התקנת דלקן אוניברסלי

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

התקנת דלקן אוניברסלילפני שנסביר לכם מהו דלקן אוניברסלי ובמה הוא שונה מהדלקן הרגיל, קודם כל נסביר לכם מהו דלקן. כאשר אנו מדברים על דלקן אנחנו בעצם מדברים על התקן שנותן לבעל הרכב את האפשרות לתדלק את הרכב שלו מבלי לשלם במקום בכרטיס אשראי או בכסף מזומן. התהליך של התקנת דלקן הוא פשוט מאוד וניתן להתקין את הדלקן על כל סוג של רכב, לא משנה אם מדובר במשאית או אם מדובר ברכב חברה, כמו כן ניתן להתקין דלקן גם בכלי רכב ציבוריים כמו אוטובוסים וגם בכל כלי רכב אחר בעל מנוע בעירה פנימי שניתן לתדלק אותו בתחנת דלק. את הדלקן מתקינים צמוד לפתח התדלוק עצמו, כאשר בעל הרכב מבצע פעולה של תדלוק, הדלקן קורא את הנתונים של פרטי הרכב, על פי הפרטים הללו החברה בה התבצע התדלוק מעבירה את החיוב לחשבון של בעל הרכב.

 

התקנת דלקן אוניברסלי

אין ספק כי הדלקן הוא אמצעי נפוץ מאוד במדינת ישראל כיום, זאת עקב היתרונות הרבים שהוא מקנה למשתמשים בו. בין היתרונות של הדלקן ניתן למצוא את היתרונות הבאים: הדלקן נותן לבעלים שלו מחיר קבוע של דלק, ברוב המקרים המחיר מלווה בהנחה, כך שברוב המקרים המחיר שבעלי הדלקן משלמים זול יותר מהמחיר שגובים בתחנות הדלק. יתרון נוסף שמעניק הדלקן לבעליו הוא האפשרות להיכנס לתחנת דלק מבלי ליצור קשר עם נציג שירות שיגבה מהם תשלום, השימוש בדלקן נותן את האפשרות לתדלק במהירות המירבית. בנוסף על כך, הדלקן נותן לבעליו את האפשרות לקבל את החובות על הדלק בצורה נוחה וגם לשלם עליו בתשלומים נוחים.

נכון להיום רוב החברות במדינת ישראל עושות שימוש נרחב בדלקן, כמו כן גם הצבא, המשטרה ויתר הגופים הממשלתיים בארץ עושים שימוש בדלקן. ניתן לומר כי הגופים הללו תלויים בדלקן באופן מסוים, הרי הוא זה שנותן להם את האפשרות לתדלק את רכבם במהירות רבה ככל האפשר ובמחיר נמוך ככל האפשר. הדלקן למעשה תורם ליעילות של הגופים החשובים הללו, במקרים מסוימים על הגופים הללו לפעול בזריזות ובמהירות רבה ככל האפשר ותדלוק הוא דבר שעשוי לקחת זמן רב לפעמים, בדיוק כאן הדלקן נכנס לתמונה ועוזר לבצע את הפעולות במהירות גבוהה יותר. מעבר לכך, הגופים הממשלתיים השונים במדינת ישראל צורכים דלק בכמויות גדולות מאוד בכל שנה, ההנחות המתקבלות כתוצאה משימוש בדלקן חוסכות לגופים הללו מאות אלפי שקלים בכל שנה ושנה.

 

מה זה דלקן אוניברסלי?

אחרי שהסברנו לכם מה זה דלקן, כעת תוכלו להבין מה זה התקנת דלקן אוניברסלי. מאז שנת 2018 מדינת ישראל הטילה חובה על כל תחנות הדלק הקיימות במדינת ישראל להתקין עמדות תדלוק אוניברסליות. כדי שתוכלו להבין בדיוק כיצד פועל הדלקן האוניברסלי, ראשית עליכם להבין במה הוא שונה מהדלקן הרגיל שכולנו מכירים. כאשר אנחנו מדברים על דלקן אוניברסלי אנחנו בעצם מדברים על דלקן שנותן לנו את האפשרות לתדלק בכל תחנת דלק שרק נבחר, לא משנה אם מדובר בתחנת הדלק סונול, פז, דור אלון או כל תחנת דלק אחרת שקיימת במדינת ישראל.

