מהפכה בעולם התדלוק

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

העולם שלנו הולך ומתפתח וכל הזמן אנחנו מגלים עוד ועוד חידושים בכל התחומים הרלוונטיים.

כך זה גם בתחום הזה של מכירת הדלק ללקוחות.

כיום יש את הדלקן. דלקן לרכב זהו מוצר שאנחנו מתקינים ברכב תוך שאנחנו מוודאים כי הכול עובד בצורה תקינה. על הדלקן יש כמובן גם אחריות לאורך זמן כך שהנהג שלנו יוכל לחוש רגוע ובטוח לחלוטין.

הדלקן הוא מוצר אוניברסלי שנועד לתת מענה לכל כלי רכב ולכל סוג של דלק כאשר מדובר במוצר איכותי במיוחד שעומד בכל התקנים האירופיים.

דלקן – למה זה טוב?

למה בעצם כדאי להשקיע במוצר?

המוצר מבטיח חיסכון של אלפי שקלים בשנה כאשר יש מעקב אחר הוצאות הדלק שנעשה בזמן אמת כך שבסוף החודש מקבל הלקוח את הפירוט המלא לצד הטבות שונות או מבצעים שונים. אלו נועדו להקל ולהפחית בהוצאות הדלק. מדובר בחיסכון משמעותי של אלפי שקלים בכל שנה שזה בהחלט משמעותי.

מעבר לכך ישנו מעקב אחר הוצאות הדלק מה שלמעשה מעניק לכם מעקב אחרי הרגלי הצריכה שלכם בכל זמן נתון. קיים חיבור ישיר להפקת הדוחות כדי להבטיח כי אכן הלקוח יודע על מה הוא משלם והוא גם חוסך בהתאם עד כמה שהדבר אפשרי.

תשלום בצורה מרוכזת ונוחה – הרבה אנשים מתקשים לעמוד בתשלומים עבור הדלק כאשר לעיתים מודבר בתדלוק של פעם או פעמיים בשבוע. אז בעזרת הדלקן גם הדבר הזה בא על פתרונו כאשר התשלום הוא לא ברגע קבלת השירות אלא באמצעות הוראת קבע עם קבלת חשבונית בסוף החודש.

הדלקן האוניברסלי – איך הוא נראה?

הדלקן הוא מתקן מיוחד שמותקן קרוב לפיית התדלוק של הרכב והוא מאפשר את התדלוק בצורה חופשית כאשר התשלום הוא כפי שכבר ציינו, באמצעות חשבונית הנשלחת אל הלקוח אחת לחודש. כך שכל התשלומים על הדלק מתבצעים רק פעם אחת בכל חודש. כך מקבל הלקוח את השירות הכי יעיל כאשר הוא יוכל לתדלק בלי כל הגבלה בכל מקום ובכל תחנת דלק כאשר הוא יכול לבחור בכל שימוש הדרוש לו והמתאים לו. כמו דלק צי עבודה, דלק פרטי וכן הלאה.

מוצרי איכות בלי פשרות

בכל מה שקשור לתחום הזה של ציוד לחניונים ובאופן כללי ציוד לכלי רכב אין כל מקום להתפשר על האיכות של המוצרים. ברגע שהמוצר לא יהיה מספיק איכותי, התוצאה תהיה לא טובה ולא יעילה.

אם החלטתם ללכת על ציוד מתקדם של דלקן ושאר מוצרים אחרים המיועדים לתחזוקה וטיפול נוחים יותר בכלי הרכב שלכם, חשוב שתשימו לב כי מדובר אך ורק במוצרי איכות חזקים וטובים. אם הם לא יהיו כאלה אתם עשויים למצוא את עצמכם מול תקלות שונות שלעיתים עשויות לעלות לכם ביוקר וחבל. אז השקיעו במקומות הנכונים ותרוויחו בגדול.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!