איך עושים דלקן לרכב פרטי

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

מהו דלקן לרכב פרטי

איך עושים דלקן לרכב פרטי זהו תהליך התקנה קל וסטנדרטי,  פשוט צור קשר עם אחת החברות הנותנות שירות של התקנת דלקן,  והתקן את הדלקן תוך 5 דקות.בעבר, לכל חברת תדלוק היה דלקן משלה, והמתדלק היה נדרש לתדלק רק בתחנות של חברת הדלק אליה הוא משתייך. כיום קיים דלקן אוניברסלי לרכב פרטי המאפשר ליצור חוזים עם יותר מחברת תדלוק אחת. המכשיר ברכב מעודכן עם כמה מספרי לקוח, לכל חברת תדלוק מספר נפרד, ההעסקה נפרדת מכל חברת תדלוק מה שבעצם נותן הפרדה מושלמת בהנהלת החשבונות, וכל חברת דלק שולחת את הדוח הרלוונטי.  היתרון בשימוש בדלקן לרכב פרטי הוא גדול, אתה לא מוגבל לחברת תדלוק אחת, ויש לך את החופש לתדלק בכל מקום שתרצה. פעם זה היה שמור רק לבעלי עסקים, אך כיום ניתן להשיג דלקן גם לרכבים פרטיים. רוצה לשמוע עוד? הכל נמצא במאמר הבא.

איך עושים דלקן לרכב פרטי

זהו תהליך התקנה קל וסטנדרטי,  פשוט צור קשר עם אחת החברות הנותנות שירות של התקנת דלקן,  והתקן את הדלקן תוך 5 דקות. החברה תתקין את המכשיר באחת ממגוון נקודות ההתקנה הפרוסות ברחבי הארץ. , ההתקן בצורת טבעת, הוא נמצא על מכסה הדלק, והוא יוצב על פיית המשאבה. כמובן שהמכשיר הזה מותקן על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ביותר .

יש למעלה מ-850 תחנות דלק בהן תוכלו לתדלק את רכב כך בדלק האוניברסלי.

האם כדאי לך להתקין דלקן לרכב פרטי?

מלבד ההטבות המוכרות (גם לרכב הפרטי וגם לרכבי החברה) כמו: שימוש בתמחור קבוע לליטר דלק מדי חודש, תשלום אוטומטי, קבלת דוח חודשי מפורט במייל, וחיסכון בזמן התדלוק.

מלבד כל אלו, זהו פתרון מאוד מומלץ  לאנשים פרטיים המרבים לנסוע בדרכים, או למי שמחזיק מספר רכבים בבית, כיוון שלאנשים שצורכים הרבה דלק, ההנחה של הדלקן יכולה לחסוך סכומי כסף משמעותיים. באמצעות הדלקן תוכל לעקוב אחר הוצאות הדלק הכלליות שלך, וגם אחר כל רכב בנפרד. תקבל את כל הקבלות/חשבוניות שלך במקום אחד ואף ניתן להתקין דלקן אוטומטי ולחבר אותו למד המהירות ברכבים שבבעלותכם וכך לשלוט במהירות לפי הצורך.

למי יש זכאות לקבלת דלקןאיך עושים דלקן לרכב פרטי? לאחר שבחרת את החברה ממנה אתה רוצים להזמין, היכנס אל אתר החברה, קרא את המידע באתר ואת התנאים של אותה החברה, ובדוק אם זה תואם את הצרכים שלך.

לכל אדם, בין אם הוא פרטי, עסק קטן או חברה גדולה עם צי רכבים (חברות הובלה, מפעלים וכו') – מגיע לתדלק בדלקן לרכב פרטי,

עם זאת, חברת הדלק יכולה לסרב להתקשרות מו ללקוח או לסרב למכירת דלק במקרים הבאים:

  • חוסר יכולת של הלקוח לשלם
  • חוסר בביטחונות סבירים מצד הלקוח, פרטי האשראי של הלקוח מהווים בטחונות סבירים.

דלקן לרכב פרטי – מהם היתרונות

לשימוש בדלקן לרכב פרטי יתרונות משמעותיים, לרבות סדר וניהול התשלומים ותדלוק. להלן היתרונות:

  • חווית השימושדלקן לרכב פרטי מאפשר לך לתדלק במהירות, בקלות ובנוחות וללא צורך לדאוג לנושא התשלום
  • בקרה – עם התקנת דלקן לרכב פרטי, תוכל ליהנות מעתה מבקרה וניטור מרכזי על ההוצאות שלך . בקלות עם חשבון חודשי אחד שקל לעקוב אחריו.
  • שירותהתקנת דלקן לרכב פרטי מעניקה לכם שירות מלא בכל עת, 24 שעות, 7 ימים בשבוע ללא כל עלות נוספת.
  • זמינות –  ניתן לתדלק 24 שעות ביממה ללא צורך במזומן או בכרטיסי אשראי.
  • רישומים מדויקים – מכיוון שהם נרשמים אוטומטית בעת התדלוק, מעקב ההוצאות שלך אחר הדלק הוא מאוד מדוייק.

