התקנת דלקן פזומט

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

התקנת דלקן פזומט

התקנת דלקן פזומטלפני שנספר לכם על היתרונות הרבים שיש לדלקן אנחנו קודם נסביר לכם מהו הדלקן. הדלקן הוא התקן שמקנה לבעל הרכב את האפשרות לתדלק את הרכב הפרטי שלו מבלי לשלם באותו הרגע במזומן או בכרטיס אשראי. תהליך ההתקנה של הדלקן הוא פשוט ומהיר. השימוש בדלקן מתאים לכל כלי הרכב בהם קיים מנוע בעירה פנימי. השימוש בדלקן מתאים גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים. התקן הדלקן מותקן צמוד לפתח התדלוק של כלי הרכב, באופן הזה בעל הרכב אינו צריך לשלם על תדלוק באותו רגע, הדלקן מעביר את פרטי הרכב לתחנה בה מתבצע התדלוק, כך תחנת הדלק יודעת לשלוח את החיובים לחשבון של בעל הרכב.

נכון להיום השימוש בדלקן הוא חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית, זאת בזכות היתרונות הרבים שיש לשימוש בדלקן. במאמר זה תוכלו למצוא מידע רלוונטי בכל הנוגע לשימוש בדלקן והיתרונות שלו.

 

איך מתבצע תהליך התקנת דלקן?

תהליך התקנת דלקן לרכב הינו תהליך קצר ופשוט מאוד, התהליך אינו אורך יותר מעשר דקות. חברת הדלקן אליה תפנו כדי להתקין דלקן ברכב הפרטי שלכם תתקין אותו על מכסה תא הדלק של הרכב הפרטי שלכם, התקן הדלקן הוא בצורה של טבעת, התקן הדלקן ממוקם בדיוק על פיית התדלוק של הרכב. אנו ממליצים לכם לפנות לחברה מקצועית ובעלת מוניטין לביצוע התהליך של התקנת דלקן ברכב שלכם.

 

התקנת דלקן פזומט – פיקוח ובקרה לאורך כל שלבי התדלוק

כל אחד מן האנשים שמשתמש בדלקן יאמר לכם כי השימוש בו משפר באופן משמעותי את הבקרה על כמות הדלק שהוא צורך לאורך החודש.

בראש ובראשונה השימוש בדלקן ברכב הפרטי שלנו מוודא כי התדלוק יתבצע אך ורק ברכב המתאים לכך, ניתן לומר כי השימוש בדלקן ברכב הפרטי שלנו ימנע מאיתנו מצבים לא נעימים כמו למשל: גניבה של פרטי כרטיס האשראי שלנו, חיובים לא תקינים על תדלוקים שאנחנו לא ביצענו ועוד.

כמו כן, בזכות השימוש בדלקן בעל הרכב יכול לראות את הנתונים המדוייקים על צריכת הדלק שלו, באופן הזה בעל הרכב יכול לפקח על צריכת הדלק שלו וללמוד מן הנתונים איך הוא יכול לפעול באופן חכם וחסכוני יותר. מעבר לכך, שימוש בדלקן ברכב הפרטי שלכם יעזור לכם למצוא תקלות שונות ברכב במידה ויש כאלה.

קראו עוד: איך עושים דלקן לרכב פרטי

התקנת דלקן פזומט – חסכון של ממש

מחקרים שנערכו בכל העולם מצאו כי שימוש בדלקן חוסך לאדם שמשתמש בו כ-12% מההוצאות על דלק בחודש. אותם מחקרים גילו כי שימוש בדלקן על הרכב שלנו גורם לתהליך התדלוק להיות יעיל יותר בצורה מסויימת, כמו כן שימוש בדלקן יבטיח כי לא תעברו הונאות על ידי חברות הדלק וכי הן לא יגבו ממכם כסף מיותר.

קראו עוד: כמה עולה דלקן לרכב פרטי?

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!