דלקן לאופנוע – כך תצליחו לעקוב אחרי התדלוקים שלכם!

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

לא מעט אנשים כיום עושים שימוש בדלקן לאופנוע, דלקן לרכב פרטי או דלקן לכל כלי תחבורה הצורך דלק. עד לפני מספר שנים הדלקנים איפשרו לבעליהם לתדלק בחברה אחת בלבד. בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים בדבר וכיום ישנם דלקנים אוניברסליים המאפשרים לבעליהם לתדלק בכל חברה שיבחרו ללא כל בעיה. משרד האנרגיה קבע כי לא ניתן להגביל את בעלי הדלקן לחברות שונות, שכן מהגבלה זו כלל הצדדים מפסידים. חברות הדלק הקטנות סובלות מבריחת לקוחות – כלל הלקוחות שבוחרים דלקנים בוחרים לתדלק בחברות הגדולות ביותר, אלה שיש להם פריסה נרחבת של סניפים בכל רחבי הארץ. גם הלקוח מפסיד מתדלוק במקום אחד בלבד, שהרי בעקבות הגבלה זו הוא לא יכול לתדלק בכל חברת דלק שנקראת בדרכו. לכן, כיום כלל הדלקנים הם דלקנים אוניברסליים המאפשרים לבעליהם לתדלק בכל תחנות הדלק בארץ.

הכירו את כל היתרונות הגדולים ביותר של דלקניםלא מעט אנשים כיום עושים שימוש בדלקן לאופנוע, דלקן לרכב פרטי או דלקן לכל כלי תחבורה הצורך דלק.

רוצים גם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל היתרונות של דלקנים בגינם רבים בוחרים להתקין אותם בכלי הרכב השונים. ראשית, חשוב לדעת כי דלקן לאופנוע או דלקן לכל כלי רכב מאפשר לבעליו לעקוב אחרי כל פעולות התדלוק. בכל פעם שבעל הרכב הכולל דלקן מתדלק, כלל הנתונים נשמרים באופן אוטומטי, כך שניתן לקבל דו"ח מלא ומפורט בסוף כל חודש. בדו"ח יופיעו כלל הפעולות השונות, כמות התדלוקים, מחירי התדלוקים, קילומטראז' הנסיעות, נתוני צריכת דלק ועוד. כלל הנתונים הללו מאפשרים לכם לעקוב אחרי הנהיגה שלכם ולדעת בדיוק כך כל כמה זמן אתם צריכים לתדלק וכמה זה עולה לכם בכל חודש. מרבית האנשים שמתדלקים ללא דלקן לאופנוע או לכל כלי רכב לא מצליחים לעקוב באופן מדוייק אחרי כמות התדלוקים, עלויות התדלוקים ועוד. אי מעקב אחר הנתונים הללו יכול להוביל לתשלום עודף בגין תדלוקים רבים שלא לצורך.

קבלו דו"ח מסודר מידי חודש – מעקב צמוד אחרי הוצאות הדלק שלכם

רואים שינוי ניכר בדו"ח התדלוקים שלכם? ייתכן שקיימת בעיה בצריכת הדלק בכלי הרכב. אם תזהו את הבעיה בזמן, תוכלו לטפל בה במהירות ולחסוך בזבוז דלק מיותר במשך חודשים ארוכים. בעלי חברות רבים בוחרים להעניק דלקנים לכל עובדי החברה כאות הערכה לעבודתם הנאמנה. עובדים רבים ישמחו לקבל דלקן לאופנוע או דלקן לכל כלי רכב שיאפשר להם לתדלק בקלות ובמהירות תוך מעקב צמוד אחרי כלל תנועות התדלוקים. חשוב להדגיש כי אחת הדרכים הטובות ביותר לשמר עובדים איכותיים היא להעניק להם מתנות ושיפור תנאים כאות הערכה לעבודתם הטובה. עובדים שאינם מתוגמלים כראוי נוטים להחליף את מקום עבודתם מידי מספר שנים, ולכן בעלי חברות רבים בוחרים לתגמל את כל עובדיהם בדלקנים.

שימור עובדים איכותיים – תגמול שכל עובד ישמח לקבל!למעשה, תגמול זה נחשב לתגמול זול במיוחד, שהרי גם ככה כלל המעסיקים משלמים נסיעות לעובדים שלהם. לכן, התקנת דלקן לאופנוע או דלקן לרכב העובדים נחשב לתגמול שלא אמור לעלות הרבה כסף לחברה

התקנת דלקנים לכל עובדי החברה מצריכה תשלומי עתק שצפויים לערער את היציבות הכלכלית של החברה כולה? לא בדיוק. למעשה, תגמול זה נחשב לתגמול זול במיוחד, שהרי גם ככה כלל המעסיקים משלמים נסיעות לעובדים שלהם. לכן, התקנת דלקן לאופנוע או דלקן לרכב העובדים נחשב לתגמול שלא אמור לעלות הרבה כסף לחברה. ומה היתרונות שלו? לא חסר. עובדים מתוגמלים המרגישים שעבודתם מוערכת מקפידים לעבוד בצורה מיטבית תוך מיצוי מלוא הזמן והיכולות שיש ברשותם. מעבר לכך, עובדים מתוגמלים מרגישים שמקום עבודתם הוא מעין בית שני עבורם, מה שיגרום להם לעשות כל שביכולתם לטובת הצלחת החברה. בדומה לכך, גם מפגשים חברתיים למטרות גיבוש בין כלל העובדים מפיקים תוצאה דומה. בעלי עסקים רבים מתמידים לערוך ערבי גיבוש בין כלל עובדי החברה במטרה להבטיח שכל העובדים ירגישו בנוח להיעזר זה בזה ולפתור יחד כל בעיה.

מחירי ההתקנה נעים בין 0 שקלים ועד 300 שקלים לכל היותר

אז כמה עולה התענוג? משתנה בהתאם לסוג הרכב, כמות הרכבים בהם מתקינים דלקנים, סוג הדלק ועוד. חשוב להדגיש ולומר כי מחיר הדלקן הינו על שירות ההתקנה בלבד ואינו כולל תשלום קבוע. המחיר שתידרשו לשלם על שירות זה נע בין 0 שקלים ועד 300 שקלים לכל היותר. דלקן לאופנוע נחשב מהזולים ביותר.

דלקנים לשליחים – הדרך הפשוטה והמדוייקת ביותר לתדלק אופנועי שליחויותהמחיר שתידרשו לשלם על שירות זה נע בין 0 שקלים ועד 300 שקלים לכל היותר. דלקן לאופנוע נחשב מהזולים ביותר.

בתי עסק רבים המחזיקים שליחים בוחרים דלקן לאופנוע לכל אופנועי החברה. דלקנים אלה מאפשרים להם לשלם עבור הדלק בקלות רבה וללא חריגות תשלום כלל. מעבר לכך, הדלקן מאפשר להם לקבל דו"ח מסודר אודות כלל השליחים מידי חודש. בדו"ח ניתן לראות את כמות הנסיעות, כמות התדלוקים, מחירי התדלוקים ועוד. כלל הנקודות הללו מבטיחות לבעלי החברה מעקב צמוד על עבודתם של כלל השליחים. אז בין אם אתם רוצים להתקין דלקן לאופנוע או לרכב הפרטי שלכם בשביל לתדלק בקלות ובמהירות, בין אם אתם בעלי חברה שרוצים לשמר את העובדים האיכותיים ולתגמל אותם כראוי ובין אם אתם מעסיקים מספר שליחים במקום העבודה, חשוב לדעת לבחור נכון את חברת ההתקנה הטובה ביותר. כיום יש לא מעט חברות המציעות שירותי התקנת דלקנים – ערכו השוואה קצרה ביניהם טרם הבחירה.

לסיכום, דלקן לאופנוע או לכל כלי רכב כולל לא מעט יתרונות בגינן רבים בוחרים לעשות בו שימוש. בין כלל יתרונותיו ניתן למנות את נוחות השימוש, האפשרות לקבל דו"ח מסודר אודות כלל הפעולות, אפשרות לתגמול זול במטרה לשמר עובדים איכותיים ועוד. חשוב להדגיש כי עלות הדלקן היא עבור ההתקנה בלבד. מחיר ההתקנה נע בין 0 שקלים ועד 300 שקלים לכל היותר. אז אם גם אתם רוצים ליהנות מכלל היתרונות שיש לדלקן אוניברסלי להציע לכם, בחרו נכון חברת התקנה מקצועית והתחילו לתדלק בקלות, במהירות ותוך מעקב תמידי אחר כל פעולותיכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!