חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

מערכת גז הזרקה ישירה

כאשר אנחנו מדברים על מעבר אל מערכת גז השרקה ישירה, אנחנו נכנסים לתוך עולם שלא הרבה מכירים. הרכב של רובנו ממונע באמצעות בנזין, אבל אתם יכולים למצוא דרך לחסוך מאות שקלים בחודש באמצעות התקנה אחת בלבד – מערכת גז לרכב. התפקיד של מערכת הגז הוא לחסוך לכם בהוצאות דלק ולא לפגוע בביצועי הרכב. כדי לבצע את ההתקנה עליכם לוודא שהרכב שלכם עומד בכל התנאים שהמערכת דורשת, את זה תוכלו לבדוק כמובן בשיחת טלפון פשוטה תוך כדי ציון כל הפרטים הנשאלים.

מהי מערכת גז לרכב?מערכת מחולקת לשני גורמים, מערכת גז הזרקה ישירה נוזלית ויבשה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ההבדלים בין המערכות.

נמאס לכם להוציא מאות שקלים בחודש עבור הוצאות דלק? אנחנו מבינים אתכם, גם לנו. בדיוק בגלל זה ישראלים רבים עוברים למערכת גז. יש היום למעלה מ-100 תחנות גז פרוסות בכל רחבי הארץ ובכל שנה אנחנו רואים עוד ועוד תחנות גז ייעודיות. המטרה היא לעבור מרכב מונע על ידי בנזין לרכב מונע באמצעות גז. עם זאת, לקנות עכשיו רכב חדש בשביל זה מעט יקר ולכן, יש לנו פיתרון שיכול לעזור לכם. מה אם היינו אומרים לכם שאת הרכב הנוכחי שלכם אתם יכולים להסב לגז? נשמע מוזר, אבל זה נכון. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקין מערכת גז ברכב שלכם על ידי מקצוענים. ההתקנה מתבצעת תוך מספר מצומצם של שעות, לפעמים אפילו פחות. התפקיד של המערכת היא להסב את הרכב לעבודה באמצעות גז. יש לנו מערכות שונות של גז, מערכת גז הזרקה ישירה היא המובילה כיום בישראל. המערכת מחולקת לשני גורמים, מערכת גז הזרקה ישירה נוזלית ויבשה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ההבדלים בין המערכות.

מהי מערכת גז הזרקה ישירה?יש לנו סוגים שונים של מערכת גז הזרקה ישירה. מדובר על מערכת עצמאית כפי שציינו, ככה שיש לנו שתי אפשרויות שימוש, האחת בגז והשניה בבנזין.

יש לנו סוגים שונים של מערכת גז הזרקה ישירה. מדובר על מערכת עצמאית כפי שציינו, ככה שיש לנו שתי אפשרויות שימוש, האחת בגז והשניה בבנזין. כאשר מדובר על מערכת גז הזרקה ישירה אנחנו מדברים על מערכות מתקדמות יותר ושנות ממערכת הזרקה רב נקודתית או מערכת הזרקה ישירה יבשה. מערכת גז הזרקה ישירה היא המתקדמת ביותר בתחום ומאוד חסכונית בצריכת הדלק ופליטת מזהמים. המערכות האלה למעשה נועדו כדי למנוע הזרקה ישירה.

מערכת הזרקה ישירה יבשה מיועדות לדגמי רכב ייעודיים ובמערכת זו יש לנו תוספת של רכיבים שונים אשר אינם קיימים במערכת הזרקה רציפה רגילה. המערכת מתוכננת בהתאמה מלאה לרכב, ביצועי הרכב נשמרים והם זהים בגז ובבנזין. כאשר מערכת זו פועלת בגז היא יכולה לצרוך גם דלק וגם בנזין. למעשה, מדובר על צריכה של 95% גז וחמשת האחוז הנותרים בבנזין. בדרך הזאת אתם יכולים לשמור על המנוע שלכם לטווח הארוך והחיסכון עדיין נשמר.

