דלקן לעסקים קטנים – חושבים להתקין דלקן ברכב שלכם? הגעתם למקום הנכון!

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

לא מעט עסקים כיום בוחרים לעשות שימוש בדלקן לעסקים קטנים בגין מספר יתרונות משמעותיים. אם גם אתם חושבים לשלב דלקן ברכבי החברה או ברכבים הפרטיים שלכם, הגעתם למקום הנכון

לא מעט עסקים כיום בוחרים לעשות שימוש בדלקן לעסקים קטנים בגין מספר יתרונות משמעותיים. אם גם אתם חושבים לשלב דלקן ברכבי החברה או ברכבים הפרטיים שלכם, הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נגע בכל המידע החשוב ביותר אודות דלקן לעסקים קטנים, לרבות כלל השינויים מהשנים האחרונות, היתרונות המרכזיים בגינם רבים בוחרים לעשות שימוש בדלקנים והדרך הפשוטה בעזרתה בעלי עסקים רבים מצליחים לשמר את העובדים האיכותיים ביותר בעזרת דלקן פשוט. תחילה חשוב לפתוח ולומר כי דלקן זהו תוסף ייעודי המותקן בפתח התדלוק. בעזרת הדלקן ניתן לתדלק ללא תשלום מיידי, מה שמאפשר לבעלי עסקים רבים לאפשר תדלוק לכל רכבי החברה ללא תשלום העובדים.

דלקנים מוגבלים לחברה אחת בלבד – כל החיסרונות

הדלקנים עברו לא מעט שינויים בשנים האחרונות, כאשר השינוי המרכזי הוא השינוי שהפך כל דלקן לדלקן אוניברסלי. עד לפני מספר שנים בודדות הדלקנים איפשרו לבעליהם לתדלק בתחנות דלק של חברה אחת בלבד. רוב המשתמשים בחרו את חברות הדלק הגדולות ביותר במטרה ליהנות מכמה שיותר תחנות תדלוק אפשרויות בפריסה ארצית. נתון זה פגע קשות בתחנות הדלק הקטנות שסבלו מבחירת לקוחות שבחרו להתקין דלקן לעסקים קטנים, דלקן לעסקים גדולים או דלקן לרכבים פרטיים. מעבר לכך, גם הלקוחות סבלו מחוסר אפשרות לתדלק בכל תחנת דלק הנקראת לדרכם, מה שהוביל לשינוי המיוחל.

דלקן אוניברסלי – דלקן המאפשר לבעליו לתדלק בכל תחנות הדלק בפריסה ארצית. בפסקאות הבאות נגע בכל המידע החשוב ביותר אודות דלקן לעסקים קטנים, לרבות כלל השינויים מהשנים האחרונות, היתרונות המרכזיים בגינם רבים בוחרים לעשות שימוש בדלקנים

משרד האנרגיה קבע כי כלל הדלקנים יהפכו לדלקנים אוניברסליים שיאפשרו לבוחרים בהם לתדלק בכל תחנות הדלק ללא כל מגבלה. שינוי זה גרם לבעלי עסקים רבים לבחור להתקין דלקן לעסקים קטנים לכל רכבי החברה וכן ללא מעט אנשים פרטיים ליהנות מכל יתרונות הדלקנים. מהן היתרונות? בחרנו עבורכם את היתרונות הגדולים ביותר שגורמים לרבים לבחור לשלב דלקן לעסקים קטנים, דלקן לעסקים גדולים וכן דלקן לרכבים/אופנועים פרטיים.

קבלו דו"ח מסודר מידי חודש אודות כל התדלוקים שלכם

אחד היתרונות הגדולים ביותר של דלקן לעסקים קטנים הוא האפשרות לעקוב אחרי כל פעולות התדלוק מידי חודש. הדלקן מאפשר לבעליו לקבל דו"ח מסודר הכולל את כל פרטי התדלוקים, לרבות מועדי התדלוק, עלויות התדלוק, טווחי נסיעה, מיקום התדלוק ועוד. כלל הנתונים הללו מאפשרים לבעלי עסקים בפרט ולאנשים פרטיים בכלל, לעקוב אחרי כל התדלוקים מקורב. בעלי עסקים רבים בוחרים לשלב דלקן לעסקים קטנים או גדולים בכל רכבי החברה במטרה לאפשר לעובדים לנוע בעזרת הרכבים ללא צורך בתשלום עבור דלק וכמובן במטרה לעקוב אחרי כלל הנסיעות המבוצעות ברכבי החברה.

שימור עובדים איכותיים – הביעו הערכה והעניקו תנאים מיטביים לעובדים הטובים ביותר שלכם!ה. שינוי זה גרם לבעלי עסקים רבים לבחור להתקין דלקן לעסקים קטנים לכל רכבי החברה וכן ללא מעט אנשים פרטיים ליהנות מכל יתרונות הדלקנים. מהן היתרונות?

סיבה נוספת בגינה בעלי עסקים רבים בוחרים לשלב דלקן לעסקים קטנים או גדולים היא שימור עובדים איכותיים לאורך שנים. אחת הדרכים היעילות והטובות ביותר לשמר עובדים איכותיים לאורך שנים היא להביע הערכה לעבודתם ולתגמל אותם כראוי. בעלי עסקים רבים בוחרים להעניק לעובדים איכותיים דלקן לעסקים קטנים ולחסוך להם את כל תשלומי הדלק מידי חודש. התקנת דלקן לעסקים קטנים ברכבי עובדים איכותיים תאפשר לבעל העסק להביע את הערכתו ולגרום לעובדים הטובים שלו להישאר בחברה לאורך שנים ארוכות. כל תדלוק יזכיר לעובד כמה הוא מוערך במקום עבודתו, מה שישפר את תפוקת עבודתו ותחושתו הטובה.

אחת הסיבות בגינן בעלי עסקים רבים בוחרים להביע הערכה כלפי העובדים הטובים דווקא בעזרת התקנת דלקן לעסקים קטנים היא העלויות. כלל המעסיקים משלמים נסיעות לעובדים שלהם, כך שהתקנת הדלקן ותשלום דלק מידי חודש מתקזז עם תשלומי הנסיעות המשולמים בכל מצב. במילים אחרות, התקנת דלקן לעסקים קטנים אינה מצריכה מהחברה להוציא כספים רבים ומשיגה את המטרה – הבעת הערכה ושיפור התנאים לעובדים האיכותיים ביותר.

דלקנים לשליחים – כך תוכלו לפקח אחר עבודת השליחים שלכם

מחזיקים שליחים? דלקן לעסקים קטנים יכול להתאים לכם. עסקים רבים המחזיקים שליחים בוחרים להתקין דלקן לאופנועים או לרכבים בבעלות החברה במטרה לעקוב אחרי כל עבודת השליחים. דלקן זה מאפשר לחברה לשלם עבור כל הוצאות הדלקים ואף לעקוב אחרי נסיעות השליחים. דו"ח מסודר מידי חודש יאפשר לחברה להעריך האם כלל השליחים שלהם עושים את עבודתם נאמנה או שמא בוחרים להאריך נסיעות, לעצור במקומות שונים ולהאט את כל מערך השליחויות. רוצים גם? עלות ההתקנה נמוכה ושווה לכל כיס.

המחירים נעים בין 0 שקלים ל 300 שקלים לכל היותראחת הסיבות בגינן בעלי עסקים רבים בוחרים להביע הערכה כלפי העובדים הטובים דווקא בעזרת התקנת דלקן לעסקים קטנים היא העלויות

אז כמה עולה להתקין דלקן לעסקים קטנים? עלות ההתקנה משתנה מאוד בהתאם לכמות הרכבים, סוג הרכבים, סוג הדלק שהם צורכים ועוד. כלל המשתנים הללו משפיעים באופן ישיר על עלויות ההתקנה. המחירים נעים בין 0 שקלים ועד כ 300 שקלים לכל היותר. מתכוונים להתקין דלקן לעסקים קטנים? חשוב שתדעו לבחור נכון את החברה המקצועית ביותר שמעניקה לכם את התנאים הטובים ביותר. כיום יש לא מעט חברות המציעות שירותי התקנת דלקן לעסקים קטנים, התקנת דלקן לעסקים גדולים או אף התקנת דלקן לאנשים פרטיים. כלל החברות הללו מציעות שירותי התקנה של דלקן אוניברסלי שיאפשר לכם לתדלק בכל תחנות הדלק בכל רחבי הארץ. איך תדעו לבחור? ריכזנו עבורכם מספר טיפים פשוטים.

כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון חברה מקצועית במחירים אטרקטיביים

ראשית, חשוב לאתר כמה שיותר חברות המציעות שירותי התקנה. העידן האינטרנט, תוכלו לעשות זאת תוך מספר דקות בודדות. לאחר מכן, חשוב לקרוא כמה שיותר מידע אודות החברות השונות, לרבות ניסיון, חוות דעת של לקוחות, המלצות שונות ועוד. סמנו את החברות המקצועיות ביותר שהצלחתם לקרוא כמה שיותר חוות דעת חיוביות אודות שירותם. בשלב הבא, צרו קשר עם החברות ושאלו את כל השאלות החשובות לכם, לרבות עלות ההתקנה, אפשרות התקנה בבית העסק או בבית הלקוח ועוד. החברה שמציעה לכם את השירות הטוב ביותר במחיר האטרקטיבי ביותר, היא החברה הנכונה עבורכם.

לא מעט בתי עסק בוחרים להתקין דלקן לעסקים לכל רחבי החברה. הדלקנים עברו לא מעט שינויים השנים האחרונות כך שאם גם אתם מתעניינים בהתקנת דלקן לרכב, לאופנוע או לכל כלי רכב, הגעתם למקום הנכון. עד לפני מספר שנים לא רבות דלקן לעסקים שימוש לתחנת דלק אחת בלבד. חברות הדלק הגדולות המציעות כמה שיותר תחנות בפריסה ארצית זכו ברוב המשתמשים בדלקן לעסקים, מה שפגע מאוד ברווחיות של תחנות הדלק הקטנות. בעלי עסקים שבחרו להתקין דלקן לעסקים לכל רכבי החברה, בחרו לתדלק בתחנות הדלק הגדולות ביותר המציעות כמה שיותר תחנות בכל רחבי הארץ. לכן, בשנים האחרונות משרד האנרגיה קבע שינוי מהותי בשימוש בדלקנים.

אפשר לתדלק בכל התחנות? הכירו את השינוי הגדול מהשנים האחרונותלא מעט בתי עסק בוחרים להתקין דלקן לעסקים לכל רחבי החברה. הדלקנים עברו לא מעט שינויים השנים האחרונות כך שאם גם אתם מתעניינים בהתקנת דלקן לרכב

לפני מספר שנים לא רבות הוחלט כי כל העושים שימוש בדלקנים, יוכלו לתדלק את רכבם בכל תחנות הדלק בכל רחבי הארץ ללא מגבלה. שינוי זה מטיב עם מרבית הצדדים, הן עם תחנות הדלק הקטנות שחזרו ליהנות מכל בעלי הדלקנים והן עם בעלי הדלקנים שיכולים כעת לתדלק בכל תחנת דלק שנקראת בדרכם. אז אם גם אתם רוצים להתקין דלקן לאוטו, דלקן לאופנוע או דלקן לכל כלי הרכב שלכם, זה הזמן הנכון לעשות זאת וליהנות מלא מעט יתרונות של תדלוק עם דלקן. אז מהן היתרונות? ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות הבולטים ביותר.

קבלו דו"ח מסודר ומפורט אודות כל התדלוקים שלכם

היתרון הראשון והמשמעותי ביותר הוא מעקב צמוד אחרי כל פעילות התדלוקים שלכם. דלקן לעסקים או לאנשים פרטיים מאפשר לכלל המשתמשים בו לקבל דו"ח מפורט הכולל את כל מועדי התדלוקים, עלויות התדלוקים, מקומות התדלוקים, טווחי הנסיעה ועוד. כלל הנתונים הללו יאפשרו לכם לעקוב מקרוב אחרי הוצאות הדלק שלכם. מעבר לכך, כבעלי עסקים המעניקים לעובדיהם רכבי חברה, בעזרת הדלקן תוכלו לוודא שהעובדים שלכם עושים שימוש הוגן ברכבי החברה. מקפידים לעקוב אחרי ההוצאות שלכם? התקנת דלקן פשוט תבטיח לכם אפשרות מעקב נוחה ופשוטה.

רוצים לשמר עובדים איכותיים? התקנת דלקן לעסקים היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאתיתרון נוסף של דלקן לעסקים בגינו בעלי חברות רבים בוחרים להתקינו ברכבי העובדים שלהם הוא הענקת תחושת הערכה.

יתרון נוסף של דלקן לעסקים בגינו בעלי חברות רבים בוחרים להתקינו ברכבי העובדים שלהם הוא הענקת תחושת הערכה. אחת הדרכים הטובות ביותר לשמר עובדים איכותיים היא להעריך את עבודתם ולשפר את התנאים שלהם מעת לעת. התקנת דלקן ברכב העובדים מאפשר לבעלי חברות רבים להוכיח את הערכתם לעובדים ולעבודתם הנאמנה. העובדים ישמחו לקבל דלקן לעסקים שיזכיר להם בכל תדלוק כמה הם מוערכים במקום עבודתם, שמעניק להם תנאים טובים. כך כל הצדדים מרוצים, בעלי החברות מצליחים לשמור עובדים איכותיים, והעובדים נהנים מדלקן לעסקים שחוסך להם לא מעט כסף מידי חודש.

חשוב להדגיש שהתקנת דלקן לעסקים לעובדי החברה אינה כרוכה בהוצאת עתק שיכולה לערער את היציבות הכלכלית של החברה כולה. הרי גם ללא דלקן, מעסיק משלם נסיעות לעובדיו, מה שאומר שעלות הסיפור לא צפויה להיות יקרה במיוחד. נתונים אלה גורמים לבעלי עסקים רבים לבחור דלקן לעסקים לכל עובדי החברה המקצועיים והאיכותיים ביותר.

גיבושים חברתיים ויצירת אווירה טובה ומשפחתית

מעבר להתקנת דלקן לעסקים לכל עובדי החברה, בעלי חברות רבים מודעים לחשיבות הגיבוש החברתי של כל העובדים שלהם. בשנים האחרונות חלה עליית מודעות ניכרת באשר לחשיבות ההווי החברתי במקום העבודה. מעסיקים רבים בוחרים לערוך ערבי גובש מעניינים הכוללים מפעילים מקצועיים שיבטיחו ערבים בלתי נשכחים. מטרת העל היא להביא לגיבוש חברתי כך שכל עובד שנתקל בקושי או בבעיה, לא יהסס לפנות לחברו לעבודה שידע לסייע לו להתגבר עליה. ערבי הגיבוש והתקנת דלקן לעסקים מבטיחים שכל עובדי החברה יעשו כל שביכולתם על מנת להעניק למקום עבודתם את הטוב ביותר. במילים אחרות, ההוצאה על ערבי הגיבוש או על התקנת דלקנים, צפויה לחזור עם ריבית בתפוקת העבודה של כלל העובדים.

עלות ההתקנה – משתנה בהתאם לכמות הרכבים, סוג הרכבים וסוג הדלק שהם צורכים

וכמה עולה ההתקנה? התקנת דלקן לעסקים עולה בין 0 שקלים ל 300 שקלים לכל היותר – תלוי בכמות הרכבים, סוג הרכבים, הדלק שהם צורכים ועוד. כיום יש לא מעט חברות המציעות שירותי התקנת דלקן לעסקים. לפני שאתם בוחרים את החברה הטובה ביותר שתעניק לכם את השירות המקצועי ביותר, מומלץ לערוך השוואה קצרה בין כלל החברות. כל שאתם נדרשים לעשות זה לערוך חיפוש קצר בגוגל. במהלך החיפוש נסו לאתר כמה שיותר חברות המציעות שירותי התקנת דלקן לעסקים. שימו לב, ישנן חברות שמציעות התקנת דלקן לעסקים בבית העסק או בבית הלקוח, כך שאם זה חשוב לכם, וודאו שהחברות שאתם מתעניינים בהן אכן מציעות שירות כזה.

כך תצליחו לבחור נכון את החברה המקצועית ביותר

לאחר איתור מספר חברות, נסו לאתר כמה שיותר חוות דעת אודות השירות שלהן. סמנו את החברות הבולטות ביותר שקראתם מספר חוות דעת חיוביות אודות שירותן, והתקשרו להשוואת מחירים. בשיחת הטלפון חשוב לשאול את כל הנקודות החשובות לכם, לרבות מיקום ההתקנה, עלות ההתקנה, איכות הדלקנים, אפשרויות שימוש בדלקנים ועוד. לאחר שתקבלו את כל המידע הרלוונטי, בחרו בחברה הטובה ביותר שמציעה התקנה מקצועית של דלקן לעסקים במחיר האטרקטיבי ביותר.

לסיכום, הדלקנים עברו לא מעט שינויים בשנים האחרונות. כיום, בעלי דלקנים יכולים לתדלק את כלי הרכב שלהם בכל תחנות הדלק ללא כל מגבלה. היתרון המרכזי של דלקן הוא האפשרות לקבל דו"ח מסודר הכולל את כל פרטי התדלוקים. מעבר לכך, בעלי עסקים רבים בוחרים להתקין דלקן לעסקים בכל רחבי העובדים במטרה להביע את הערכתם ולשמר את העובדים הטובים ביותר. כל שנותר לכם זה לערוך השוואה ולבחור נכון את החברה המקצועית ביותר שמציעה התקנת דלקן לעסקים.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!