איך להזמין דלקן בצורה טלפונית

אתה לא צריך להתאמץ ולהגיע פיזית עד למשרדי החברה, רשמנו לך השלבים לביצוע הזמנה טלפונית:

  • כניסה לאתר – לאחר שבחרת את החברה ממנה אתה רוצים להזמין, היכנס אל אתר החברה, קרא את המידע באתר ואת התנאים של אותה החברה, ובדוק אם זה תואם את הצרכים שלך.
  • שיחה טלפונית – התקשר אל מספר הטלפון המופיע באתר, לשיחה עם נציג החברה יהיה עליך להסביר איזה דלקן אוניברסלי תרצה, במידה ויש לך יותר מרכב אחד, מה כמות הרכבים שיש לך, מה סוג הרכב ולאיזו תקופת זמן תרצה לרכוש את הדלקן האוניברסלי.
  • עלויות – במהלך שיחת טלפון עם הנציג הוא יתן לך הצעת מחיר או יחזור אליך עם אחת כזו.
  • התקנת הדלקן – לאחר הסכמתך לרכישה, נציג החברה יפנה אותך אל נקודת ההתקנה הקרובה ביותר אל מקום מגוריך, ההתקנה מאוד מהירה, יעילה ופשוטה, ותשך כמה דקות.

אז האם זה באמת שווה?

הדלקן מקנה חווית תדלוק ייחודית ושונה ביותר לעומת השיטה הסטנדרטית, הדלקן שווה את ההשקעה ממספר סיבות:להתקנת דלקן אוניברסלי  ברכב פרטי ישנם יתרונות רבים,  בין יש לך כמה רכבים או רכב בודד, היתרונות האלו כוללים: סדר וארגון, ניהול טוב יותר של התקציב החודשי, מעקב אחר ההוצאות שלך בצורה נוחה ויעילה

  • נוחות – בשיטת התדלוק הרגילה אתה צריך לבצע הרבה יותר פעולות, דבר שיכול להתיש במידה ואתה צריך לתדלק בתדירות גבוהה, אך בעת שימוש בדלקן, אתה צריך רק להרים את פיית התדלוק, ואתה יכול ישר להתחיל לתדלק.
  • זמן – תדלוק באמצעות הדלקן הוא הרבה יותר מהיר, ויכול לחסוך לך הרבה זמן, במקום המתנה לפעולות המעיקות, תוכל להקדיש יותר זמן לדברים שאתה אוהב. במיוחד אם אתה אדם עסוק במיוחד, זמן הוא משאב בעל ערך רב.
  • חיסכון – מחירי הדלק חסרי יציבות ובעלי תנודות רבות, והמחירים בעיקר נוטים לעלות למעלה, בדלקן ישנו מחיר דלק מוזל, ובכך תוכלו לחסוך עלויות.

איך עושים דלקן לרכב פרטי – לסיכום

לסיום, להתקנת דלקן אוניברסלי  ברכב פרטי ישנם יתרונות רבים,  בין יש לך כמה רכבים או רכב בודד, היתרונות האלו כוללים: סדר וארגון, ניהול טוב יותר של התקציב החודשי, מעקב אחר ההוצאות שלך בצורה נוחה ויעילה, שיפור בחוויית התדלוק וחיסכון כלכלי, יתרונות הדלקן שווים את ההשקעה, בין אם כלכלית ןבין אם בשיפור של חווית השימוש הכללית בתחנות דלק, לכן אנחנו מציעים לך להשקיע בדלקן ומקווים כי המאמר עזר לך להגיע להחלטה.

כולנו מכירים דלקן לרכב חברה, אבל מישהו אי פעם שמע על דלקן לרכב פרטי? אכן מדובר על שירות שהוא חדש יחסית. דלקן בעבר היה משויך אך ורק לחברות (מושא לקנאה). עם זאת, היום הדלקן נפתח גם בפני רכבים פרטיים וזה יתרון ענק במיוחד עבור שכירים ועצמאיים שמבזבזים הון עתק על דלק בהשוואה להכנסה שלהם. המחיר הממוצע עבור הוצאות דלק לרכב פרטי הינו כ-700 ש"ח בכל חודש כאשר מדובר על רכב חסכוני. לכן, דלקן לרכב פרטי יכול להיות דבר מאוד יעיל שיהפוך את ההוצאה השנתית שלכם לנמוכה יותר.

מהו דלקן לרכב פרטי?כולנו מכירים דלקן לרכב חברה, אבל מישהו אי פעם שמע על דלקן לרכב פרטי? אכן מדובר על שירות שהוא חדש יחסית.

דלקן לרכב פרטי עובד בדיוק כמו דלקן לרכב חברה, רק שהפעם אתם אלו שמשלמים על הוצאות הדלק המסובסד. מדובר על התקנה אשר מתבצעת על כלי הרכב שלכם בעלות של כ-300 ש"ח. מלבד לכך, יש מנוי חודש של 40 ש"ח דרכו אתם מקבלים חשבוניות עבור ההוצאה החודשית שלכם על דלק לאחר ההנחה, פיקוח של איפה תדלקתם וכמה זה עלה לכם ועוד הטבות שונות. ההתקנה מתבצעת תוך פרק זמן קצר, לא מדובר על עבודה מסובכת מדי. יש לציין, ההתקנה אינה מחליפה אף רכיב שנמצא ברכב שלכם, אלא ממוקמת בתור תוספת. בנוסף לכך, אתם מקבלים כרטיס דלקן אשר כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להעביר אותו, לתדלק ולנסוע – החיוב כבר יישלח אליכם.

האם זה יעיל?