מערכת הדלקן אשר מותקנת בכלי הרכב, נותן לבעל הרכב את האפשרות לתדלק באופן אוטומטי, מבלי לשלם ברגע התדלוק עצמו. בזכות כך החברה בה עובד בעל הרכב מקבלת אליה את כל פירוט החיובים שבוצעו במשך תקופה מסוימת בצורה מסודרת המאפשרת להם לפקח על הנסיעות וללמוד כיצד אפשר לייעל את כמות צריכת הדלק.

היתרונות של שימוש בדלקן אוניברסלי

אף על פי שהשימוש בדלקן רגיל היה טוב ומוצלח, כבר בתחילת שנות האלפיים מדינת ישראל הגיעה להבנה כי יש צורך בשינוי השיטה. למרות שישראל אינה שונה ממדינות אחרות בעולם באופן בו היא מתנהלת עם העסקים והחברות במדינה, ארגונים שונים בתוכה משתמשים ברכבים רבים לנסיעות ארוכות לעיתים קרובות, גם בתי עסק קטנים בארץ ואפילו אנשים אשר נותנים שירות של נהג פרטי נוהגים להשתמש ברכב שלהם שעות רבות במהלך יום העבודה שלהם. זאת בשונה ממדינות רבות באירופה ובארצות הברית בהן חברות רבות משתמשות בתחבורה הציבורית כדי לנוע ממקום למקום, זאת בשל המרחקים הגדולים הקיימים במדינות הללו. בדרך כלל במדינות אירופה ובמדינות ארצות הברית רק משאיות מסחריות נוטות לבצע נסיעות למקומות הנמצאים מחוץ למחוז.

 

דלקן אוניברסלי: תדלוק בתחנת הדלק

בפסקאות האחרונות הבנו מה הוא בעצם דלקן אוניברסלי ומה הם היתרונות שלנו, עכשיו זה הזמן להבין הלכה למעשה איך אנו פועלים עם הדלקן בתחנות הדלק השונות. למעשה, דלקן אוניברסלי הוא התקן חדש וייעודי אותו אנו מתקינים בכלי הרכב שלנו. הדלקן שלנו מורכב משני רכיבים עיקריים – טבעת ייעודית הנמצאת סביב פתח התדלוק ברכב לצד כרטיס תדלוק. תפקידו של הכרטיס הוא לקודד את פרטי הרכב והחברה אשר מפעילה את הדלקן, הכרטיס מחובר אל המסוף של החברה ונחשב לאמצעי תשלום לכל דבר ועניין.

תהליך התדלוק עם דלקן – חווית משתמש מעולם אחר

הדלקן הוא למעשה שיטה חדשנית ומודרנית בה אתם יכולים לבצע תדלוק בתחנות הדלק, אחד הדגשים המרכזיים בדלקן הוא היכולת שלו לספק חווית משתמש נעימה וייחודית. המשאבה תתחבר באופן אוטומטי אל טבעת התדלוק של הרכב עליה דיברנו, התדלוק יחל באופן אוטומטי ולאחרו לא תצטרכו לקחת אפילו את הקבלה. לאחר מכן תוכלו להחזיר את משאבת הדלק למקום ממה כמו בכל תדלוק רגיל, התשלום יתבצע אל מול הארגון שלכם בהתאם להסדר אותו הם קבעו אל מול חברות הדלק השונות ובמסג רת הסכם הדלקן.

דלקן הפך בשנים האחרונות למוצר צריכה בסיסי אצל מגוון רחב של עסקים קטנים, גדולים, תאגידים ושאר מוסדות ממשלתיים – זה הזמן לבחור נכון, זה הזמן לעבור לדלקן.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!