שכפול מפתחות למכוניות לפי סוג הרכב

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

בין אם אתם נוהגים ברכב ישן או חדש יותר, שכפול מפתחות רכבים עשוי לעלות לא מעט. למעשה, השירות נהפך יקר יותר ככל שהרכב יותר חדיש ומתקדם מבחינה טכנולוגית. אבל, לפני שנדבר על מחיר שכפול מפתח רכב, הנה כמה דגשים ששווה לקחת בחשבון – קראו כאן. 

 

כמה מילים על חשיבות מציאת המנעולן הנכון 

מפתחות לרכב אמנם משמשים להתנעת הרכב, לפתיחתו ולסגירתו, אבל המפתחות גם אחראיים על המערכות השונות של הרכב, כגון מערכת הנעילה המרכזית והאזעקה. כמו כן, המפתחות במקרים רבים מקושרים על ידי קידוד למערכת האימובילייזר של הרכב, למערכת הדלק וכן למערכת ההצתה. בהתאם לסוג הרכב והמפתח, ייתכן שהשכפול יצריך קידוד מול המערכות הנ"ל. לכן, כאשר מחפשים מנעולן שכפול מפתחות רכב, חשוב למצוא איש מקצוע אמיתי שיודע כיצד לשכפל מפתחות רכבים. אחרת, המפתחות פשוט לא יעבדו לכם. 

 

מתי צריך שכפול מפתח רכב, וכמה יעלה? 

שכפול מפתחות לרכב נדרש במקרים שונים, כמו למשל איבוד או גניבה של המפתח המקורי, אך גם במקרים בהם נגרם נזק כזה או אחר למפתחות המקוריים. ההמלצה החשובה ביותר היא – הזמינו שכפול לפי סוג הרכב שלכם ולפי סקר שוק מתאים. בתוך כך, חשוב לדעת כי עלויות השירות משתנות בהתאם לסוג המפתח, לסוג הרכב ולמנעולן שהצלחתם לאתר. הנה כמה דוגמאות של מחירי שכפול מפתחות רכב:

  • מפתחות פשוטים – כ-150 – 250 ₪.
  • שכפול שלט סטנדרטי – כ-300 – 450 ₪. 
  • מפתח עם שלט – כ-400 – 500 ₪. 
  • מפתחות רכבי יוקרה – כ-800 – 1,200 ₪. 
  • שלטים חכמים – כ-1,200 – 2,000 ₪.

 

הכירו 2 סוגים עיקריים של מפתחות לרכב

בימינו ישנם סוגים שונים של מפתחות רכב, אבל בד"כ ניתן לקטלג אותם תחת 2 קטגוריות עיקריות"

  • מפתח ברזל: זהו המפתח הנפוץ ביותר והוא עשוי מברזל, אינו כולל רכיבים אלקטרוניים בתוכו (אלא אם הוא מוצמד לשלט חכם).
  • מפתח חכם: זהו המפתח המתקדם יותר, שמכיל שבב אלקטרוני המאפשר להפעיל את מערכות הרכב השונות. בניגוד למפתחות הברזל המסורתיים, מפתחות אלו יצריכו קידוד בכת שכפול מפתחות רכב. 

יש לציין, אם מדובר על שכפול מפתח ברזל, זהו תהליך פשוט יחסית. בתהליך זה, מנעולן רכב משתמש במכונת חיתוך מיוחדת כדי ליצור מפתח חדש, לעיתים גם במכונות חיתוך מסוג לייזר. 

 

לסיכום, כיצד להוזיל מחיר שכפול מפתח רכב?

בסופו של דבר, סוגי המפתחות לרכב משתנים בהתאם לסוג הרכב, והמחירים משתנים בהתאם לכך. מכיוון שהעלויות עשויות להגיע לאלפי שקלים בחלק מהרכבים, ההמלצה הכי נכונה היא השוואת מחירי מנעולני רכב. מחיר מנעולן רכב משתנה בהתאם למומחיות שלו וע"פ אמצעי השכפול שלו, כך שכל מנעולן למעשה עשוי להציע שיטות שכפול שונות. לכן, הכי נכון להתחיל עם סקר שוק הכולל השוואת מחירים לשכפול מפתח רכב. כאשר תקבלו את הצעות המחירים, ודאו מה העבודה כוללת וכיצד מתבצעת. כך בוחרים את איש המקצוע הנכון. 

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!