תחשבו על זה בצורה הבאה, כמה כסף אתם מבזבזים כל חודש על הוצאות דלק? סביר להניח שכמה מאות, לעיתים יותר. לא משנה איזה רכב יש לכם, אתם יכולים להתקין עליו תוספת של דלקן אשר יכול לצמצם את ההוצאות החודשיות שלכם בצורה משמעותית כל חודש. אם נסתכל על זה בפן השנתי, נוכל לראות חיסכון של כמה אלפי שקלים לרוב וכל ההוצאה שלכם היא התקנה חד פעמית בעלות של 300 ש"ח, ומנוי חודשי שעולה לכם עד 40 ש"ח לחודש. לכן, כאשר אנחנו מסתכלים על הטווח הארוך אנחנו רואים חיסכון משמעותי.

חושבים להחליף את הרכב?

אם החשש שלכם נובע מכך שאתם לא יודעים מה לעשות כאשר אתם חושבים להחליף את הרכב, אנחנו נסיר את החשש הזה. יש לכם שתי אפשרויות: אם אתם עומדים להחליף את הרכב בחודש – חודשיים הקרובים, אולי באמת אפשר להמתין מעט עם ההתקנה עד לקבלת הרכב החדש. מוטב לציין שיש רכבים חדשים שכבר מגיעים עם ההתקנה הזאת. אם אתם חוששים מה יקרה במועד בו תחליפו את הרכב חשוב לדעת שאתם יכולים להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש על הרכב החדש. ההתקנה תקפה כמעט לכל רכב, אבל מוטב לוודא זאת עם החברה המתקינה עוד לפני שאתם מחליפים את הרכב. בנוסף לכך, אתם יכולים לשקלל את מחיר ההתקנה עם המחיר שאתם מוכרים את הרכב וככה אתם לא "מפסידים" כסף על ההתקנה.

עצמאיים? חשוב שתכירו את הדברים הבאים:תחילה, בין אם מדובר על שכיר או עצמאי, דלקן לרכב פרטי מאפשר לכם לקבוע את החיסכון הזה באופן חודשי.

כל עצמאי מבין כמה קשה לחיות בארץ הזאת, ההוצאות מאוד כבדות וכל מה שאנחנו רוצים לעשות הוא לחסוך עוד כמה מאות שקלים בחודש. תחילה, בין אם מדובר על שכיר או עצמאי, דלקן לרכב פרטי מאפשר לכם לקבוע את החיסכון הזה באופן חודשי. מצד שני, מה שמבדיל בין עצמאי ובין שכיר הוא דבר מאוד מינורי, אבל חשוב. עצמאי זכאי לקבל ניכוי מס עבור הוצאות דלק. כאשר אתם עובדים עם דלקן לרכב פרטי, כחלק מהשירות הוא לקבל חשבוניות בסוף כל חודש אשר מסכמות את ההוצאות שלכם עבור דלק. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לשלוח את החשבוניות לרואה החשבון שלכם ותקבלו ניכוי מס עבור הוצאה מוכרת.

לפני כשנה ניסתה הממשלה להוציא לפועל חוק אשר מחייב כל עצמאי להחזיק בדלקן בשביל הוצאה מוכרת (ככה הם יוכלו למנוע העלמת מס). עם זאת, ההצעה כשלה, מלבד לרכבים מסחריים של 3.5 טון ומעלה אשר הם מחויבים בדלקן. עם זאת, דלקן לרכב פרטי יכול מאוד לסייע לעצמאיים כדי להימנע מבעיות מול החוק, זאת הדרך הנכונה ביותר לקבל החזרי מס. חשוב גם להדגיש, אתם מקבלים כאן הטבה משמעותית עבור הוצאות דלק, אתם מקבלים גם מענה מקיף לכל מה שמסביב. אתם יכולים לבדוק היכן הכי נכון לכם לתדלק לאחר ההנחה, אתם מקבלים הנחות משמעותיות על שטיפת הרכב ואתם יכולים לתדלק איפה שאתם רוצים עם ההנחה שיש לכם ביד.

איך עושים את זה?

היום יש חברות אשר מציעות לכם גם שירותי התקנה וגם מעקב. כדי להתחיל בתהליך עליכם ליצור קשר עם החברה ולהעניק לכם פרטים מזהים, סוג הרכב, אופן השימוש וכן הלאה. כל הפרטים האלו למעשה יעזרו לחברה להעניק לכם הצעת מחיר חודשית והתקנה. כאשר הגעתם להסכם עם החברה יהיה עליכם להגיע למקום ההתקנה, שם לא תצטרכו להמתין יותר מדי זמן מכיוון שמדובר על התקנה מאוד פשוטה. לאחר מכן, אתם כבר מקבלים כרטיס דלקן לרכב פרטי ויכולים להתחיל להנות מכל ההטבות.

חשוב לבחור היטב את החברה דרכה אתם מבצעים את השירות הזה. הדבר העיקרי והחשוב ביותר הוא לאו דווקא ההטבות, אלא שירות חברה מצוין. יש הרבה מקרים בהם יש ללקוח שאלות, במיוחד בהתחלה. השאלות יכולות להיות קשורות לחיובים, הפעלת הכרטיס, פרטי זיהוי ושאלות רבות אחרות. חברה חייבת להיות זמינה ללקוחות שלה ולתת לו מענה בכל מצב בו הכרטיס לא עבד מסיבה כזאת או אחרת. לכן, הקפדה על בחירת החברה חייבת להיות משמעותית, הדבר הנכון ביותר הוא לערוך סקר שוק קצר לפני שאתם סוגרים עסקה מול חברה מסוימת.

