חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

מערכת גז לרכב חסרונות

שמעתם על מערכת גז לרכב ואתם מתלבטים אם כדאי לכם או לא? לשם כך ריכזנו עבורכם רשימה של מערכת גז לרכב חסרונות מול יתרונות. זאת הדרך הנכונה ביותר שכל אחד יוכל לבחור האם משתלם לו להתקין מערכת גז או לא. אם אתם עדיין לא יודעים מהי מערכת גז לרכב, הגעתם למקום הנכון. הנה כל הדברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתקינים מערכת גז לרכב.

 

מהי מערכת גז?שימה של מערכת גז לרכב חסרונות מול יתרונות. זאת הדרך הנכונה ביותר שכל אחד יוכל לבחור האם משתלם לו להתקין מערכת גז או לא

כולנו יודעים מה זה דלק ובמיוחד, אנחנו יודעים כמה זה עולה לנו בכל חודש. המחירים של הדלק רחוקים מלהיות ראליים ולנו אין באמת מה לעשות עם הנתון הזה. למעשה, יש לנו אפשרות להוזיל את המחיר שאותו אנחנו משלמים, אבל לשם כך אנחנו צריכים מערכת גז לרכב. יש היום רכבים אשר מיוצרים עם מערכת גז, אבל לקנות עכשיו רכב במיוחד זה משהו שאנחנו לאו דווקא יכולים להרשות לעצמנו. עכשיו אנחנו רוצים להראות לכם שלא משנה איזה רכב יש לכם, אתם עדיין יכולים להתקין מערכת גז לרכב. כמעט כל רכב בארץ תקין להתקנת מערכת גז נוספת לרכב. ההתקנה אינה מסוכנת לרכב, אינה פוגעת בביצועים של הרכב אלא פשוט חוסכת לכם בדלק. אנחנו מסבים את הרכב שלכם מבנזין לגז באמצעות התקנה של מערכת מורשית על ידי הרשויות ומערכת מאוד נפוצה באירופה. תוכלו ליצור קשר עם חברת ההתקנה עוד לפני שאתם מגיעים כדי לוודא שהרכב שלכם עונה על הדרישות של המערכת – רוב הרכבים בארץ יהיו כשירים להתקנת מערכת גז.

 

מערכת גז לרכב חסרונות מול יתרונותחשוב להציב את כל השיקולים מול העיניים של הלקוחות. בדרך הזאת, תוכלו אתם להחליט אם היתרונות משתלמים מול החסרונות או לא. לפניכם מערכת גז לרכב חסרונות

לא כל אחד יודע אם זה כדאי לו או לא, לכן חשוב להציב את כל השיקולים מול העיניים של הלקוחות. בדרך הזאת, תוכלו אתם להחליט אם היתרונות משתלמים מול החסרונות או לא. לפניכם מערכת גז לרכב חסרונות.

חסרונות:

  • מחיר – ההוצאה שלכם עבור מערכת גז לרכב יכולה לנוע בין 4,500 ש"ח ועד כ-8,000 ש"ח. מדובר על הוצאה שהיא די כבדה. את העסקה ניתן לחלק לתשלומים ככה שבשנים הראשונות שהרכב נמצא אצלכם, אתם אמנם תחסכו עבור הוצאות דלק, אבל עדיין תשלמו עבור ההתקנה. לכן, בדרך כלל בשנה הראשונה אנחנו לא רווחיים אלא מחזירים את ההוצאה.
  • ההשוואה של מערכת גז לרכב חסרונות לעומת יתרונות הינה קריטית עבור כל לקוח שרוצה להתקין את המערכת
  • גודל – מערכת גז לרכב תוספת אצלכם ברכב בין 50 ועד 100 ליטר, תלוי בסוג הרכב שלכם. התקנת המיכל מתבצעת במקום הגלגל הרזרבי בדרך כלל, ככה שהיא לא תופסת לכם מקום ממשי. תוכלו מצד שני להתקין את המערכת בתא המטען, אך תאבדו מקום יקר.
  • תחנות גז – לאט לאט אנחנו רואים יותר תחנות גז שמצטרפות לרשימה, אך עדיין בהשוואה לתחנות הדלק יש לנו פחות אפשרויות. כיום יש בישראל כ-115 תחנות גז בלבד. לכן, כאשר אתם מתקינים מערכת זאת אתם צריכים להיות ערניים להיכן יש לכם מקום לתדלק את הרכב. מוטב לציין, אתם לא מבטלים את השימוש בבנזין בעת ההתקנה, אלא יש לכם אלטרנטיבה זולה יותר.
  • חניונים – מכירים את זה שאתם מגיעים לחניון וכתוב שלט "אין כניסה לרכבים ממונעים בגז"? הסיבה לכך שאתם לא יכולים להיכנס עם רכב שעובד על גז היא בשל הסיכון שיש במקומות סגורים. גז ומקומות סגורים לא עובדים בצורה תקינה. למרות שמדובר על סיכוי קלוש לתקלה ופליטת גז, אף אחד לא מוכן לקחת סיכון כל כך גדול. עם זאת, לאט לאט אנחנו רואים יותר חניונים שכן מעניקים את האפשרות להיכנס עם רכב שמונע על גז. באירופה לדוגמא, הפיתרון הוא באמצעות מפזרי אוויר שנמצאים בחניונים.

יתרונות

  1. נכס – כאשר אתם רוכשים מערכת גז לרכב, אין זה אומר שאתם לא יכולים לקחת את מערכת הגז לרכב חדש שאתם מתכווניםעבור מערכת גז לרכב חסרונות ויתרונות, אך אתם צריכים לבחור אם זה מתאים לכם או לא לקנות. לכן, ההשקעה שלכם היא לא עד שאתם מחליטים להחליט רכב, אלא עד מתי שאתם בוחרים. כמו כן, יש היום לא מעט אנשים ביד 2 שמחפשים רכבים עם מערכת גז מובנית או כתוספת. ככה שמבחינת מכירת הרכב, לא אמור להיות לכם שום חשש.
  2. חיסכון – המחירים של הגז לעומת בנזין בעלי פער משמעותי. המחיר אותו אתם משלמים על דלק יפחת בכ-40% כאשר אתם עוברים לגז. שימו לב, המחירים של הדלק לא עומדים לרדת בקרוב לצערנו, אנחנו רק רואים עליות. לכן, מעבר למערכת גז יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף לאורך השנים.
  3. זיהום – בעוד שרכבים ממונעים על דלק מזהמים את הסביבה באופן ניכר, רכבים עם מערכת גז לא פוגעים באיכות הסביבה. יש יתרונות עבור רכבים שאינם מזהמים, גם אם מדובר על רכבי חברה לצורך שיפור תדמית וגם אם זה מפריע לכם אישית לפגוע בכדור הארץ.
  4. בלאי – דלק יוצר לנו הרבה מאוד בלאי ברכב, בין אם ידעתם את זה או לא. עד כמה שרכבים זקוקים לדלק, דלק הוא אחד הגורמים לבלאי ותקלות ברכב. כאשר אנחנו משתמשים במערכת גז אין לנו את אותן בעיות. מוטב לציין, גם מערכת הגז צריכה טיפול כל 15,000 קילומטרים לצורך ניקוי פילטרים וכן הלאה.

 

לסיכום

עבור מערכת גז לרכב חסרונות ויתרונות, אך אתם צריכים לבחור אם זה מתאים לכם או לא. ההשוואה של מערכת גז לרכב חסרונות לעומת יתרונות הינה קריטית עבור כל לקוח שרוצה להתקין את המערכת. בחנו היטב האם זה מתאים לכם ואם כן, תמיד חשוב לבחור במקום מקצועי לצורך ההתקנה. ההתקנה אינה עורכת זמן ממושך, אלא מדובר על התקנה שמתרחשת באותו הרגע ולא עורכת יותר משעה עד שעתיים לכל היותר, בהתחשב בכך שמדובר על מקום מקצועי כמובן.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו