חוק דלקן אוניברסלי

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

התחבורה הציבורית לא משמשת רבים מתושבי ישראל ואילו מחירי הדלק עולים. ב-2018 נכנס חוק דלקן אוניברסלי שהפך את הדלקן ליעיל יותר ומאפשר להנות ממגוון יתרונות שוניםבישראל השימוש ברכבים הפרטיים עולה משנה לשנה. התחבורה הציבורית לא משמשת רבים מתושבי ישראל ואילו מחירי הדלק עולים. ב-2018 נכנס חוק דלקן אוניברסלי שהפך את הדלקן ליעיל יותר ומאפשר להנות ממגוון יתרונות שונים. על חוק דלקן אוניברסלי במאמר הבא.

מהו חוק דלקן אוניברסלי?

בשנת 2018, נכנסה לתוקף חוק דלקן אוניברסלי שחייב את כל תחנות הדלק בארץ להתקין עמדות תדלוק אוניברסאליות. לעומת הדלקן הרגיל, הדלקן האוניברסלי מאפשר לתדלק בכל תחנת דלק ללא הגבלה. כלומר, אין צורך בהסכמים עם תחנת דלק ספציפית וניתן לתדלק גם בפז, בסונול, בדור אלון, בדלק, בTEN ועוד.

ברכבים מותקנת מערכת דלקן אוניברסלי המאפשרת לתדלק באופן אוטומטי ולא לחייב את הנהג ברגע התדלוק. בסוף החודש, החברה תקבל פירוט חיובים של כל עובד וכך תוכל להתנהל בצורה מסודרת ולפקח על ההוצאות של העובדים תוך הסקת מסקנות להמשך.

בנוסף, הדלקן האוניברסלי מאפשר לנטר את התדלוקים בפועל על ידי החיבור למד האוץ (ספידומטר) או על ידי כרטיסי התדלוק.

מדוע החליטו על חוק דלקן אוניברסלי?

ישראל היא מדינה שהתחבורה בה מתבססת בעיקר על רכבים פרטיים. התחבורה הציבורית, לצערנו, לא נוחה במיוחד, התדירות שלה לאעל ידי התקנה של דלקן אוניברסלי, החברות מאפשרות לעובדים שלהם לנוע בחופשיות עם הרכב וכך לחסוך את ההתעסקות הכרוכה בכך נוחה לאנשים רבים ולכן לא משמשת הרבה אנשים. כך, משנה לשנה השימוש בכלי רכב עולה והשימוש ברכבים אצל רוב האזרחים הוא קבוע ויומיומי. למעשה, ההבדל המרכזי בין ישראל לבין ארצות הברית ומדינות באירופה הוא השימוש בתחבורה הציבורית והמרחקים הארוכים בין מקום למקום. לכן, ישראל היא המדינה הראשונה שביצעה את מהפכת הדלקן ברחבי העולם. כך, על ידי התקנה של דלקן אוניברסלי, החברות מאפשרות לעובדים שלהם לנוע בחופשיות עם הרכב וכך לחסוך את ההתעסקות הכרוכה בכך. בנוסף, ברגע שרוכשים דלק בכמויות גדולות, ניתן לקבל על כך הנחה משמעותית, מה שהופך את הדבר לאידיאלי גם עבור החברה עצמה.

 

מה היתרונות של חוק דלקן אוניברסלי?