המטרה של דלקן היא לא רק להקנות לנו הטבות בזמן התדלוק, אלא גם לייעל את הזמן שלנו בצורה מקסימלית. לרוב, אנחנו מכירים דלקן כאשר מדובר על דלקן חברה, זאת אומרת שהרכב לא שלכם ואתם משתמשים בדלקן לצרכי עבודה – רכב חברה. דלקן יעבוד ברוב המקרים עם תחנת דלק מסוימת (חברה), זאת אומרת שיש לנו או את פז, סונול וכן הלאה… עם זאת, בשנים האחרונות נכנסו הרבה חידושים לתחום הדלק ובין היתר, דלקן שמתאים לכולם. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על דלקן, למי הוא מתאים? כמה זה עולה לכם? והאם זה באמת משתלם?

לא רק עבור חברותאנחנו מכירים דלקן כאשר מדובר על דלקן חברה, זאת אומרת שהרכב לא שלכם ואתם משתמשים בדלקן לצרכי עבודה

דלקן הינו שירות שלא נועד עבור חברות בלבד, חשוב לציין את זה. עלינו להפריד בין דלקן שמיועד לחברות ובין דלקן שמיועד לרכבים פרטיים. חברות רבות פונות לחברת דלק כזאת או אחרת במטרה להגיע להסדר אשר יוזיל את מחירי הדלק עבור רכבי החברה. לשני המקומות זה משתלם, החברה מקבלת מחיר מסובסד ואילו תחנת הדלק מקבלת לקוחות קבועים ובכמויות גדולות. עם זאת, בשנים האחרונות אנחנו רואים שניתן גם להתקין דלקן עבור רכבים פרטיים. רכבים פרטיים יוכלו להנות מאותה הטבה שיש לחברות השונות והיא סבסוד בעת התדלוק, תדלוק מהיר באמצעות כרטיס חכם ועוד.

מהו דלקן אוניברסלי?

דלקן אוניברסלי הוא דלקן אשר מיועד גם לחברות, לעצמאיים ולשכירים. מדובר על דלקן אשר מותקן על הרכב שלכם ובאמצעות כרטיס אתם יכולים לתדלק בכל תחנת דלק בארץ, ללא הבדל בין חברת הדלק. אתם כמובן מקבלים את ההטבה המיוחלת – סבסוד עבור כל תדלוק. מלבד לכך, תחשבו כמה זמן אתם חוסכים לכם. מעתה, אתם לא צריכים לחכות לתשלום, אתם מעבירים את הכרטיס ואת החשבונית תקבלו לבית באופן מסודר לפי תאריך ומיקום. זאת אופציה מאוד איכותית עבור עצמאיים, שכירים וגם חברות. חברות רבות החליטו לעבור לדלקן אוניברסלי ובמקום לפנות לחברת הדלק, החברות פונות לחברה ניטרלית אשר לה יש הסדר עם כל תחנות הדלק ובדרך הזאת, החברה זוכה לסבסוד בעת תדלוק וגם מענה של מעקב אחרי רכבי החברה. יש חשיבות מאוד גדולה למעקב כדי לוודא האם אנחנו פועלים באופן משתלם או לא, היכן הכי נכון לנו לתדלק ומלבד לכך, גם רכבי חברה וגם רכבים פרטיים זוכים לקבל הטבה בעת שטיפת הרכב. במילים פשוטות, דלקן אוניברסלי יכול להיות מותקן בכל רכב והוא מעניק לנו אפשרויות של הוזלת מחירי התדלוק.

מלבד לכך, החברה אשר מתקינה את הדלקן מציעה לכם דבר מעניין – שירות חודשי. באמצעות מנוי חודשי אתם תוכלו לקבל את כל האינפורמציה הנדרשת ישר לחשבון שלכם. יש חשיבות מאוד גדולה לעסקים לנהל נכון את כל החשבוניות שלהם כדי לקבל ניכוי מס תקין. באמצעות מעקב גם נוכל לוודא שעובדי החברה פועלים לפי נהלים ולפי הקילומטרים שהם מוגבלים אליהם. אם אתם מחפשים ניהול תקין של כל צי הרכב של החברה שלכם, זאת הדרך הנכונה ביותר לקבל את התמורה.

האם זה משתלם?לפני כשנה עלתה הצעה בממשלה בה כל עצמאי יהיה מחויב בהתקנה של דלקן לצורכי ניכוי מס, אך ההצעה נפלה במהירות עקב חשש של עצמאיים רבים.

התקנת דלקן לרכבי חברה ורכבים פרטיים היא השקעה לטווח קצר עד ארוך. מה זה אומר בדיוק? כבר בתחילת הדרך נוכל לראות את הפחתת העלויות של הדלק באופן משמעותי. כמו כן, לטווח הארוך נוכל להסיק מסקנות לגבי השימוש שלנו ברכבי החברה. המחיר מתחלק לשני גורמים: הגורם הראשון הינו ההתקנה עצמה. המחיר אותו אנחנו משלמים על ההתקנה משתנה בהתאם לכמות הרכבים, סוג הרכב, מורכבות העבודה והחברה עצמה. כאשר מדובר על כמות רכבים גדולה וכניסה תחת שירות החברה שמתקינה את הדלקן לפי מנוי חודשי, אתם תוכלו לקבל את ההתקנה בחינם. עבור לקוחות אחרים המחיר בדרך כלל מגיע עד ל-300 ש"ח באופן חד פעמי.

