התקנת דלקן דלק

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

נתחיל ראשית להסביר בכלל מה הוא כלי הרכב המודרני ואיך הוא עובד בפשטות האפשרית, נכון להיום כלי רכב הם כמעט חובה בכל בית והם משמשים מיליארדי אנשים ברחבי העולם להתניידות ולהעברת ציוד ממקום למקום. המצאתם היא מהחשובות ביותר בעידן המודרני, מרבית כלי הרכב בין אם פרטיים או ציבוריים הינם כלים המונעים על ידי מנוע בעירה פנימי שעליו נדבר בהמשך, אך ישנם גם היום רכבים היברידיים שעובדים גם על דלק וגם חשמל ורכבים שהינם חשמליים לגמרי.

רכבים בעלי מנוע בעירה פנימי הם הנפוצים ביותר בעולם בשימוש אישי וציבורי גם כן וגם בגזרות הצבא הוא משמש לייצור כלי התחבורההתקנת דלקן -דלקן הוא התקן לרכב, בעצם הוא נותן אפשרות לבעלי הרכב לתדלק בלי לשלם ברגע התדלוק כגון טנקים, נגמשים וכולי.

המנוע הנ"ל עובד על שריפת בנזין או סולר והינו מורכב ממספר מסויים של בוכנות, כיום רוב הרכבים בעלי 4 כאלה ויש סוגי רכבים עם יותר שלרוב מציעים ביצועים גבוהים וטובים יותר, הבוכנות נעות בתוך צילינדר בין שני נקודות קצה, תנועה זו נגרמת מהצתת תערובת של דלק ואוויר שמגיע לצילינדר משסתומי היניקה, שסתומי הפליטה דואגים לפלוט את הגזים שנותרים בצילינדר לאחר שריפתם לאגזוז.

הבוכנות כתוצאה מהפיצוץ שנגרם בהצתת התערובת בצילינדר נעות בתנועה קווית ומניעות את הטלטל, הטלטל מניע את גל הארכובה והוא מניע גלגלי שיניים שמחוברים לציר ההנעה של הרכב וגורם לסיבוב הגלגלים.

התהליך הזה דורש תחזוקה שוטפת של הרכב שכן תמיד צריך לשמור על חלקי המנוע משומנים ונקיים.

מערכות נוספות שקשורות במנוע הרכב הן, מערכת הקירור שתפקידה למנוע מהמנוע להתחמם יתר על המידה, מערכת זו בנויה על ידי רשת של צינורות מים דקים שמקוררים על ידי מאורר ומזרים את המים לדפנות המנוע וכך שומר עליו מלהתחמם. מערכת הדלק כמובן חיונית למנוע שכן תפקידה להזרים באופן קבוע את תערובת הדלק והאוויר למנוע והיא בעצם ה"אוכל" של המנוע. מערכת ההצתה היא זו שגורמת לתערובת ממערכת הדלק להתפוצץ בצילינדר המנוע ולבוכנה לנוע, גם מערכת החשמל היא חלק ממערכות המנוע ותפקידה לספק חשמל לכל דרישות הרכב וגם לספק את ההצתות שקורות בצילינדרים.

דלקן לרכבההתקן מותקן בצמוד לפתח התדלוק של הרכב, הוא נותן לבעל הרכב את האפשרות לתדלק ללא תשלום בעת התדלוק

דלקן הוא התקן לרכב, בעצם הוא נותן אפשרות לבעלי הרכב לתדלק בלי לשלם ברגע התדלוק, הוא מותקן בהליך פשוט מאוד ומתאים לכל כלי רכב בעל מנוע בעירה פנימי. הוא מתאים הן ללקוחות פרטיים והן עסקיים וציבוריים. ההתקן מותקן בצמוד לפתח התדלוק של הרכב, הוא נותן לבעל הרכב את האפשרות לתדלק ללא תשלום בעת התדלוק, פרטי הרכב משודרים לתחנת התדלוק והם מעבירים את החיוב לבעל החשבון על הדלקן.

הרעיון למוצר עלה בחברת תדיראן ב1983 ופיתוחו הושלם ב1991 בחברת אורפק ומאז משתמשים בו מיליוניי רכבים מסביב לעולם.

