חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

מערכת גז איטלקית לרכב

בארץ נוכל למצוא מערכת גז איטלקית לרכב או מערכת גז הולנדית לרכב. יש הבדלים מאוד בולטים בין שתי האפשרויות, אך ההבדל הגדול ביותר בא לידי ביטוי במחיר. מבחינת ביצועים, אנחנו לא רואים הבדל גדול בין שתי המערכות, המערכת ההולנדית יותר משודרגת לרוב אך פחות מתאימה לרכבים בארץ. מעבר למערכת גז ברכב יכולה לשפר את איכות הנסיעה שלכם, לחסוך לכם בהוצאות וגם לשמור על כדור הארץ. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מערכת גז איטלקית לרכב.

 

מה זה?

מערכת גז איטלקית לרכב היא מערכת אשר מטרתה להסב את הרכב שלנו משימוש בבנזין לשימוש בגז. המטרה היא לאפשר לכל אדםבארץ נוכל למצוא מערכת גז איטלקית לרכב או מערכת גז הולנדית לרכב. יש הבדלים מאוד בולטים בין שתי האפשרויות, אך ההבדל הגדול ביותר בא לידי ביטוי במחיר בעל רכב לעבור מבנזין לגז, פיתרון יעיל וחסכוני. במקום לקנות רכב הממונע על גז, אנחנו יכולים להתקין כמעט על כל רכב מערכת גז איטלקית לרכב. המחיר אותו נשלם הינו מחיר של כמה אלפי שקלים, אך צריך להסתכל כמה שנים קדימה כדי לראות האם זה משתלם לנו או לו. כאשר אנחנו בוחרים את מחיר ההתקנה המקסימלי שיכול להיות לרכב, אנחנו רואים חיסכון בהוצאות דלק שיכול להגיע כמעט ל-50%! כולנו מבינים שמחירי הדלק בארץ גבוהים בצורה משמעותית, כולנו יודעים גם שזה לא עומד להשתנות בקרוב. מה שאנחנו יכולים לעשות כדי לחסוך כ-50% מהוצאות הדלק שלנו בכל שנה כרוך בהשקעה חד פעמית. אם אתם מוציאים 10,000 ש"ח בשנה, אתם השנה תוציאו 5,000 ש"ח. מדובר על חיסכון של למעלה מ-400 ש"ח כל חודש. משמעותי, לא?

יתרונות של מערכת גז איטלקית לרכב

  1. מחיר – המחיר של מערכת גז איטלקית לרכב תהיה זולה באופן משמעותי מאשר מערכת גז הולנדית למשל. המחיר של ההתקנה יכול לנוע בין 4,500 ש"ח ועד 8,500 ש"ח בעוד המערכת ההולנדית יכולה להיות יקרה יותר בשיעור של כ-15%.
  2. היצע – בשל המחיר של המערכות ההולנדיות, כמעט ואין ייבוא של מערכות אלו לארץ. לכן, גם ההיצע הנמוך של מערכות הולנדיות משפיע על המחיר שלהן והופך אותם ליקרות יותר. אם אתם שואלים אותנו, מבחינת איכות המערכת האיטלקית גם ככה יותר יעילה.
  3. איכות – מערכת גז איטלקית מתאימה להרבה סוגי רכב, היא עמידה יותר ומתאימה יותר לסוגי הרכבים שיש לנו בישראל. כמו כן, גם המערכת האיטלקית דורשת פחות טיפולים והמחיר של הטיפולים הרבה יותר נמוכה.