יש להדגיש, ההתקנה אינה מסוכנת לרכב ולא פוגעת באף רכיב. ההתקנה מתבצעת כתוספת ולא כהחלפה של רכיב כזה או אחר. יש כמובן אחריות להתקנה וכל מה שנותר לכם לעשות הוא להמתין להתקנה שאורכת כשעה לכל היותר ולאחר מכן, אתם יכולים להמשיך בדרככם. הגורם השני שמשפיע על המחיר הוא המנוי החודשי. אפשר להגדיר את המנוי החודשי כמעין רואה חשבון נמצא שם כדי לסדר לכם את האינפורמציה באופן נגיש ומסודר. המחיר של מנוי חודשי ינוע בדרך כלל בין 30 ועד 40 ש"ח בכל חודש. כאשר מדובר על כמות רכבים גדולה ייתכן והמחיר יהיה נמוך יותר. המחיר כולל שירות מקצועי וצמוד מול החברה, ניהול תיק הדלק שלכם, מעקב ויעילות שימוש ברכב.

דלקן עבור עצמאייםהתקנת דלקן לרכבי חברה ורכבים פרטיים היא השקעה לטווח קצר עד ארוך. מה זה אומר בדיוק

אם גם אתם עצמאיים שנעים ממקום למקום באמצעות רכב לצורכי עבודה, תדעו שזה אמור להיות מוכר בתור הוצאה מוכרת. לפני כשנה עלתה הצעה בממשלה בה כל עצמאי יהיה מחויב בהתקנה של דלקן לצורכי ניכוי מס, אך ההצעה נפלה במהירות עקב חשש של עצמאיים רבים. עם זאת, כיום עדיין כל רכב מסחרי מעל 3.5 טון חייב בדלקן. למרות שאתם לא חייבים בהתקנת דלקן, התקנת דלקן ומנוי חודשי יכול לעשות לכם סדר בכל ההוצאות של העסק שלכם באופן חוקי ומובן לרשויות. סביר להניח שהרשויות יקשו על כל מי שאין לו דלקן ונודע כי האכיפה תהיה הרבה יותר מוקפדת ומלבד לכך, הקנסות גדלים.

זכרו, הדלקן לא נועד כדי לרצות את הרשויות, אלא כדי להוזיל את עלויות העסק שלכם. בתור עצמאיים אנחנו חייבים להסתכל שנתיים קדימה ולא לחיות מחודש לחודש. ההבדל "המינורי" של הוצאות דלק עם דלקן אוניברסלי יכול לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה ואם אנחנו מסתכלים עוד יותר קדימה המחיר עולה לעשרות אלפי שקלים בהבדל.

הדלק הוא אחד מהמוצרים הבסיסיים בכל בית בישראל, הוא בשימוש יומיומי של רוב המשפחות, במיוחד בישראל, כאשר התחבורה הציבורית אינה נוחה, זמני המתנה ארוכים, והמון מקומות לא נגישים, כיוון שאין אליהם אוטובוסים ישירים.

התחבורה בארץ מבוססת בעיקר על רכבים פרטיים, ובטח שמתם לב כי מחירי הדלק רק ממשיכים לעלות, כדי לענות על הצורך של הרבה נהגים, לעקוב אחר עלויות הדלק אשר משתנות באופן תדיר, והוזלת המחירים, נמצא הפתרון – דלקן.

באמצעות הדלקן ניתן לחסוך זמן, כסף, ליהנות מהטבות שונות ולעקוב בצורה נוחה ומסודרת אחר ההוצאות. אם חשבת שדלקן מיועד רק לעובדי חברות גדולות, אנחנו כאן לספר לך שאתה טועה. אז מהו דלקן, למי הוא מיועד, איך מתבצע התהליך וכמה זה עולה?

מה זה דלקן אוניברסלי?דלקן לרכב הוא מכשיר המותקן ברכב המאפשר תדלוק של הרכב בעמדה המיועדת לכך בתחנות הדלק השונות

דלקן לרכב הוא מכשיר המותקן ברכב המאפשר תדלוק של הרכב בעמדה המיועדת לכך בתחנות הדלק השונות, ללא הצורך לשלם בעת הרכישה, להזין פרטים כלשהם או להעביר אשראי או מזומן. בתחילת דרכו של הדלקן, היית יכול לתדלק רק בתחנות הדלק של החברה ממנה רכשת את הדלקן. בשנת 2018 נכנסה רפורמה של משרד האנרגיה, לדלקן אוניברסלי, שקבעה כי הדלקן חייב לעבוד עם כל חברות הדלק, כיוון שהדלקן הרגיל פגע בתחרות החופשית. כעת, אם יש לכם דלקן, תוכלו לתדלק איתו בכל תחנת דלק שתקרה בדרכם.

רכיב הדלקן משדר את המידע על פעולות התדלוק שלכם לחברה ממנה קניתם את הדלקן, ובסוף כל חודש מתבצע חיוב בהתאם לסיכום שלכם עם חברת הדלקן. תדלוק עם דלקן מקצר באופן משמעותי את זמן התדלוק שלכם, וגורם לו להיות הרבה יותר קל, נוח ומהיר.

איך הדלקן עובד?כשאתה מגיע אל אחת מתחנות הדלק, קח את המשאבה של סוג הדלק המתאים לרכב שלך, הכנס את אקדח התדלוק אל פיית הרכב. המתן עד שהדלקן יזהה את המשאבה, ואז התחל בתדלוק

ישנו חיישן המחובר לפיית הדלק ברכב, אשר מזהה אוטומטית את סוג הדלק הנכנס לרכב שלכם. כמו כן, אתה יכול לחבר אותו למד מהירות, כך שתמיד תהיה לך תמונה מלאה של ביצועי המכונית שלך בעת התדלוק, מהי צריכת הדלק שלו ביחס למרחקים שהוא נוסע, ומהי ההוצאה הצפויה לפי המרחק שאתה מתכנן לנסוע.