מערכת הזרקה ישירה נוזלית מתאימה לסוגי רכב רבים. במערכת זאת אנחנו לא נעזרים במאייד גז, חיבורי מים וכן הלאה… מערכת זאת מזריקה את הגז דרך מזרקי הבנזין בלחץ גבוה. התנעת הרכב היא באמצעות גז ולמעשה, כל ברירת המחדל של הרכב היא גז. ברגע בו נגמר הגז במערכת, המערכת תעבור אוטומטית להשתמש בבנזין ככה שהסבירות שתתקעו נמוכה. כאשר אתם מתדלקים את הרכב בגז, המערכת אוטומטית תעבור לגז, מדובר על מערכת עצמאית עם חיסכון מקסימלי. מוטב לציין, לנהג יש אפשרות בכל רגע נתון בכל מערכת גז לעבור חזרה לבנזין ואין צורך לפנות לחברה בשביל לעשות את זה.

למה כדאי לכם לעבור למערכת גז?מערכת גז הזרקה ישירה כדאית בעיקר בגלל שמירתה על איכות הסביבה

הסיבה הראשונה ברורה לכולנו, חיסכון. הרכב הממוצע יוציא כ-700 ש"ח לכל חודש עבור דלק. אבל כאשר יש לכם רכב אשר הוסב לגז, המחיר יכול לרדת בשיעור של 50%. המחיר אותו נשלם עבור ההסבה הזאת נע בין 4,500 ש"ח ועד כ-8,000 ש"ח. לכן, חשוב להדגיש שסביר להניח ובשנה הראשונה אנחנו נשלם על המערכת ולא נראה רווחים עדיין. עם זאת, כאשר אנחנו מסתכלים לטווח הארוך, בכל שנה אנחנו יכולים לחסוך כמה אלפי שקלים בהתאם להוצאות שלנו עד דלק. במיוחד עבור רכבי חברה או נהגים שנמצאים הרבה על הכביש, המערכת הזאת יכולה מאוד להועיל.

מלבד לכך, יש עוד גורם אשר רלוונטי להרבה אנשים והוא זיהום סביבתי. רכבים שעובדים על בנזין מזהמים את כדור הארץ באופן מאוד בולט. ניתן לראות את ההבדל בין הערים מבחינת זיהום רכב, כאשר ערי המרכז מובילות בשל היצע רחב יותר של רכבים. בשביל לשמור על כדור הארץ וגם על הבריאות שלנו, רכבים ממונעים על גז כאן. מלבד לכך, רכבים שעובדים על מערכות גז יהיו בעלי בלאי נמוך יותר למנוע. בנזין יכול להיות מאוד בעייתי וכל הרכיבים הרלוונטים לשימוש בבנזין ברכב. ברגע בו אנחנו עוברים לגז אנחנו יכולים לשמור על הבלאי של הרכב. מוטב לציין, כאשר יש לנו מערכת גז אנחנו צריכים כל 15,000 קילומטר לעשות טיפול למערכת שכולל ניקוי פילטרים.

כמובן, יש למערכת גם חסרונות כמו חניונים והנפח שהמערכת תופסת. חשוב לקחת את כל השיקולים בחשבון כאשר אנחנו בוחרים לעבור למערכת על גז. אבל כאשר אנחנו מסתכלים לטווח הארוך, אנחנו יכולים לראות פער ברור בין סוגי הרכבים. היתרון הגדול הוא שאנחנו לא צריכים לקנות רכב חדש כדי לעבור למערכת גז ואם כבר יש לנו מערכת גז ואנחנו בוחרים להחליף רכב, אנחנו יכולים להסיר את ההתקנה ולהרכיב אותה על הרכב החדש. מדובר בסופו של דבר על תוספת ולא שינוי ברכב. הערך של הרכב עולה ויש ביקוש גדול לרכבים עם מערכות גז. חשוב לבחור חברה מקצועית לצורך ההתקנה כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו