התקנת דלקן סונול

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

התקנת דלקן סונול

התקנת דלקן סונולדלקן הוא למעשה התקן אשר נותן לבעל הרכב את האופציה לתדלק את רכבו מבלי לשלם על כך באותו רגע עם כרטיס האשראי שלו או עם כסף מזומן. תהליך התקנת הדלקן הוא פשוט ביותר, יש אפשרות להתקין דלקן על כל סוגי הרכבים, לא משנה אם מדובר ברכב מסחרי, ברכב חברה או ברכב פרטי. יש אפשרות להתקין דלקן גם בכלי תחבורה ציבוריים כמו אוטובוסים. בגדול ניתן להתקין דלקן בכל כלי רכב המכיל מנוע בעירה פנימי שאפשר לתדלק אותו בתחנת דלק.

התקנת דלקן אוניברסלי נעשית בצמוד לפתח התדלוק של הרכב, ברגע שבעל הרכב יבצע תדלוק לרכב שלו, הדלקן יקרא את הנתונים של הרכב, בהתאם לנתונים שקרא הדלקן החברה בה בוצע התדלוק יודעת לאיזה חשבון להעביר את החיוב על התדלוק.

 

התקנת דלקן סונול: יתרונותיו של הדלקן

הדלקן נמצא בשימוש נרחב מאוד במדינת ישראל כיום, השימוש בדלקן הוא כה נרחב בזכות היתרונות הרבים שלו. כעת נציג בפניכם חלק מן היתרונות של הדלקן.

  • מחיר קבוע – השימוש בדלקן נותן לבעל הרכב מחיר קבוע לדלק, בחלק גדול מן המקרים המחיר על הדלק יהיה בעל הנחה מסוימת. כלומר ברוב המקרים המחיר אותו משלמים אנשים אשר מחזיקים בדלקן יהיה נמוך יותר מהמחיר הרגיל אותו משלמים בתחנת הדלק.
  • חיסכון בזמן – יתרון משמעותי נוסף של השימוש בדלקן הוא האפשרות שהוא מקנה לבעליו להיכנס לתחנת הדלק ולבצע תדלוק, זאת מבלי ליצור קשר עם נציגי השירות בתחנה כדי שיגבו תשלום על התדלוק. שימוש בדלקן יתן לכם את האפשרות לבצע את תהליך התדלוק במהירות הגבוהה ביותר שניתן לבצע אותו.
  • סדר וארגון – באמצעות השימוש בדלקן ניתן לקבל את התשלומים על הדלק בצורה מסודרת ונוחה, ניתן גם לשלם על הדלק בתשלומים נוחים.

כיום, גופים רבים במדינת ישראל עושים שימוש נרחב בדלקן, בין הגופים הללו ניתן למצוא את צבא ההגנה לישראל, משטרת ישראל ועוד גופים ממשלתיים רבים. אותם גופים תלויים בדלקן במידה מסוימת, הרי בזכות הדלקן הם יכולים לתדלק את הרכב שלהם במהירות המירבית ובמחיר הנמוך ביותר שניתן למצוא.

אין ספק כי הדלקן תורם ליעילות של הגופים המשתמשים בו, ישנם מקרים בהם הגופים שציינו אפוא חייבים לפעול במהירות גבוהה ככל האפשר, פעולת התדלוק יכולה לגזול מן אותם גופים זמן יקר במקרים כאלה, כאן נכנס הדלקן לתמונה ועוזר לאותם גופים לבצע את תהליך התדלוק במהירות המירבית. בנוסף על כך, כל הגופים הממשלתיים במדינת ישראל משתמשים בכמויות עצומות של דלק בכל שנה ושנה, השימוש בדלקן מקנה לאותם גופים הנחות בתדלוק, אותן הנחות מסתכמות בחיסכון של מאות אלפי שקלים בכל שנה ושנה.

קראו עוד: דלקן אוניברסלי לרכב פרטי

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!