חשוב לדעת

מערכת גז איטלקית לרכב היא מבין המערכות הנפוצות ביותר בארץ, והיא מתאימה לכמה סוגי רכבים המבצעים כיול של המערכותמערכת גז איטלקית לרכב היא מערכת אשר מטרתה להסב את הרכב שלנו משימוש בבנזין לשימוש בגז. המטרה היא לאפשר לכל אדם בעל רכב לעבור מבנזין לגז, פיתרון יעיל וחסכוני המותקנות לאותו רכב. חשוב לזכור, מערכת גז איטלקית לרכב, כמו כל מערכת גז לרכב מחייבת אותנו לעמוד בטיפולים שגרתיים (לא יקרים). חשוב לתדלק את הרכב במקום הנכון (אוטומטיבי) ולא בגז בישול. הדגש החשוב ביותר הוא דווקא לא על סוג המערכת, אלא על מי שמתקין אותו. יש היום היצע רחב של בעלי מקצוע אשר מציעים לנו התקנה של מערכות גז לרכב, אך לא כולם עומדים בדרישות. התקנה של מערכת גז לא אמורה לפגוע בביצועים של הרכב, המטרה היא להסב את הרכב מבנזין לגז. ההתקנה לא מורכבת ואינה צריכה לקחת הרבה זמן, היא פשוט עדינה. לכן, כאשר אתם בוחרים בעל מקצוע חשוב לוודא שהוא עומד בכל התנאים הנדרשים להתקנת מערכת גז, שהוא עובד עם רכיבים המאושרים בארץ ורצוי לוודא שמדובר על מקום מורשה.

מהן ההשלכות של מעבר לרכב הממונע על גז?

כעת אנחנו רוצים להסתכל מצד אחר על המעבר למערכת הגז, איך זה מגביל אותנו. החיסרון הראשוני הוא הוצאה חד פעמית של סכום של כמה אלפי שקלים. הסכום יכול להתפרס כמובן על פני כמה חודשים בהתאם לחברה אצלה אתם מבצעים את ההתקנה, ככה שזאת לא הבעיה העיקרית. הבעיה השניה שיכולה לנבוע מההתקנה תבוא לידי ביטוי כאשר נרצה ללכת לקניון או לחניון סגור. לצערנו, בישראל אין אפשרות כמעט בכל חניון סגור להיכנס כאשר מדובר על רכבים שעובדים על גז. הסיבה לכך היא שיש חשש מדליפת גז אשר עלולה להדליק את המקום. מדובר על חשש מאוד מינורי, סיכויים קלושים אך אף מקום לא מוכן לקחת את האחריות. מצד שני, אם אנחנו מסתכלים על מדינות אחרות בעולם אנחנו רואים שנמצא פיתרון מאוד יעיל ופשוט – התקנת מפזרי אוויר בחניונים כאלה ואחרים. אנחנו מאמינים שנוכל לראות בשנים הקרובות התקדמות משמעותית עם התקנות הגז ברכבים ולשם כך, יצטרכו כל בעלי החניונים הסגורים להתיישר.

 

האם זה בטיחותי?בין אם מדובר על מערכת גז איטלקית לרכב ובין אם מדובר על מערכות אחרות, מערכות הגז אשר מגיעות לארץ עוברות בירוקרטיה רבה ואישורים מגורמים שונים המורשים לכך

בין אם מדובר על מערכת גז איטלקית לרכב ובין אם מדובר על מערכות אחרות, מערכות הגז אשר מגיעות לארץ עוברות בירוקרטיה רבה ואישורים מגורמים שונים המורשים לכך. המטרה היא להביא את המוצר הטוב ביותר לידיים של האנשים המוסמכים להתקנה. לכן, מבחינת חומרת המערכת, המערכות תקינות ומאושרות. עם זאת, כדי לשמור על הביטחון שלכם אתם חייבים לוודא היטב היכן אתם מתכוונים להתקין את מערכת הגז. אם אתם פונים למוסך פרטי באמצע שום מקום וללא שום חוות דעת, סביר להניח שאתם עושים טעות. כדי להתקין מערכות גז ברכב על בעל המקצוע להיות מוסמך לכך, וזה הדבר הראשון שאתם צריכים לוודא מול אותם גורמים. שימו לב למחירים שציינו עבור ההתקנה, כאשר אתם רואים מישהו שמציע לכם מערכת יד שנייה, או התקנה במחיר מופחת משמעותית, זאת נורת אזהרה עבורכם. חשוב לזכור, מדובר על השקעה חד פעמית שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה, חשוב לעשות את ההשקעה בצורה הנכונה והחכמה ביותר. התייעצו עם מי שצריך, עשו סקר שוק ורק שתהיו מוכנים, הגיעו להתקין מערכת גז איטלקית לרכב.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו