התקנת דלקן בשוהם

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

התקנת דלקן בשוהםהדלקן שהיה נהוג במתכונת הישנה סיים את תפקידו וכיום קיימת מתכונת של דלקן אוניברסאלי. רפורמת הדלק האוניברסלי נכנסה לתוקף בשנת 2018 והפכה את הצרכנים לבעלי הכוח. בזכות הרפורמה הזו, כל מי שמתדלק ברכבי חברה, או בכל רכב עם דלקן אוניברסאלי, לתדלק בכל תחנה ללא תלות ברשת ספציפית. כך ניתן לעשות זאת בצורה פשוטה ולהנות ממגוון יתרונות משמעותיים. על התקנת דלקן בשוהם נרחיב במאמר הבא.

 

התקנת דלקן בשוהם- מהו דלקן אוניברסאלי?

דלקן הוא האפשרות לתדלק בתחנת דלק כאשר ההוצאות יהיו על חשבון החברה המעסיקה. במתכונת הקודמת, הדלקן היה ניתן לביצוע רק בתחנת דלק ספציפית איתה בוצע ההסכם. לדוגמא, כל העובדים של חברה מסוימת יכולים לתדלק רק בתחנות דלק של פז. כיום זה כבר לא ככה.

בשנת 2018, כלל תחנות הדלק בארץ חויבו להתקין עמדות תדלוק אוניברסאליות. הדלקן האוניברסאלי, בשונה מהדלקן הרגיל, הוא התקן המאפשר לתדלק בכל תחנת דלק ללא הגבלה. כלומר, ניתן לתדלק גם בפז, בסונול, בדור אלון, בדלק, בTEN ועוד. מערכת הדלקן האוניברסאלי, המותקנת בכלי הרכב, מאפשרת לתדלק באופן אוטומטי ולא לחייב את הנהג ברגע התדלוק. בצורה זו, החברה מקבלת את פירוט החיובים פעם בתקופה, מה שמאפשר לה להתנהל בצורה מסודרת ונוחה ולפקח על ההוצאות של העובדים תוך הסקת מסקנות להמשך.

מלבד לתדלוק נוח יותר בכל תחנות דלק הקיימת, הדלקן האוניברסאלי מאפשר לנטר את התדלוקים בפועל. זאת מתאפשר על ידי החיבור למד האוץ (ספידומטר) או על ידי כרטיסי התדלוק. עליהם נרחיב בהמשך.

קראו עוד: איך עושים דלקן לרכב פרטי

התקנת דלקן בשוהם- נוח ויעיל

התקנת דלקן אוניברסאלי בכלי הרכב  נחשבת לפתרון נוח מאוד ויעיל מאוד. ישראל היא מדינה שמתבססת בעיקר על רכבים פרטיים. התחבורה הציבורית, לצערנו, לא נוחה במיוחד ולכן לא משמשת הרבה אנשים. כך, השימוש בכלי רכב עולה והשימוש ברכבים אצל רוב האזרחים הוא קבוע. למעשה, ההבדל המרכזי בין ישראל לבין ארצות הברית ומדינות באירופה הוא השימוש בתחבורה הציבורית והמרחקים הארוכים בין מקום למקום. לכן, ישראל היא המדינה הראשונה שביצעה את מהפכת הדלקנים ברחבי העולם. כך, על ידי התקנת דלקן אוניברסאלי, החברות מאפשרות לעובדים שלהם לנוע בחופשיות עם הרכב ולחסוך את ההתעסקות הכרוכה בכך. כמו כן, ברגע שרוכשים דלק בכמויות גדולות, ניתן לקבל על כך הנחה משמעותית, מה שהופך את הדבר לאידיאלי גם עבור החברה עצמה.

קראו עוד: דלקן לעצמאים

התקנת דלקן בשוהם- איך זה עובד?

על מנת להשתמש בדלקן אוניברסאלי יש לבצע התקנה של התקן חדש בכלי הרכב בו הדלקן לרכב יפעל. אם ברכב שלכם מותקן התקן של הדלקן במתכונת הקודמת, יש להחליף אותו בהתקן שמתאים לדלקן האוניברסאלי, על מנת שיתאים להתקנים ברשתות הדלק ובתחנות הדלק השונות.

להתקן של הדלקן האוניברסאלי יש שני רכיבים עיקריים-

  • טבעת המותקנת סביב פתח התדלוק של הרכב. בדרך כלל הטבעת תהיה בצבע שחור. משאבת הדלק מתחברת לטבעת זו ובעת המפגש התדלוק מתחיל באופן אוטומטי מבלי שתצטרכו להזין פרטים או להעביר כרטיס אשראי.
  • כרטיס תדלוק. כרטיס התדלוק מותקן בדרך כלל באזור נסתר של הרכב, ליד מיכל הדלק, כמו הבגאז' לדוגמא. בכרטיס התדלוק, מקודדים פרטי הרכב ופרטי החברה שאחראית על הדלקן. במקרה שמדובר בכלי רכב אישי לנהג, יקודדו גם פרטיו האישיים של הנהג. ניתן להגדיר את כרטיס התדלוק לתדלוק ללא הגבלה, או להגביל את אפשרות התדלוק לימי העבודה, לשעות ספציפיות, להגביל כמות תדלוק, להגביל במיקומים גאוגרפיים ועוד אפשרויות שמסייעות לחברה לפקח על התדלוק ועל הנסיעות שמבצעים העובדים שלהם. כרטיס התדלוק מהווה למעשה אמצעי תשלום. כך, על ידי חיבור לתוכנת חיוב חודשית, נתוני התדלוק מועברים באופן אוטומטי אל החברה על מנת שתוכל לצפות בהם ולפקח עליהם. בזכות כרטיס התדלוק תוכלו לתדלק בכל תחנה שהחברה עובדת עמה, מה שיכול להעניק לחברה תנאים משופרים ומחירים נוחים מתחנות הדלק שמשתפות איתה פעולה.

יש לשים לב, כי ניתן לחבר את התקן הדלקן למד האוץ של הרכב, שכן הוא הספידומטר. כאשר מתבצע החיבור, מתווסף נתון שמתקבל בעקבות הקשר בין מהירות הרכב לבין צריכת הרכב. למעשה, ככל שמהירות הנסיעה גבוהה יותר וכלל שמתבצעות יותר האצות במהלך הנסיעה, כך גוברת באופן משמעותי צריכת הדלק. על ידי חיבור למד האוץ, ניתן לפקח על מהירות הנסיעה ולהסיק מסקנות.

בסוף התדלוק, מומלץ לקחת את הקבלה, אך אין הכרח לכך, שכן כל הנתונים מועברים לחברה באופן אוטומטי על ידי כרטיס התדלוק. כך תוכלו להמשיך בנסיעה כרגיל ובסוף החודש החברה תקבל את פירוט התדלוקים שבוצעו במהלך החודש על ידי כל עובד בחברה.

 

התקנת דלקן אוניברסאלי מתבצעת אצל חברות מורשותהתקנת דלקן בשוהם- כיצד ואצל מי מתקינים?

התקנת דלקן אוניברסאלי מתבצעת אצל חברות מורשות יצרניות דלקים אוניברסאליים. בישראל, קיימות שלוש חברות כאלה והן נמצאות תחת פיקוח של משרד האנרגיה. החברות הללו הן-

  • אורפק טכנולוגיות בע"מ.
  • רוזמן חברה להנדסה בע"מ.
  • נתב שירותים בע"מ.

יש לקחת בחשבון כי ניתן לבצע התקנה של דלקן אוניברסאלי גם בפנייה אל חברות הדלק ותחנות הדלק בעצמן. הבחירה תלויה בכם.

 

התקנת דלקן בשוהם- יתרונות הדלקן האוניברסאלי

כפי שציינו, רפורמת הדלקן האוניברסאלי נכנסה לתוקף בשנת 2018. רפורמה זו הביאה איתה יתרונות רבים מאוד. המתכונת הקודמת של הדלקן הייתה טובה, אך בעקבות חסרונות שונים הגיעו למסקנה שיש צורך בשינוי ובשיפור השיטה. השיטה החדשה הביאה איתה יתרונות רבים-

  1. נוחות

היתרון הראשון של הדלקן האוניברסאלי הוא כמובן נוחות השימוש. השיטה הזו מאפשרת לתדלק בצורה הנוחה ביותר. כך לא צריך לחפש תחנת דלק ספציפית על מנת לתדלק. יכולים פשוט להגיע, לתדלק ולהמשיך בנסיעה.

  1. מחיר

שוק הדלק בישראל הוא יקר מאוד. בזכות הכניסה של שיטת הדלקן האוניברסאלי, כל נהג יכול לבחור היכן לתדלק וכך השיטה הפכה את המחירים של הדלק לנוחים יותר וזולים יותר. למעשה, כאשר אין הגבלה על תחנת דלק ספציפית, העובדים יכולים לבחור בתחנה הטובה יותר עבורם, הן מבחינת נוחות והן מבחינת מחיר. כך התחרות בין תחנות הדלק קיימת והמחירים מופחתים על מנת לגרום לנהגים לתדלק אצלן. תחנות הדלק השונות מציעות הסדרים מיוחדים, מבצעים, הטבות והנחות שונות על צריכת הדלק אל מול החברות שמתקינות את הדלקן האוניברסאלי. כך למעשה ניתן לבצע השוואת מחירים ולבחור בחברה האטרקטיבית ביותר.

  1. פיקוח ובקרה

בזכות הטבעת המותקנת על פתח התדלוק של הרכב, משאבת הדלק, בעת החיבור, קוראת את כלל הנתונים הנדרשים הן על הרכב והן על החברה. כך הנתונים מועברים באופן חודשי על ידי חשבונית המפרטת את החיובים ואת התדלוקים של העובדים. כך, למעשה נכנסים כל הפרטים הנדרשים כמו התחנה בה בוצע התדלוק, היום והשעה בהם בוצע התדלוק, כמות התדלוק שבוצעה וכמובן המחיר שיש לשלם. כך החברה יכולה לבדוק את כלל הנתונים הרלוונטיים על העובדים שלה, להסיק מסקנות, להבין אם יש צורך בשינוי, מה כמות צריכת הדלק של העובדים שלהם, מה אופן השימוש ברכב שבבעלות העובדים ועוד.

כמו כן, בזכות כרטיס התדלוק שמעביר את הנתונים באופן אוטומטי לחברה, הנתונים מסודרים ומועברים בצורה נוחה מאוד, לשני הצדדים. אין צורך לשמור קבלות וניתן לעקוב ולפקח אחר התדלוקים של העובדים בקלות ובנוחות. כך הלקוח, כלומר החברה, יכולה להתנהל בנוחות מול תחנות הדלק ולבצע את התשלום בקלות.

  1. קיצור זמני הנסיעה

בעבר, כאשר הדלקן היה מוגבל לתחנות דלק ספציפיות איתן יש לחברה הסכם, חלק גדול מזמן הנסיעה של העובדים היה מחושב גם לנסיעה לתחנת הדלק הספציפית לצרכי תדלוק. כך הם יכלו להאריך את מסלול הנסיעה שלהם, רק על מנת לתדלק בתחנת דלק בה הדלקן שלהם פעיל. בזכות רפורמת הדלקן החדשה, העובדים יכולים לנסוע במסלול הקצר ביותר בו קיימת תחנת דלק ולתדלק בה מבלי לחשוש. כך זמני הנסיעה מתקצרים ומתייעלים, לוח הזמנים נשמר במיוחד בעת פגישות עם לקוחות שמצריכות נסיעה הכוללת תדלוק והעבודה מתייעלת.