הדלקן האוניברסלי הופך את התדלוק למהיר וקל. אתה לא צריך לחכות למתדלק או לחשבונית מכיוון שתשלם על מה שהשתמשת בסוף החודש. בנוסף, דוח אוטומטי, מדויק ומפורט יישלח אלייך כדי שתדע בדיוק כמה דלק נצרך החודש.

כיצד מתבצעת פעולת התדלוק בדלקן

כשאתה מגיע אל אחת מתחנות הדלק, קח את המשאבה של סוג הדלק המתאים לרכב שלך, הכנס את אקדח התדלוק אל פיית הרכב. המתן עד שהדלקן יזהה את המשאבה, ואז התחל בתדלוק. לאחר מכן, החזר את אקדח התדלוק למקומו וסע. פרטי הרכישה והחיובים ישלחו אלייך בדוח החודשי.

מחיר הדלק משתנה מעת לעת, איך תדעו מה המחיר?כשאתה מגיע אל אחת מתחנות הדלק, קח את המשאבה של סוג הדלק המתאים לרכב שלך, הכנס את אקדח התדלוק אל פיית הרכב. המתן עד שהדלקן יזהה את המשאבה

החברות השונות מפרסמות באתר שלהן אחת לחודש את עלויות הדלק, כאשר חותמים על הסכם מול חברת הדלקן, מסכמים על אחוזי הנחה, את המחיר יש לחשב לפי מחיר המחירון של אותו החודש.

איך משלמים על הדלק?

התשלום מתבצע באמצעות הוראת קבע בנקאית אחת לחודש, בזמן החיוב נשלח דו"ח המפרט את מועדי התדלוק, תחנות התדלוק והעלויות.

למי הדלקן מיועד?

הדלקן מיועד לכמה אוכלוסיות:

חברות גדולות – חברות גדולות מחזיקות במספר גדול של כלי רכב, אם לא היה להן דלקן, כל נהג היה צריך לשלם באופן עצמאי על התדלוק, ולאסוף את החשבוניות על הוצאות הדלק על מנת לקבל החזר מהחברה. זהו תהליך ארוך אשר מבזבז זמן ומשאבים גם מהנהג וגם מעובדי חברה נוספים. הדלקן מאפשר לחברות תשלום ישיר אל חברת הדלק, לכל רכבי החברה בצורה מסודרת אחת לחודש.

עסקים קטנים – גם עסקים אשר מחזיקים שני רכבים ולא צי של רכבים יהנו מהדלקן, גם להם נחסכת ההתעסקות המסורבלת מול העובדים, החזרי הכספים, איסוף החשבוניות וכו'.

אנשים פרטיים – הדלקן יכול לעזור לאנשים פרטיים אשר מעוניינים להפוך את זמן התדלוק שלהם לקצר ויעיל יותר, ולאנשים המעוניינים לבצע מעקב מסודר אחר ההוצאות שלהם על התדלוק, אחת לחודש נשלח דוח מסודר המפרט על כמות השימוש והעלויות, דבר שמקל על בקרת ההוצאות באופן משמעותי לעומת איסוף קבלות.

יתרונות הדלקן לרכבים פרטייםרכיב הדלקן משדר את המידע על פעולות התדלוק שלכם לחברה ממנה קניתם את הדלקן

  • חוויית השימוש – הגעה לתחנת הדלק ופעולת התדלוק הופכת לחוויה נעימה ומהירה יותר, ישנן פחות פעולות לביצוע לכן הזמן מתקצר.
  • עלויות מופחתות – כאשר משתמשים בדלקן ישנן הטבות והוזלות במחיר הדלק.
  • מעקב הוצאות – אחת לחודש נשלח דו"ח מפורט אשר מאפשר מעקב הוצאות קל ונוח
  • גמישות – הדלקן האוניברסלי מאפשר תדלוק בכל תחנות הדלק

יתרונות הדלקן לעסקים

  • החיובים על הרכבים השונים של העסק מרוכזים בצורה מסודרת במקום אחד
  • מעקב נוח יותר ויעיל אחר ההוצאות של כלי הרכב
  • בעזרת חיבור לספידומטר ניתן לעקוב אחר צריכת הדלק של הרכבים
  • חיובי הדלק של הרכבים מתבצעים בצורה יעילה יותר ונוחה
  • עלויות דלק נמוכות יותר
  • תדלוק מהיר יותר
  • מעקב ובקרה על ההוצאות בצורה יעילה ונוחה

איך מתבצעת התקנת הדלקןההתקנה של דלקן לרכב יכולה להיות ללא עלות או להגיע לכ- 300 שח לכל רכב. המחיר מושפע מגורמים שונים

ישנן נקודות התקנה בפריסה ארצית, בדקו היכן נמצאת נקודת ההתקנה הקרובה למקום מגוריכם. כדאי לבדוק מהן שעות הפעילות לפני ההגעה.

כמה עולה להתקין דלקן

ההתקנה יכולה להיות ללא עלות או להגיע לכ- 300 שח לכל רכב. המחיר מושפע מגורמים שונים כמו:

  • מספר הרכבים – ככל שכמות הרכבים גדולה יותר, כך המחיר לכל רכב יעלה פחות.
  • דלק – ככל שתתדלקו יותר, כך תוכלו לקבל יותר הנחות על הדלק והטבות שונות.
  • חברת התדלוק – לכל חברה יש את התנאים שלה
  • סוג הדלק – לסוגי דלק שונים ישנם מחירים שונים
  • איזה כלי רכב – לרכב פרטי, משאית ואוטובוס ישנם מחירים שונים

כדאי לעשות השוואה בין חברות שונות כדי לראות איזו חברה מציעה את המחיר הכי משתלם עבורכם.

דלקן אוניברסלי לרכב פרטיאנשים רבים נוטים לחשוב כי דלקן אוניברסלי ודלקן רגיל הם אותו דבר, מדובר בטעות נפוצה. לפני שנתחיל להסביר לכם על הדלקן האוניברסלי ועל יתרונותיו אנו נסביר לכם קודם כל מהו הדלקן הרגיל שרובנו מכירים.  הדלקן הקלאסי הוא למעשה התקן אשר מקנה לבעל הרכב את האופציה לתדלק את רכבו הפרטי מבלי לשלם באותו רגע כרטיס האשראי או בכסף מזומן. 

תהליך ההתקנה של דלקן אוניברסלי לרכב פרטי הוא קל ופשוט ביותר, יש אפשרות להתקין דלקן על כל רכב כזה או אחר, לא משנה מה סוג הרכב, לא משנה אם הרכב המדובר הוא משאית או רכב פרטי, בנוסף על כך יש אפשרות לבצע התקנה של דלקן גם ברכבים ציבוריים כדוגמת אוטובוסים, בגדול, ניתן להתקין דלקן על כל כלי רכב בו קיים מנוע בעירה פנימי שיש אפשרות לתדלק אותו בתחנות הדלק השונות. 

הדלקן מותקן בצמוד לפתח התדלוק של הרכב, ברגע שבעל הרכב מתדלק את רכבו, התקן הדלקן קורא את הנתונים של הרכב, בהתאם לנתונים שהתקבלו בתחנת הדלק בה התבצע התדלוק, תחנת הדלק יודעת למי להעביר את החיוב על התדלוק.  

היתרונות של הדלקן הקלאסי

חלק גדול מאוד מן האוכלוסייה הישראלית כיום משתמשת בדלקן הקלאסי ברכבם הפרטי, הדלקן הקלאסי הוא כה שכיח במדינת ישראל בזכות היתרונות המשמעותיים שהוא נותן לאלו אשר משתמשים בו.  חלק מן היתרונות המגוונים של הדלקן הקלאסי הם: שימוש בדלקן מקנה לבעל הרכב מחיר קבוע ולא משתנה של דלק, בחלק גדול מן המקרים המחיר שבעל הרכב משלם על הדלק הוא מחיר מוזל, כלומר, במרבית המקרים התשלום אותו ישלמו בעלי דלקן יהיה נמוך יותר מן המחיר שנגבה בתחנות הדלק השונות. 

יתרון משמעותי נוסף אותו מקנה הדלקן הקלאסי לבעליו הוא האופציה לגשת אל כל תחנת דלק בארץ מבלי לדבר עם אחד מן העובדים בתחנת הדלק כדי שיגבה ממנו כסף, כלומר פעולת התדלוק נעשית במהירות המקסימלית ללא כל עיכוב.  יתרה מכך, השימוש בדלקן מקנה לבעל הרחב את האופציה לקבל את כלל התשלומים על הדלק בצורה מרוכזת ומסודרת וגם לחלק את התשלומים בצורה שהוא מעדיף. חברות גדולות וגופים רבים במדינת ישראל משתמשים בדלקן באופן שוטף, חלק מן הגופים אשר משתמשים בדלקן הקלאסי באופן שוטף הם: צבא ההגנה לישראל, משטרת ישראל ועוד גופים ממשלתיים נוספים. 

יש יגידו כי הגופים הגדולים הללו תלויים בשימוש בדלקן ברמה מסוימת, הדלקן הוא זה שמקנה להם את האופציה לתדלק את הרכבים בהם הם משתמשים במהירות האפשרית הגבוהה ביותר ובמחיר המינימלי ביותר. השימוש בדלקן עוזר לאותם גופים לפעול בצורה יעילה ואפקטיבית יותר, במקרים רבים הגופים עליהם דיברנו צריכים לפעול במהירות המקסימלית, תהליך התדלוק יכול לגזול מהם זמן יקר בחלק מן המקרים, כאן הדלקן מצטרף לתמונה וגורם לתהליך התדלוק להיות קצר יותר ומהיר יותר. 

כלל הגופים הממשלתיים במדינת ישראל משתמשים בדלקן ברכבים שלהם, כתוצאה מן השימוש בדלקן אותם גופים חוסכים מאות אלפי שקלים מדי שנה. 

 

דלקן אוניברסלי לרכב פרטי – שחקן חדש בתמונה

לאחר שהבנו מהו הדלקן הקלאסי ומהם היתרונות שלו, כעת נוכל להבין בצורה הטובה ביותר מהו הדלקן האוניברסלי.  בשנת 2018 מדינת ישראל חייבה את כל תחנות הדלק במדינה להתקין עמדות המתאימות לדלקן אוניברסלי.  בואו נבין במה שונה הדלקן האוניברסלי מן הדלקן הקלאסי שכולם מכירים.  דלקן אוניברסלי הוא למעשה דלקן שמקנה לנו את האפשרות לתדלק את הרכב בכל תחנת דלק הקיימת במדינה, לא משנה אם נתדלק את הרכב בתחנת הדלק פז או אם נתדלק את הרכב בתחנת הדלק סונול.  בזכות הדלקן האוניברסלי אשר מותקן ברכב בעל הרכב יכול לתדלק בצורה אוטומטית והוא אינו צריך לשלם על התדלוק באותו רגע. באופן הזה החברה בה עובד הבעלים של הרכב מקבלת מדי חודש פירוט על החיובים השונים שנעשו במהלך אותו חודש על דלק, כך הם יכולים לעקוב אחר הנסיעות ואחר התדלוקים ולהבין כיצד ניתן לייעל את צריכת הדלק של אותו עובד. 

