רכשתם קורקינט חשמלי? כך תוכלו לשמור עליו!

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

קורקינט חשמלי הפך לאחד מכלי התחבורה הפופולריים ביותר בישראל ובעולם כולו. אם אתם חושבים שרק בישראל תוכלו למצוא קורקינטים חשמליים מכל פינה, כדאי לכם להסתובב בעולם. אך ברגע שאתם רוכשים קורקינט עם מנגנון חשמלי יהיה עליכם לנסות לשמור עליו. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מחליפים את הקורקינט החשמלי בתדירות גבוהה. לא מדובר על מוצר זול, מהסיבה הזאת חשוב שתכירו כמה טיפים שונים שיסייעו לכם לתחזק אותו. כל אחד מהטיפים האלה נכתב על סמך ניסיון רב, שווה לכם ליישם את כל הטיפים האלה גם אצלכם.

 

הטעינו את הקורקינט באופן מבוקר

על מנת שתוכלו לנסוע בקורקינט בצורה חופשית יהיה עליכם להטעין את הסוללה שלו. אך ישנה חוסר הבנה כיצד להטעין את הסוללה בצורה שהיא לא תיפגע לאחר מכן. ההמלצה היא להטעין את הסוללה בצורה מבוקרת, כך שאתם נמצאים סמוך עליה. הנוכחות שלכם תאפשר לכם להוציא את הסוללה מהחשמל כאשר היא מגיעה לטעינה מלאה. בו בזמן רצוי להטעין את הסוללה רק כאשר היא נגמרת לגמרי, ולא כאשר יש בה עוד טעינה קיימת. מי שיטעין את הסוללה לעיתים קרובות עשוי לפגוע בה ולשחוק אותה במהרה.

 

תאחסנו את הקורקינט במקום בטוח

האם יצא לכם לחשוב היכן אתם הולכים לאחסן את הקורקינט? קורקינט חשמלי יכול להתקפל בקלות, כך שהוא לא ידרוש מכם התאמות מיוחדות. אך עדיין יהיה עליכם למצוא מקום בטוח שבו תוכלו לאחסן אותו בתוכו. רצוי כי המקום יהיה מוצל, אך גם כזה שלא יהיה בהישג יד של כל מי שמגיע לבקר אתכם. הרי טעות אחת קטנה בקבלת ההחלטות עלולה להרוס את הקורקינט לגמרי. תבחרו את המקום שבו אתם יודעים כי תוכלו לשמור על הקורקינט שלכם. 

 

תבדקו את לחץ האוויר בצמיגים

עומדים לצאת לנסיעה ארוכה עם הקורקינט? אחד מהדברים הראשונים שיהיה עליכם לעשות זה לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים. הצמיגים הם אומנם פשוט באופן יחסי, אך לחץ האוויר בצמיגים חייב להיות יציב. אם חסר אוויר בצמיגים תדאגו למלא אותם לפני שאתם יוצאים מהבית. רכיבה בטוחה ושמירה על הקורקינט מתחילים מכך שאתם שמים לב לכל הדברים האלה. אם תבחינו בלחץ אוויר נמוך בצמיגים זה עשוי להעיד על כך שישנה בעיה מסוימת.

 

תנקו את הקורקינט פעם אחת בשבוע\

אתם יכולים להתייחס לקורקינט בדיוק כמו שאתם מתייחסים לכל כלי רכב אחר שיש ברשותכם. קורקינט חשמלי צריך לעבור ניקוי פעם אחת בשבוע על מנת שתוכלו למנוע שחיקה שלו. אם הקורקינט לא ינוקה פעם אחת בשבוע הוא עשוי להישחק במהירות שקשה להסביר אותה במילים. ברגע שאתם תשמרו עליו נקי, תוכלו להנות מכל הפלוסים שהוא מביא איתו. קורקינטים חשמליים מביאים איתם נוחות ויכולת להגיע לכל מקום שאליו תרצו להגיע. 

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!