דלקן לרכב חברה

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

דלקן לרכב חברה הוא דבר שכל חברה צריכה בשביל להפחית עלויות עבור הדלק שאתם משלמים מדי חודש. חברה אשר מחזיקה בכמותדלקן לרכב חברה הוא דבר שכל חברה צריכה בשביל להפחית עלויות עבור הדלק שאתם משלמים מדי חודש. רכבים גדולה חייבת למצוא פתרונות כדי להוזיל את המחיר ועדיין, לגרום לעובדים שלה תחושת נוחות בזמן העבודה בכל הנוגע לניוד. הבעיה העיקרית שהייתה עד לא מזמן היא שרכבי חברה עובדים רק עם חברת דלק מסוימת ולכן, כאשר העובד צריך לתדלק את הרכב הוא מבזבז זמן רב עבור תחנות דלק שלאו דווקא נמצאות בקרבת מקום. כמובן שהבעיה הזאת אינה של העובד, אלא של החברה עבור בזבוז זמן עבודה כיוון שאין תחנת דלק זמינה. בדיוק בשביל זה, בתור בעלי חברה אתם צריכים למצוא את הפיתרון הנכון ביותר עבור רכבי החברה.

למה כדאי לכם לבחור בדלקן אוניברסלי?היתרון הגדול ביותר של דלקן לרכב חברה הוא שאתם לא משלמים תעריף רגיל, אלא תעריף אשר הוסכם בין חברת הדלק לחברה שלכם תוך כדי שמירה על בלעדיות.

דלקן אוניברסלי היא מערכת אשר מותקנת ברכב שלכם וכתוצאה מכך, אתם יכולים לתדלק בכל מקום בו אתם בוחרים. אין צורך בהסכם מול תחנת דלק כזאת או אחרת, ההסכם נמצא את החברה שהתקינה עבורכם את ההתקן. יש צורך לעשות מנוי חודשי כדי לקבל את ההטבה במלואה ועבור חברות גדולות, ייתכן וההתקנה עצמה תהיה בחינם כל עוד הן נמצאות תחת שירותיה של החברה. השירותים אשר מוענקים דומים מעט לשירותים של רואה חשבון, אתם מקבלים את כל החשבוניות באופן מסודר, אתם יכולים לקבל פיקוח מלא על הרכב והטבות נוספות כמו שטיפת הרכב במחירים נמוכים.

דלקן אוניברסלי לא מכריח אתכם לבחור בתחנת דלק ספציפית, אלא בכל מקום בו תבחרו לעצור ולתדלק את הרכב. המחיר אותו אתם משלמים עבור ההתקנה אינו עולה על 300 שקלים וכפי שציינו, כאשר מדובר על מספר רב של רכבים ייתכן וההתקנה תהיה בחינם. פיקוח על הוצאות הדלק ובכלל, על נסיעות עובדי החברה יכולה להפוך חברה להרבה יותר רווחית.

מהם היתרונות של דלקן לרכב חברה?דלקן לרכב חברה אשר עובד עם כל תחנות הדלק מבטיח לכם חיסכון יעיל לאו דווקא בכסף, אלא בזמן. על כל דקה שעובד החברה מבזבז על חיפוש תחנת דלק ספציפית, אתם משלמים.

  1. חיסכון – היתרון הגדול ביותר של דלקן לרכב חברה הוא שאתם לא משלמים תעריף רגיל, אלא תעריף אשר הוסכם בין חברת הדלק לחברה שלכם תוך כדי שמירה על בלעדיות. עם זאת, כאשר אתם בוחרים להתקין דלקן אוניברסלי אתם לא כפופים לתנאים של אותה חברת דלק, אלא אתם יכולים לתדלק בחופשיות ובסבסוד בכל אחת מתחנות הדלק שאתם בוחרים. בדרך הזאת, העלאת מחירים של תחנת דלק אחת לא מחייבת אתכם להמשיך לעבוד איתה. מוטב לציין, כל עליה של מחירי הדלק משפיע באופן ניכר על הוצאות העסק.
  2. ניקיון – הרכב של החברה הוא לרוב יהיה ממותג וגם אם לא, האנשים איתם עובדי החברה נפגשים כנראה כן יראו את הרכב וזה מתחבר ישירות לשיווק. כל בעל חברה צריך להראות נוכחות ורצינות בעת המפגש הראשוני ולכן, אתם חייבים לשמור על הרכב שלכם נקי. ברגע שתגיעו עם רכב מוזנח לפגישה, זה אוטומטית יגרום לכם להתחיל מנקודה נמוכה יותר. כאשר אתם בוחרים שירות של דלקן אוניברסלי תחת חברה שעובדת עם כל תחנות הדלק אתם מקבלים גם הטבה לשטיפת הרכב וחוסכים עד כמה מאות שקלים בשנה לרכב בודד.
  3. זמינות – דלקן לרכב חברה אשר עובד עם כל תחנות הדלק מבטיח לכם חיסכון יעיל לאו דווקא בכסף, אלא בזמן. על כל דקהכאשר מדובר על דלקן לרכב חברה אתם יכולים גם לקבל הטבות מצד החברה המתקינה, ייתכן ומחיר ההתקנה יהיה נמוך מהרגיל ולעיתים גם בחינם. שעובד החברה מבזבז על חיפוש תחנת דלק ספציפית, אתם משלמים. ברגע בו יש לכם דלקן אשר עובד עם כל החברות אתם יכולים להרגיש הרבה יותר נינוחים.
  4. פיקוח – אחד היתרונות הגדולים של התקנת דלקן לרכב חברה הוא שאתם יכולים לפקח בדיוק על מה שקורה כאשר הרכב בשטח, כמה הוא צורך לפי קילומטרים, מיקומים בהם הרכב תודלק ועלויות הדלק בכל מקום ובדרך הזאת, ניתן יהיה לייעל את הוצאות העסק בצורה משמעותית. כמו כן, אתם מקבלים חשבוניות חודשיות עבור כל הוצאות הרכב. חשוב לדעת, המחיר אותו אתם משלמים עבור הוצאות דלק תלוי מאוד גם בסוג הרכב, אם יש לכם סוגי רכב שונים בחברה תוכלו למצוא את ההבדלים ולראות מה יעיל יותר. כמובן שיש לקחת בחשבון גם עלויות טיפולים וכן הלאה.

הוצאה מוכרת

כיום, כדי ליצור סדר בכל החשבוניות שלכם אתם צריכים הרבה כוח אדם. בתור חברה גדולה, יש הרבה הוצאות שקשורות באופן ישיר לעבודה שלכם ועליהן אתם אמורים לקבל ניכוי מס. עם זאת, כאשר אין לכם מערכת מסודרת אתם מפסידים אלפי שקלים כל שנה. היתרון כאן הוא שאתם מקבלים באופן ממוקד את כל הוצאות הדלק וכל מה שנותר לכם לעשות הוא לשלוח את אותם מסמכים לרשות המיסים כדי לקבל החזר מס עבור הוצאות החברה.

האם זה משתלם לכם?

בסופו של דבר מדובר על שירות שאתם משלמים עליו. אם נסתכל באופן רחב יותר נוכל לראות שכל חברה שנכנסה לשירות הזה הצליחה לחסוך לעצמה אלפי ועשרות אלפי שקלים כל שנה. אתם בטח שואלים מה הבעיה לעבוד ישירות מול תחנת דלק? הבעיה העיקרית היא שאתם צריכים לקחת בחשבון שגם נסיעה ספציפית לתחנת דלק שאתם עובדים איתה ולא לבחור בתחנת דלק שנמצאת לכם בדרך, משפיע על המחיר השנתי שאתם משלמים על דלק (גם אם זה בסבסוד). כאשר יש לכם דלקן אוניברסלי אתם לא צריכים לשנות מסלול כל פעם כדי לקבל הנחה עבור ההוצאה שלכם. מלבד לכך, כאשר מדובר על דלקן לרכב חברה אתם יכולים גם לקבל הטבות מצד החברה המתקינה, ייתכן ומחיר ההתקנה יהיה נמוך מהרגיל ולעיתים גם בחינם. המחיר אותו אתם משלמים כמנוי חודשי לא אמור לעלות על 40 ש"ח. כמובן שזה נתון משתנה בהתאם לכמות הרכבים שעובדים מול החברה וסוגם.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!