חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

מערכת גז לרכב חוות דעת

יוקר המחייה חוגג ואנחנו האנשים הפשוטים מחפשים דרכים לחסוך עוד כמה שקלים כל חודש. אחת ההוצאות הגדולות ביותר שיש לאדם הוא עבור אחזקת רכב. בסופו של דבר, אנחנו צריכים לבטח את הרכב בכשלושת אלפים שקלים בשנה, טסט ואגרות. אבל מה שבאמת נחשבת להוצאה גדולה עבור רכב היא הוצאת דלק שקוראת על בסיס שבועי כמעט. מחירי הדלק גבוהים וזה נדמה כי הם לא מתכוונים לרדת, בשל גז אנחנו רואים הרבה אנשים שמחליטים לעבור לגז. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מעבר למערכת גז, מערכת גז לרכב חוות דעת, כמה זה עולה? והאם זה כדאי?

 

מערכת גז לרכב חוות דעת – מה זה?

התקנת מערכת גז הינו תהליך פשוט של המרה. התהליך לא לוקח יותר מכשעה בהתחשב בזה שקבעתם תור מראש וכל מה שאתםהנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מעבר למערכת גז, מערכת גז לרכב חוות דעת, כמה זה עולה? צריכים לעשות הוא להמתין עד שבעל המקצוע מסב רכב שעובד על בנזין לעבוד על גז. נדגיש, ניתן היום להסב כמעט כל רכב למערכת גז. תוכלו לוודא כבר בשיחת טלפון מול החברה האם הרכב שלכם מתאים להסבה למערכת גז, כל מה שנדרש הוא ממיר קטליטי ומערכת הזרקת דלק תקינים. אנחנו שומעים לא מעט אנשים אשר חוששים שהמערכת תפגע בביצועים של הרכב ולכן, חשוב להדגיש שהמערכת לא פוגעת ואינה קשורה לביצועים של הרכב. מערכת הגז היא מערכת מקבילה לכל מערכות הרכב, היא תוספת.

מערכת גז לרכב חוות דעת בנוגע למחיר

המחיר מתחלק לשניים, כמה עולה לנו להתקין מערכת גז ברכב וכמה זה חוסך לנו. המחיר עבור התקנת מערכת גז לרכב משתנה בהתאם לסוג הרכב שלכם, שנתון וכן הלאה. בתור התחלה, על בעל המקצוע לוודא שאכן הרכב שלכם מתאים למערכת הגז ולאחר מכן, ניתן להתחיל בתהליך. תהליך הוספת מערכת הגז לרכב תנוע בין 4,300 ש"ח ועד 8,500 ש"ח. המחיר הוא גם עבור השירות וגם עבור המערכת עצמה. ההתקנה חייבת להיות מבוצעת במקום מקצועי ומורשה מכיוון שמדובר על התקנה מאוד רגישה. שימו לב, כל 15,000 קילומטרים יש להחליף פילטרים, זאת אתם יכולים לעשות תוך כדי טיפולי הרכב השוטפים.

אם כך, המחיר המקסימלי אותו נשלם לא יעלה על 8,500 ש"ח, אבל כמה זה חוסך לנו למעשה? עבור מערכת גז לרכב חוות דעת חיוביות בכל הנוגע לחיסכון. על פי שיעור, המחיר אותו נחסוך עבור הוצאות דלק לאחר ההתקנה יהיו בשיעור של כ-40%! אם אתם בשנה מבזבזים 10,000 ש"ח על דלק, השנה תוציאו 6,000 ש"ח. מוטב להדגיש, המערכת שלכם לא חייבת לעבוד על גז בלבד, אלא גם על דלק. אנחנו צריכים להסתכל על ההשקעה כעל השקעה לטווח ארוך וברוב המקרים, המחיר אותו תשלמו עבור ההתקנה אינה תהיה מקסימלית, זה יותר נוגע לרכבים מסחריים. היום ניתן לראות הרבה רכבי חברה מצוידים עם מערכת הגז בשביל לחסוך בהוצאות העסק באופן משמעותי.

האם זה בטיחותי?עבור מערכת גז לרכב חוות דעת חיוביות בכל הנוגע לחיסכון.

בסופו של דבר, מוסיפים לנו רכיב ברכב שאנחנו לא באמת יודעים למה הוא יכול לגרום. אז נרגיע את הרוחות, מדובר על רכיב מאושר על ידי הרשויות ואפילו הרשויות ממליצות להחליף למערכת גז מכיוון שהיא יותר ידידותית לסביבה. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לשמור על הבטיחות שלכם היא לבחור את החברה הנכונה לצורך ההתקנה. יש היום חברות בפריסה ארצית אשר מציעות את השירות הזה. הדבר הראשון שאתם חייבים לבדוק הוא שאכן החברה היא חברה מורשה ושהיא עובדת עם מערכות גז מאושרות. החלפת מערכת גז בטיחותית בדיוק כמו שאתם מחליפים גלגל ברכב, כל עוד זה במקום מקצועי אין לכם ממה לחשוש. מקום מקצועי מכיר את כל החוקים הנוגעים להתקנה, החל מאופן ההתקנה, מיקום מערכות הדלק ואיך להתאים את מערכת הגז לסוג הרכב. חשוב גם לוודא שאותה חברה מציעה לכם אחריות לא רק על הרכיב עצמו, אלא גם על ההתקנה.

חסרונות – מערכת גז לרכב חוות דעת

חנייה – הבעיה העיקרית של רכבים ממנועים על גז הוא עניין החניה. הבעיה היא שהיום החניונים עדיין לא מאפשרים לכם לחנות את הרכב שלכם במקומות סגורים מחשש לדליפת גז. אפשר לומר שישראל נמצאת כמה שנים אחורה לעומת שאר המדינות בעולם. ניתן לראות ברחבי אירופה שהפתרון הוא פשוט – יש מפזרי אוויר בחניונים אשר מונעים כל מקרה של דליפת גז. נדמה כי זה עומד לבוא לידי ביטוי גם בארץ בזמן הקרוב, אבל אין לדעת.

יתרונות – מערכת גז לרכב חוות דעתחוות דעת על מערכות גז לרכב -רכבים אשר ממונעים על ידי בנזין הרבה יותר מזהמים את הסביבה מאשר רכבים ממונעים על גז, זאת עובדה

זיהום – רכבים אשר ממונעים על ידי בנזין הרבה יותר מזהמים את הסביבה מאשר רכבים ממונעים על גז, זאת עובדה. היום יש רכבים שהם כביכול פחות מזהמים, אך גם אלו פוגעים באיכות הסביבה יותר מאשר מערכות הגז. העולם מגיע לשינוי בכל הנוגע לזיהום סביבתי ואנחנו מאמינים שהשינוי מתחיל בנו. מעבר לרכב ממונע על גז יכול למנוע זיהום סביבתי וככל שנראה יותר רכבים עם מערכות גז, ככה נוכל לשמור על כדור הארץ.

חושבים למכור את הרכב?

אם אתם חושבים למכור את הרכב בשנה הקרובה, ייתכן וההתקנה לא רלוונטית עבורכם. אך מוטב להדגיש זאת עבור כל מי שבוחר להתקין מערכות גז ברכב, ניתן להסיר ולהרכיב מחדש את מערכת הגז ברכב החדש שלכם. כל מה שצריך לעשות הוא לוודא מול החברה שהרכב החדש אותו אתם עומדים לרכוש עומד בתנאים של ההתקנה. במקרה ולא, תוכלו להוסיף לעלות הרכב שעומד למכירה גם את מערכת הגז.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו