עתיד תדלוק רכבים בעשור הקרוב

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

תדלוק רכבים 

כל בעל רכב מכיר את תחושת הסרבול כאשר הוא מעוניין לתדלק את הרכב. במיוחד כשמדובר במכונות האוטומטיות שיש לשלם באמצעות כרטיס אשראי ולא תמיד התהליך עובד בצורה חלקה. לעיתים יש בעיה עם אפשרות התשלום שעלולה להתברר כבעיה טכנית בכרטיס או בעיית אשראי, בעיה בעמדת התדלוק או כל נושא אחר שעלול לעכב את התהליך הרגיל של תדלוק רכבים. זו הסיבה שבעלי רכבים רבים מחפשים דרכים חדשות ונוחות יותר לסיטואציה זו. 

אחת האפשרויות החדשניות של תדלוק רכבים היא לבצע התקנה של דלקן אוניברסלי. מדובר בתהליך מהיר כיוון שהצוותים המקצועיים של החברה מגיעים לחניון בו חונה הרכב, ליד הבית, ליד המשרד או בכל מקום אחר ושם הם מבצעים התקנה של החיישן המוצמד לפיית התדלוק של הרכב. בדרך זו בעל הרכב או כל נהג אחר כמו לדוגמה בת הזוג או הילדים הבוגרים, יכולים לתדלק בדרך מהירה וללא כל תלות באמצעי התשלום. 

תדלוק רכבים באמצעות דלקן 

השיטה של תדלוק רכבים באמצעות דלקן נהוגה בחברות רבות שיש להם ציי רכבים כמו חברות הסעות תאגידים גדולים וחברות ממשלתיות. בכל פעם שיש צורך בדלק הנהג יכול להגיע לכל תחנת רכב מתוך ההיצע הקיים בדרכים שבהן הוא נוסע כמו פז, דלק, סונול וספקים נוספים. הוא מתקרב לעמדת התדלוק ממלא את מיכל הדלק. בתום הפעולה הוא מקבל שובר על כמות הליטרים שהועברו לתוך המיכל ומהי העלות של רכישה זו.

בסוף החודש מחייבים את חשבון הבנק של הלקוח באמצעות הוראת קבע עבור כל הרכישות והלקוח מקבל על כך פירוט, כך שהוא יכול לבצע השוואה כדי לוודא שהחיוב תואם את כל אחת מהרכישות. 

נוחות מקסימלית לכל משפחה 

העובדה שיש אופציה של תדלוק רכבים באמצעות דלקן היא נוחה מאד עבור כל משפחה. זוהי הקלה גדולה במיוחד עבור בני נוער, חיילים ונהגים צעירים אשר לא תמיד יש להם כסף או אשראי ולכן הם נוהגים בראש שקט כיוון שהם יכולים לתדלק בכל תחנת דלק באמצעות הדלקן. דבר זה מוריד גם את סף הדאגות של ההורים כשהם יוצאים לבילויים ולכן הורים רבים אימצו אפשרות זו כמו במודל העסקי.

תדלוק של רכבים חשמליים 

אופציה נוספת היא תדלוק באמצעות עמדות טעינה ייעודיות עבור רכבים חשמליים. מכיוון שהכמות של הרכבים החשמליים בישראל עולה מיום ליום, יש כמות גדולה יותר של עמדות טעינה במקומות שונים וזאת למען נוחותם של בעלי הרכבים. בעלי רכבים חשמליים מזמינים עמדות טעינה המותאמות למטרה זו ליד הבית הפרטי שלהם וזאת על פי גובהו של הרכב. או לחלופין בבניין מגורים או משרדים כך שהעמדה תשמש את כל בעלי הרכבים החשמליים, או לחלופין רק בעל רכב אחד וזאת בהתאם לסיכום עם שאר הדיירים. אפשרות נוספת היא להטעין את הרכב באחת מעמדות הטעינה הקיימות במתחמי תחנות הדלק או במקומות ציבוריים ברחבי הארץ. 

מאמר בשיתוף אתר https://www.evenergy.co.il

 

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!