דלקן לא עובד

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

מה עושים כאשר הדלקן לא עובד? אם אתם בעלים של חברה או שיש לכם דלקן מסיבה כזאת או אחרת, כאשר הדלקן לא עובד אין לכםאם אתם בעלים של חברה או שיש לכם דלקן מסיבה כזאת או אחרת, כאשר הדלקן לא עובד אין לכם ברירה אלא לשלם מחיר מלא ברירה אלא לשלם מחיר מלא (בהתחשב בזה שאין לכם זמן להתקשר לשירות הלקוחות). יש סיבות שונות לכך שהדלקן לא עובד, אך לרוב מדובר על בעיית תקשורת. בדיוק בגלל זה, עליכם לא רק לחפש חברה שמציעה לכם דלקן במחיר הגון, אלא גם לדאוג לכך שאותה חברה יכולה לענות על כל הצרכים שלכם באופן זמין ומהיר. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת במקרה בו דלקן לא עובד.

דלקן לא עובד – סיבות

  1. בעיית תקשורת – ייתכן והדלקן שלכם לא עובד מכיוון שיש בעיית תקשורת בכרטיס. במקרה כזה יהיה עליכם לפנות לאחראי המשמרת בתחנת הדלק כדי שיברר האם מדובר על בעיית תקשורת או שהבעיה נמצאת בכרטיס עצמו. תוכלו ליצור קשר גם עם החברה מולה אתם עובדים והיא תוכל למצוא לכם פיתרון בו תשלמו מהכסף שלכם ותקבלו זיכוי.
  2. הגבלה – כמעט כל רכבי החברה מוגבלים בכמות הדלקן בכל חודש לפי קילומטרים בדרך כלל. ייתכן והגעתם לסוף החודש והשתמשתם בכל כמות הדלק המותרת דרך הדלקן. בחלק מהמקרים, רכבי חברה מיועדים גם לצורך ניוד שלא לצורך עבודה בשעות הפנויות של אותו עובד. עליכם יהיה ליצור קשר עם החברה תחתיה אתם עובדים כדי לברר האם עברתם את המגבלה ומה ניתן לעשות.
  3. הפסק התקשרות – לכל חברה יש את העסקה שלה מול אותה חברת דלק. החוזה הוא לא לצמיתות, אלא צריך בכל פעם לחדש את החוזה תחת הסכמים שונים ואולי גם חדשים. עליכם לוודא כי הסכם ההתקשרות שלכם לא הופסק מסיבה כזאת או אחרת. על בעל החברה ליצור קשר עם חברת הדלק כדי לבדוק את העניין.

אלו הן הסיבות העיקריות למצב בו דלקן לא עובד. יש מקרים חריגים בהם התקנת הדלקן נעשתה באופן מרושל וכתוצאה מכך, אתם לא מקבלים את האינפורמציה שמגיעה לכם תחת התקנת הדלקן. לרוב, זה לא ישפיע על המחיר המופחת אותו תשלמו. הדבר העיקרי שזה עלול להשפיע עליו הוא מעקב אחר הרכב, הוצאת חשבוניות בהתאם וכן הלאה.

על דלקן אוניברסלי שמעתם?הסיבות העיקריות למצב בו דלקן לא עובד. יש מקרים חריגים בהם התקנת הדלקן נעשתה באופן מרושל וכתוצאה מכך, אתם לא מקבלים את האינפורמציה שמגיעה לכם תחת התקנת הדלקן

הבעיה הנפוצה ביותר כאשר דלקן לא עובד היא בעיה עקב בעיית תקשורת של אותה חברת דלק בה אתם נמצאים. אבל מה אתם עושים במקרה כזה? עליכם יהיה לחפש תחנה אחרת של אותה חברה כדי לקבל את ההטבה שמגיעה לכם, אבל זה יכול לקחת הרבה מאוד זמן ולעיתים, בזבוז הזמן הזה יכול לעלות לכם ביוקר. בדיוק בגלל הסיבה הזאת אנחנו ממליצים על דלקן אוניברסלי. המטרה של דלקן אוניברסלי היא לענות לכם על הבעיה הזאת בצורה הטובה ביותר – אתם לא צריכים לסמוך רק על חברת דלק אחת. דלקן אוניברסלי הינו דלקן אשר עובד בהסכם עם כל תחנות הדלק בארץ ללא הבדל של חברה. אתם תקבלו את אותה ההטבה שמגיעה לכם בין אם תתדלקו בתחנת דלק של "פז" או "סונול".

החל משנת 2018 כל תחנות הדלק בישראל מחויבות להתקין עמדות תדלוק אוניברסליות. עבור כל חברה יש השפעה עיקרית על מחיר הדלק בכל חברה, ובדרך הזאת אתם לא משועבדים לחברה מסוימת אלא יכולים לבחור את המקום המשתלם והנוח ביותר. עקב החוק הזה גם מחירי הדלק ירדו מעט, אבל לא מספיק. מערכת דלקן מותקנת בכלי הרכב כדי לאפשר לכם לתדלק באופן אוטומטי מבלי לחייב תדלוק באותו הרגע. החברה נמצאת בבקרה עבור כל הוצאות הדלק והיא מקבלת את כל פרטי החיוב בהתאם לתקופה שנקבעה (בדרך כלל פעם בחודש). כמו כן, החברה תחתיה הנהג עובד מקבלת את כל הקילומטרים שבוצעו באותו החודש, מיקום ולמעשה, מעקב מקיף אשר יכול לייעל ולהפחית את הוצאות הרכב בחברה.

למי פונים?

כאשר אתם מבצעים התקנת דלקן ועדיין, דלקן לא עובד, למי אנחנו אמורים לפנות? השאלה היא תחת איזו חברה ביצענו את ההתקנה.כאשר אתם מבצעים התקנת דלקן ועדיין, דלקן לא עובד, למי אנחנו אמורים לפנות? הדבר שמייחד את החברה הוא שירות הלקוחות הזמין והאדיב שנמצא שם. ברגע בו דלקן לא עובד, יש לאפיין את הבעיה ולהפיק לקחים, כמובן שהלקוח הוא לא זה שצריך לסבול מזה ואם הטעות נמצאה אצל החברה, היא כמובן תפצה את הלקוח על פער המחירים שנוצר. החברה עובדת מול כל תחנות הדלק ולרוב, הבעיה כנראה תהיה אצל תחנת הדלק עצמה.

לחברה יש מערכת היקפית אשר יכולה ליצור קשר עם תחנת הדלק בה אתם נמצאים כדי לאתר את הבעיה באופן יעיל ומהיר. ברוב המקרים, תהיה לכם תחנת דלק במרחק קצר שם תוכלו לקבל את כל ההטבות עבור שירות דלקן של החברה. החברה מעניקה מחירים מופחתים לכל מי שמשתמש בדלקן, פיקוח נסיעה והוצאת קבלות חודשיות עבור הלקוח אודות הוצאות דלק.

כמה זה עולה?

במקרה בו דלקן לא עובד אנחנו יכולים למעשה להפסיד את הפער בין המחיר המקורי של הדלק לבין ההטבה אותה אנחנו מקבלים. כפי שציינו, את הפיצוי הלקוח יקבל, בין אם זו אשמת החברה או חברת הדלק. התקנת דלקן לרכב הינה חד פעמית בסכום של כ-300 ש"ח ואילו מעקב חודשי ומנוי לחברה הינו 40 ש"ח בחודש. המחיר אותו אתם משלמים כולל את השירות הצמוד מול החברה, הטבות לשטיפת הרכב, הוצאת חשבוניות ירוקות, מעקב אחרי נסיעה וייעול הוצאות עבור דלק בכל חודש.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!