איך ניהול חניונים טוב מגדיל את הרווחים לעסק?

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

ישנם דברים שנראים לנו דברים המובנים מאליהם. למשל ברור לנו שכשאנחנו נכנסים למקומות ציבוריים כמו קניונים, אולמות קולנוע, מתחמים גדולים ועוד רבים אחרים אנחנו מצפים שהמקום יהיה נקי. כמו שאנחנו מצפים להיכנס לחניון במרכז גדול אנחנו מצפים שתהיה לנו חניה גם אם החניה רחוקה מדלת הכניסה למבנה וגם אם אנחנו נאלצים לרדת 3 קומות עם הרכב רק כדי למצוא חניה. מה עוד אנחנו מצפים לו? למשל שהחניון אליו אנחנו נכנסים הוא נקי, מסודר ומאובטח, הדברים הללו נראים לנו כל כך מובנים מאליהם שאנחנו אפילו לא חושבים לרגע, מי אחראי לכל זה? חברת ניהול חניונים היא האחראית לדבר.

ישנן מספר חברות לניהול חניונים בישראל, החברות האיכותיות דואגות גם לבעלי החניון המשכירים את שירותיהם וגם עבור לקוחותיהם שמגיעים למבנה על מנת להשתמש במתקנים ולדעת כי רכבם נמצא במקום בטוח ושמור. הדבר יוצר WIN – WIN – WIN הן לבעלי החנויות במבנה, הן עבור הלקוחות שמרגישים בטוח להגיע שוב ושוב וכמו כן גם בעלי המבנה מרוויחים היות והמבנה שלהם מבוקש יותר הן מצד בעלי העסקים והן על ידי לקוחות שיוצרים תנועה בו.

 

למה צריך את שירותיהם של חברות ניהול חניונים?

בישראל מרבית החניונים ממוקמים תחת מבנה, התכנון העירוני והיתרי הבניה לרוב מאלצים בעלי נכסים לעשות תכנון שכזה בשל המחסור בקרקעות. לכן, התכנון האופטימלי לניצול מרבי למספרי החניה הנדרשים על פי ההיתר הם בחניונים תת קרקעיים. הדבר יוצר לא מעט מצבים שיש לקחת בחשבון על מנת לתפעל את החניונים בצורה איכותית ויעילה.

ראשית יש לתכנן את החניונים בצורה אופטימלית, הן מבחינת חומרים כמו צביעת ריצפת החניונים באפוקסי לריצוף שמתאים לתנאים בשטח, התקנת תאורה חסכונית באנרגיה שמצד אחד מפזרת אור רב כדי למנוע אזורים חשוכים בחניון ומצד שני שאינה מחממם את החלל יתר על המידה.

שנית, בחניונים רבים בישראל עוברים מידי יום אלפי אנשים ומאות רכבים. השימוש הרב מצריך שמירה על תנאי דרך מסומנים היטב בין אם מעברי חציה או נתיבים וגם סימון מקומות החנייה כולל סימוני חניה חנכים או לבעלי עגלה עם ילדים. בנוסף לתנאי סימון הדרכים בחניון צריך גם לדאוג לניקיון החניונים בתדירות גבוהה יותר בשל השימוש הרב של מבקרים רבים בחניון ולכן חברת ניהול חניונים איכותית מספקת גם שירותי תחזוקה וניקיון לחניונים שתחת חסותה.

דבר נוסף שרצוי לקחת בחשבון, אם אתם יזמים ואתם מתכננים פרויקט עתידי חשוב להתייעץ עם חברה איכותית ובעל ניסיון רב על מנת להתאים את התכנון לפעילות שאתם צופים לפרויקט בהמשך הדרך. תכנון נכון בשלבים המקדימים לפרויקט ואפילו עוד בטרם הגשת הבקשה להיתר בניה יכולה לחסוך לכם כסף רב ושינויים מורטי עצבים בהמשך הדרך. לכן פנו עוד היום לחברת ניהול חניונים מקצועית ומנוסה שתלווה אתכם לכל אורך הדרך.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!