הדלקן כיום הוא חלק בלתי נפרד מהחברה שלנו ולו יש יתרונות רבים, בראש ובראשונה הדלקן נותן לבעליו מחיר קבוע מראש שלרוב זול משמעותית מהמחירים בתחנות הדלק שלא משתנה גם כאשר מחירי הדלק אינם יציבים ומשתנים מעת לעת, הוא נותן את האפשרות להמנע מתשלום באשראי או מזומן בכל פעם שנכנסים לתחנה.

יתרון נוסף הוא הנוחות בתשלום וקבלת החשבוניות על הדלק והוא חשוב במיוחד לחברות גדולות אשר מחזיקות עובדים רבים ורכביםהתקנת דלקן -בראש ובראשונה הדלקן נותן לבעליו מחיר קבוע מראש שלרוב זול משמעותית מהמחירים בתחנות הדלק רבים, החברה מקבלת פירוטים על כל תדלוק של כל עובד, כך יכולה גם להגביל את צריכת הדלק של עובדיה על מנת לחסוך וגם המערכת מרכזת עבורה את כל התשלומים והחשבוניות, כך היא מקלה את התנהלות החברה מול הרשויות והמיסים כן שהיא מקבלת החזרי מס על הדלק, בנוסף ההתקן מאפשר לעובדי החברה לתדלק במהירות ונוחות בכל פעם.

הדלקן הינו חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית ומהגופים שמנהלים אותה, בכל רכב בבעלות הצבא יש דלקן, כך גם המדינה קבלה פיתרון קל מאוד שחוסך המון כסף לקופת המדינה שכן הרכבים בבעלות הצבא מתדלקים בקלות ומהירות, המחיר שהצבא משלם בהתאם לכמויות האדירות שהוא צורך נמוך במיוחד וכך חוסך המון כסף.

כיום אין כמעט חברה או גוף ציבורי שלא משתמש במערכת הזאת ברכבים, הם קיימים בחברות הקטנות ועד לענקי החברות והגופים הציבורים בארץ על כל מגוון כלי הרכב כמו משאיות, אוטובוסים וכמובן כלי רכב פרטיים שעובדי חברות מקבלים.

מחירי הדלק בישראלהתקנת דלקן -מיסוי הדלק הוא הפרמטר החשוב ביותר במחיר בארץ, המס נקרא "מס בלו", נכון לינואר 2019 עמד על 67% ממחיר הבנזין בתחנות הדלק

מחירי הדלק בארץ הם עניין מבלבל שכן המחיר תמיד נמצא בתנועה והמחירים לא שווים בין תחנה לתחנה.

בארץ מחיר הדלק נקבע על ידי משרד האנרגיה, בין היתר הוא נקבע על פי מחיר הנפט ממנו הדלק מופק, המיסוי שהמדינה מטילה על הדלק ופרמטר נוסף הוא מחירו של הדלק באירופה בממוצע.

לפני כל תחילת חודש חדש המשרד קובע את המחיר לחודש הנכנס ותחנות הדלק מתעדכנות בו בלילה שבין היום האחרון של החודש היוצא והבוקר של יום העבודה הראשון בחודש הנכנס.

הפרמטרים האלה כמובן גורמים לתנועה במחירי הדלק בגלל שכאשר לדוגמא מגלים בעולם מאגרי נפט חדשים אז ההיצע גדל ולכן המחיר ירד ולעומת זאת במצב הפוך בא מאגרים מתרוקנים ולא נמצאים חדשים או מדינה שמדינות אחרות לא רוצות לקנות ממנה נפט ואף מניעות מדינות אחרות גם לא לרכוש מאותה מדינה מסיבות פוליטיות כאלו ואחרות כדוגמא מה שקורה לאחרונה ברוסיה במלחמתה עם אוקראינה או באיראן, דברים אלו גורמים לעלייה במחיר הנפט כן שנתח גדול ממנו עכשיו לא ניתן לקנייה והיצע הנפט הזמין קטן.

מיסוי הדלק הוא הפרמטר החשוב ביותר במחיר בארץ, המס נקרא "מס בלו", נכון לינואר 2019 עמד על 67% ממחיר הבנזין בתחנות הדלק, המס בארץ הוא גבוה מאוד ביחס למדינות רבות.

בנוגע לשינוי המחירים שבין תחנה לתחנה מדובר בפרמטר קטן נוסף שהוא מרווח השיווק שהוא בעצם הרווח של החברות שמשווקות את הדלק לנו הצרכנים שהינו משתנה מתחנה לתחנה בהתאם לחברות השיווק, מיקום התחנה ושיקולים נוספים.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!