חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

מערכות גז לרכב השוואת מחירים

כאשר אנחנו מחפשים מערכות גז לרכב השוואת מחירים עלינו להסתכל על התמונה המלאה. יש היום לא מעט סוגים של מערכות גז, החל ממערכות גז איטלקיות, הולנדיות, הזרקה ישירה וכן הלאה… כדי לקבל מחיר מדויק עלינו לדעת בדיוק את כל הפרטים על המערכת והאם היא משתלמת לנו. לא מספיק לנו מחיר זול עבור המערכת, אנחנו רוצים לוודא שהיא תוזיל את עלויות הדלק בסופו של דבר. בגלל זה, אתם חייבים להכיר את כל הפרמטרים הנדרשים כדי לבחור מערכת גז ולבחור מקום מקצועי שם תוכלו להתקין את המערכת שלכם. מוטב להדגיש, ההתקנה והמחיר הוא חד פעמי, כל מה שנותר לכם לשלם לאחר ההתקנה הוא אך ורק על טיפולים למערכת שמתבצעים אחת ל-15,000 קילומטרים בטיפולי הרכב השוטפים.

מערכות גז לרכב השוואת מחירים – מחיר ממוצע בשוקכאשר אנחנו מחפשים מערכות גז לרכב השוואת מחירים עלינו להסתכל על התמונה המלאה. יש היום לא מעט סוגים של מערכות גז, החל ממערכות גז איטלקיות, הולנדיות, הזרקה ישירה וכן הלאה…

מכיוון שאנחנו לא יודעים את סוג הרכב שלכם, נוכל להגיד שהמחירים מתחילים החל מ-4,500 ש"ח ועד 8,400 ש"ח ברוב המקרים. יש מקרים חריגים לכאן ולכאן, אך המחיר לא אמור להשפיע על הבחירה שלכם. המחיר תלוי במספר גורמים, בין היתר סוג הרכב שלכם. לכן, כאשר אתם מגיעים למקום מקצועי תוכלו עוד בשיחת טלפון לקבל את כל האינפורמציה שתוכל להבהיר לכם יותר נתונים לפני הבחירה. המחירים בשוק מראים לנו את הסכומים שציינו, אך כמה אנחנו באמת חוסכים? שיעור החיסכון בהסבת רכב בנזין לגז יכול להגיע עד 50%. בדיוק בגלל זה, כאשר אתם בוחרים להתקין מערכת גז ברכב, עליכם לקחת בחשבון את השיקול של ההחזרים. את ההחזר עבור ההשקעה אנחנו בדרך כלל נחזיר בתוך שנה מיום ההתקנה.

מערכות גז לרכב השוואת מחירים בהתאם לסוג הרכבמערכות גז לרכב השוואת מחירים הסבת רכב בנזין איסוזו רודיאו שנת 2002 מנוע 3,200 לגז - 6,400 ש"ח.

כפי שציינו, המחיר משתנה בהתאם לסוג הרכב, אך לא רק. עוד גורם שמשפיע על המחיר הוא השנתון של הרכב. גם כאשר מדובר על רכב ישן אתם עדיין יכולים להתקין מערכת גז בו, רוב הרכבים בישראל מתאימים להתקנת מערכות גז. אם החשש שלכם נובע מכך שאתם עומדים למכור את הרכב או חושבים על כך בעתיד, תדעו שאתם תמיד יכולים להסיר את ההתקנה ולהתקין אותה על הרכב החדש שתקנו. חשוב לוודא לפני שאתם רוכשים רכב שהוא בכלל מתאים לסוג המערכת הותקנה, אבל ברוב המקרים לא תהיה בעיה. חוץ מזה, הערך של הרכב שלכם עולה לאחר ההתקנה ויש ביקוש מאוד גבוה לרכבים עם התקנת מערכת גז, ככה שהחשש מפני מכירה הוא לא רלוונטי. כדי לקבל אומדן על המחיר בהתאם לסוג הרכב ריכזנו לכם רשימה קטנה של מחיר בהתאם לסוג הרכב:

הסבת רכב בנזין איסוזו רודיאו שנת 2002 מנוע 3,200 לגז – 6,400 ש"ח.