  1. נוחותהיתרון הראשון של הדלקן האוניברסלי הוא נוחות השימוש. השיטה הזו מאפשרת לתדלק בצורה הנוחה ביותר, מבלי לחפש תחנת דלק ספציפית על מנת לתדלק. יכולים פשוט להגיע, לתדלק ולהמשיך בנסיעה.
  2. מחירשיטת הדלקן האוניברסלי מאפשרת לנהג יכול לבחור היכן לתדלק. על ידי כך השיטה הגבירה את התחרות בין תחנות הדלק והפכה את המחירים של הדלק לנוחים יותר וזולים יותר. תחנות הדלק השונות מציעות הסדרים מיוחדים, מבצעים, הטבות והנחות שונות על צריכת הדלק אל מול החברות שמתקינות את הדלקן האוניברסאלי. כך למעשה ניתן לבצע השוואת מחירים ולבחור בחברה האטרקטיבית ביותר.
  3. פיקוח ובקרהכפי שציינו, הנתונים מועברים באופן חודשי על ידי חשבונית המפרטת את החיובים ואת התדלוקים של כללבזכות כרטיס התדלוק של הדלקן האונברסלי שמעביר את הנתונים באופן אוטומטי לחברה, הנתונים מסודרים ומועברים בצורה נוחה מאוד, לשני הצדדים העובדים. כך, נכנסים פרטים רלוונטיים כמו התחנה בה בוצע התדלוק, היום והשעה בהם בוצע התדלוק, כמות התדלוק שבוצעה וכמובן המחיר שיש לשלם. בצורה זו החברה יכולה לפקח על העובדים שלה, להסיק מסקנות, להבין אם יש צורך בשינוי, מה כמות צריכת הדלק של העובדים שלהם, מה אופן השימוש ברכב שבבעלות העובדים ועוד.
  4. סדרבזכות כרטיס התדלוק שמעביר את הנתונים באופן אוטומטי לחברה, הנתונים מסודרים ומועברים בצורה נוחה מאוד, לשני הצדדים. אין צורך לשמור קבלות וניתן לעקוב ולפקח אחר התדלוקים של העובדים בקלות ובנוחות. כך החברה יכולה להתנהל בנוחות מול תחנות הדלק ולבצע את התשלום בקלות.
  5. קיצור זמני הנסיעהכאשר הדלקן היה מוגבל לתחנות דלק ספציפיות איתן יש לחברה הסכם, חלק מזמן הנסיעה של העובדים היה מחושב גם לנסיעה לתחנת הדלק הספציפית לצרכי תדלוק. כך הם יכלו להאריך את מסלול הנסיעה שלהם, רק על מנת לתדלק בתחנת דלק בה הדלקן שלהם פעיל. בזכות הדלקן האוניברסלי העובדים יכולים לנסוע במסלול הקצר ביותר בו קיימת תחנת דלק ולתדלק בה מבלי לחשוש. כך זמני הנסיעה מתקצרים ומתייעלים וגם העבודה מתייעלת.
  6. נהיגה בטוחהכפי שציינו קודם, ניתן לחבר תוספת להתקן הדלקן האוניברסאלי למד האוץ של הרכב. על ידי כך, נוסף נתון המקשר בין מהירות הרכב לבין צריכת הרכב. ככל שמהירות הנסיעה גבוהה יותר וככל שמתבצעות יותר האצות, כך צריכת הדלק גוברת. כך, על ידי הוספת התקן הדלקן למד האוץ, נהגים רבים שומרים על מהירות נסיעה תקינה על מנת לצרוך פחות דלק מה שהופך את הנהיגה שלהם לבטוחה יותר.
  7. מתאים לכולםאתם חברה גדולה? אתם עסק קטן עם מספר עובדים מצומצם? אתם עובד עצמאי שמבצע נסיעות רבות ממקום למקום? אתם משפחה עם מספר נהגים ומספר מכוניות? יכול להיות שיהיה לכם משתלם הרבה יותר להתקין דלקן אוניברסלי. בזכות הדלקן האוניברסלי, ניתן להתאים את התדלוק לצרכים ולרצונות שלכם וכל לקוח בכל סדר גודל יכול להתאים לרפורמה.

מה המחירים בעקבות חוק דלקן אוניברסלי?

המחיר של דלקן אוניברסלי נקבע על פי מחיר ההתקנה שלו, שכן מחירי הדלק עצמם משתנים מעת לעת. מחיר ההתקנה הוא חד פעמי.בזכות הדלקן האוניברסלי, ניתן להתאים את התדלוק לצרכים ולרצונות שלכם וכל לקוח בכל סדר גודל יכול להתאים לרפורמה כלומר ברגע שמתקינים את התקן הדלקן לא צריך להחליף אותו.

אז כמה זה עולה?

מחיר ההתקן של דלקן נע בין חינם (כן כן, המחיר יכול להיות אפס שקלים), לבין 300 שקלים לכל התקנה, כלומר, לכל כלי רכב.

המחיר אינו חד משמעי שכן הוא מושפע מהגורמים הבאים-

  • כמות הרכבים- ככל שמתבצעת התקנה ליותר רכבים כך המחיר לכל התקנה יהיה נמוך יותר.
  • כמות הדלק- ככל שמתדלקים יותר ליטרים של דלק בכל חודש, כך ניתן לקבל הטבות והנחות.
  • החברה- אצל מי אתם מבצעים את ההתקנה ומה תנאי ההסכם שלכם איתה.
  • סוג הדלק- האם אתם מתדלקים בנזין או סולר?
  • סוג הרכב- האם מדובר ברכב פרטי? ברכב מסחרי? במשאית? באוטובוס? וכדומה.
  • סוג הדלקן- האם מדובר בדלקן פרטי עם קוד שיוך או בדלקן מסחרי ללא קוד שיוך?

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!