  1. נהיגה בטוחה

כפי שציינו קודם, ניתן לחבר תוספת להתקן הדלקן האוניברסאלי למד האוץ (הספידומטר) של הרכב. על ידי כך, נוסף נתון המקשר בין מהירות הרכב לבין צריכת הרכב. כפי שציינו קודם, ככל שמהירות הנסיעה גבוהה יותר וככל שמתבצעות יותר האצות, כך צריכת הדלק גוברת. על ידי הוספת התקן הדלקן למד האוץ, נהגים רבים שומרים על מהירות נסיעה תקינה על מנת לצרוך פחות דלק. מה שהופך את הנהיגה שלהם לבטוחה יותר, הן עבורם והן עבור שאר הנהגים בכביש.

  1. מתאים לכולם

אתם חברה גדולה? אתם עסק קטן עם מספר עובדים מצומצם? אתם עובד עצמאי שמבצע נסיעות רבות ממקום למקום? אתם משפחה עם מספר נהגים ומספר מכוניות? יכול להיות שיהיה לכם משתלם הרבה יותר להתקין דלקן אוניברסאלי. בזכות רפורמת הדלקן האוניברסאלי, ניתן להתאים את התדלוק לצרכים ולרצונות שלכם. כך כל לקוח בכל סדר גודל יכול להתאים לדלקן האוניברסאלי ולהצטרף לאחת מהחברות המתקינות דלקן אוניברסאלי.

התקנת דלקן בשוהם- כמה זה עולה?

כפי שהבנו עד עתה, דלקן אוניברסאלי מותקן ברכב שלכם ומאפשר לתדלק בקלות ובנוחות, מבלי לשלם ומבלי להצטרך לעשות דבר למעשה. מה המחיר של הדלקן?

המחיר של דלקן אוניברסאלי, הוא למעשה המחיר של ההתקנה שלו ברכב שלכם. כלומר, למעשה יש לשלם על התקנת התקן הדלקן האוניברסאלי ברכב ולא על הדלק הנרכש בתחנות הדלק השונות. מדובר על עלות חד פעמית, שכן ברגע שמתקינים את התקן הדלקן לא צריך להחליף אותו. אז כמה זה עולה? מחיר ההתקן של דלקן אוניברסאלי נע בין חינם (כן כן, המחיר יכול להיות אפס שקלים), לבין 300 שקלים לכל התקנה, כלומר, לכל כלי רכב.

המחיר אינו חד משמעי שכן הוא מושפע מהגורמים הבאים-

  • כמות הרכבים- ככל שמתבצעת התקנה ליותר רכבים כך המחיר לכל התקנה יהיה נמוך יותר.
  • כמות הדלק- ככל שמתדלקים יותר ליטרים של דלק בכל חודש, כך ניתן לקבל הטבות והנחות.
  • החברה- אצל מי אתם מבצעים את ההתקנה ומה תנאי ההסכם שלכם איתה.
  • סוג הדלק- האם אתם מתדלקים בנזין או סולר?
  • סוג הרכב- האם מדובר ברכב פרטי? ברכב מסחרי? במשאית? באוטובוס? וכדומה.
  • סוג הדלקן- האם מדובר בדלקן פרטי עם קוד שיוך או בדלקן מסחרי ללא קוד שיוך?

כל הגורמים הללו ישפיעו על המחיר הסופי, לכן לפני שאתם מבררים כמה יעלה לכם לבצע התקנת דלקן וודאו את הצרכים שלכם ואת כלל הגורמים הללו. כך תוכלו לקבל הצעת מחיר רלוונטית וספציפית עבורכם. כמו כן, אנו ממליצים לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות ובין תחנות הדלק השונות ולראות מה כל חברה מציעה עבור המחיר שהיא מבקשת. כך תוכלו לפנות לחברה המשתלמת ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!