הסבת רכב בנזין ג'יפ שנת 2011 נפח מנוע 5,700 לגז – 8,100 ש"ח.

הסבת רכב בנזין ניסאן טידה שנת 2009 לגז – 6,800 ש"ח.

הסבת רכב בנזין טויוטה קורולה שנת 2008 לגז – 6,200 ש"ח.

הרשימה עוד יכולה להמשיך זמן רב, אבל חשוב פשוט לשים לב שהמחיר משתנה בהתאם לסוג הרכב ובהתאם לשנות שלו. כמו כן, נפח המנוע הוא גם גורם אשר משפיע על המחיר אותו נשלם עבור ההסבה.

איפה הכי מומלץ לבצע את ההתקנה?לפי שלושת הפרמטרים האלה אתם צריכים לבחור את החברה אליה תפנו. לכן, מערכות גז לרכב השוואת מחירים הוא שלב חשוב מאוד בתהליך.

בחירת מקום ההתקנה חייבת להיות אחראית. כדי למצוא את החברה הטובה ביותר להתקנה את צריכים לשים דגש על מספר דברים. הדבר הראשון שאנחנו רוצים לבחון הוא את ניסיון החברה בתחום. כמה זמן החברה אצלה אתם רוצים להתקין את המערכת עובדת בתחום הזה? לא מספיק לעבוד בתחום הרכבים בכללי, אלא בתחום של התקנת מערכות גז. חברה בעלת ניסיון של יותר מחמש שנים היא רלוונטית לכם יותר.

לאחר מכן, ואפילו הפרמטר הראשון שיעזור לנו להבין האם כדאי לנו לבחור את החברה הזאת הוא האם החברה מורשה. האם יש לאותו עסק רישיון לעבוד עם מערכות גז. כאמור, מדובר על מערכת מאוד רגישה, היא פשוטה להתקנה אבל יש לשים דגש על הפרטים הקטנים. אם לחברה אין אישור לעסוק בתחום הזה, זאת חברה שאתם רוצים להימנע ממנה.

הפרמטר השלישי הוא סקר שוק. עליכם יהיה לשאול מספר חברות מהי עלות ההתקנה של מערכת הגז אצלה. לא אמור להיות פער גדול בין חברות מקצועיות. אם אתם רואים פער גדול כלפי מטה, סביר להניח שמדובר על חברה לא מקצועית שרצוי להימנע ממנה. לפי שלושת הפרמטרים האלה אתם צריכים לבחור את החברה אליה תפנו. לכן, מערכות גז לרכב השוואת מחירים הוא שלב חשוב מאוד בתהליך.

מהם החסרונות והיתרונות של מערכת גז לרכב?

חשוב להדגיש, למערכת גז יש יתרונות רבים, אך גם חסרונות. עליכם לקחת בחשבון את כל הפרמטרים כאשר אתם פונים כזו או אחרת. זהו שלב שכבר קשור אליכם וכמובן שאפשר להתייעץ עם חברה מקצועית בכל הנוגע לשיקולים שלכם בדרך. החיסרון העיקרי של רכב ממונע על גז הוא שלא כל החניונים מסכימים כניסה של הרכב לחניון, למרות שאנחנו רואים יותר ויותר חניונים בארץ המאפשרים זאת.

מלבד לכך, יש שלל רב של יתרונות בכל הנוגע למערכת הגז. היתרון הבולט ביותר וזה שגורם לכך שהמחירים יהיו נמוכים יחסית לדלק הוא זיהום סביבתי פחות. בעוד שרכבים ממונעים על בנזין גורמים לנזק סביבתי, רכבים שעובדים על גז יהיו הרבה יותר טובים לאיכות הסביבה. אנחנו לאט לאט רואים יותר ויותר התחשבות של אנשים רבים בגורמים האלה. את כל השיקולים, כולל היתרונות והחסרונות אתם צריכים לבחון לעומק לפני שאתם עוברים להסבת רכב לגז.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו