ביטוח רכב בעידן המודרני

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

הגיע התאריך הזה בשנה שבו אתם צריכים לחדש את ביטוח הרכב שלכם? או שאולי, בפעם הראשונה בחייכם, קניתם רכב ואתם רוצים לעשות לו ביטוח? אם כך, יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת על ביטוח רכב. ראשית, יש היום הרבה מאוד חברות ביטוח שאליהן תוכלו לפנות כדי לקבל הצעת מחיר. שנית, הביטוח הזה הינו אחד מהביטוחים הכי חשובים שתצטרכו לעשות בחיים. אף אחד אומנם לא רוצה לדמיין מצב שבו עליו להפעיל את הביטוח, אך זה עלול לקרות לכל אחד מאתנו. תאונות הן, לצערנו הרב, לא פעם חלק מהחיים. כמו כן, גם גניבת רכבים זה משהו שעדיין קורה גם בעידן המודרני שבו אנחנו חיים. לכן, אם אפשר עשות ביטוח כמה שיותר מקיף לרכב וכך לישון בראש שקט, איפה כאן הדילמה?

מהם הגורמים שמשפיעים על המחיר של ביטוח רכב?

בבואנו לנסות ולהבין כמה באמת צריך לשלם על ביטוח רכב, אנחנו רואים שיש כמה גורמים שישפיעו. למשל, השאלה באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. בנוסף, עוד גורם מהותי שיכול להשפיע על המחיר, זה הנהג עצמו. בני כמה אתם? האם אתם נוהגים כבר הרבה מאוד שנים? ואיזה עבר ביטוחי יש לכם? כלומר, האם הייתם מעורבים בתאונות בעבר שבהן אתם הייתם הנהגים? כל הגורמים האלה, ועוד רבים אחרים, ישפיעו על הצעת המחיר שתקבלו. בנוסף, כאשר אנחנו מדברים על המחירים של ביטוחי רכב, אנחנו רואים שגם הרכב עצמו רלוונטי מבחינת המחיר. למשל, אם קניתם רכב יוקרה מיוחד, המחיר שלו יהיה בהתאם. לעומת זאת, אם יש לכם רכב אספנות, הרי שהמחיר יהיה אחר. לכן אפשר להבין גם מדוע כל לקוח שפונה אל חברת ביטוח כזו או אחרת מקבל הצעת מחיר שונה.

איך עושים היום השוואת מחירים מהירה?

אם תדברו עם חברים שעשו לאחרונה ביטוח רכב, אתם תראו שכולם יוכלו לספר לכם על השוואת המחירים שהם ערכו. זה לא במקרה, שכן היום כולנו צרכנים הרבה יותר חכמים מאשר בעבר. היום כולנו יודעים שאפשר, ואפילו צריך, לעשות השוואת מחירים כדי להבין איפה מחכה לנו הסכום הכי נוח שיש. האמת היא, שאין סיבה לשלם על הביטוח שאתם עושים מחיר שהוא פי שניים לעומק המחיר הממוצע בשוק. אף אחד לא מבטיח לכם שירות יותר טוב או יותר מהיר בגלל שתשלמו מחיר יותר גבוה. בנוסף, היום, כאשר אתם יכולים לעשות השוואת מחירי ביטוח במהירות שיא ישירות אונליין, איזו סיבה יש לכם לוותר על כך? על ידי השוואת המחירים תוכלו לחסוך הרבה יותר כסף ממה שאתם חושבים. לכן כדאי להתייחס לכך ולבדוק את הדברים לעומק. בסופו של דבר, כאשר תבחרו איפה לעשות ביטוח לרכב שלכם, אתם תראו שתרגישו הרבה יותר רגועים כי תדעו שיהיה לכם אל מי לפנות בעת צרה.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!