 

דלקן אוניברסלי לרכב פרטי – היכולת לתדלק בכל מקום

אין ספק כי הדלקן הקלאסי הוא יעיל ומוצלח מאוד, אך למרות זאת מדינת ישראל הבינה כי צריך לשנות את הדלקן הקלאסי ולייעל אותו. השימוש בדלקן האוניברסלי מקנה לבעלים את היכולת לתדלק בכל תחנת דלק שרק יבחר, זאת בשונה מן הדלקן הקלאסי אשר ניתן לתדלק איתו רק בסוג מסוים של תחנת דלק. 

מדינת ישראל דומה מאוד להתנהלות של מדינות אחרות בעולם עם העסקים שלהם במדינה ועם החברות במדינה, אך עדיין במדינת ישראל קיימים ארגונים רבים אשר משתמשים בכמות גדולה של רכבים לצורך נסיעות רחוקות לעיתים תכופות, קיימים גם בתי עסק רבים במדינת ישראל אשר עושים זאת ואפילו עובדים אשר נותנים שירות של נהיגה פרטית משתמשים ברכבים שלהם זמן רב במהלך היום. לעומת זאת חברות גדולות במדינות רבות ברחבי אירופה ובארצות הברית עושות שימוש בתחבורה הציבורית של המדינה על מנת להגיע מנקודה כזו לאחרת, פעולה זו נובעת מהמרחקים העצומים אשר קיימים במדינות הללו. ברוב המקרים רק משאיות גדולות במיוחד מבצעות נסיעות למקומות מרוחקים במדינות הללו. 

כיצד מתקינים דלקן אוניברסלי ברכב?

התקנת דלקן אוניברסלי ברכב הוא תהליך פשוט וקל, מדובר בתהליך קצר מאוד שאינו אורך יותר מרבע שעה. החברה ממנה תבחרו לקבל שירות של דלקן תתקין על מכסה תא הדלק של רכבכם התקן ייעודי בצורת טבעת, ההתקן מותקן בדיוק על פיית התדלוק של הרכב. 

דלקן אוניברסלי לרכב פרטיאנשים רבים נוטים לחשוב כי דלקן אוניברסלי ודלקן רגיל הם אותו דבר, מדובר בטעות נפוצה. לפני שנתחיל להסביר לכם על הדלקן האוניברסלי ועל יתרונותיו אנו נסביר לכם קודם כל מהו הדלקן הרגיל שרובנו מכירים.  הדלקן הקלאסי הוא למעשה התקן אשר מקנה לבעל הרכב את האופציה לתדלק את רכבו הפרטי מבלי לשלם באותו רגע כרטיס האשראי או בכסף מזומן. 

תהליך ההתקנה של דלקן אוניברסלי לרכב פרטי הוא קל ופשוט ביותר, יש אפשרות להתקין דלקן על כל רכב כזה או אחר, לא משנה מה סוג הרכב, לא משנה אם הרכב המדובר הוא משאית או רכב פרטי, בנוסף על כך יש אפשרות לבצע התקנה של דלקן גם ברכבים ציבוריים כדוגמת אוטובוסים, בגדול, ניתן להתקין דלקן על כל כלי רכב בו קיים מנוע בעירה פנימי שיש אפשרות לתדלק אותו בתחנות הדלק השונות. 

הדלקן מותקן בצמוד לפתח התדלוק של הרכב, ברגע שבעל הרכב מתדלק את רכבו, התקן הדלקן קורא את הנתונים של הרכב, בהתאם לנתונים שהתקבלו בתחנת הדלק בה התבצע התדלוק, תחנת הדלק יודעת למי להעביר את החיוב על התדלוק.  

היתרונות של הדלקן הקלאסי

חלק גדול מאוד מן האוכלוסייה הישראלית כיום משתמשת בדלקן הקלאסי ברכבם הפרטי, הדלקן הקלאסי הוא כה שכיח במדינת ישראל בזכות היתרונות המשמעותיים שהוא נותן לאלו אשר משתמשים בו.  חלק מן היתרונות המגוונים של הדלקן הקלאסי הם: שימוש בדלקן מקנה לבעל הרכב מחיר קבוע ולא משתנה של דלק, בחלק גדול מן המקרים המחיר שבעל הרכב משלם על הדלק הוא מחיר מוזל, כלומר, במרבית המקרים התשלום אותו ישלמו בעלי דלקן יהיה נמוך יותר מן המחיר שנגבה בתחנות הדלק השונות. 

יתרון משמעותי נוסף אותו מקנה הדלקן הקלאסי לבעליו הוא האופציה לגשת אל כל תחנת דלק בארץ מבלי לדבר עם אחד מן העובדים בתחנת הדלק כדי שיגבה ממנו כסף, כלומר פעולת התדלוק נעשית במהירות המקסימלית ללא כל עיכוב.  יתרה מכך, השימוש בדלקן מקנה לבעל הרחב את האופציה לקבל את כלל התשלומים על הדלק בצורה מרוכזת ומסודרת וגם לחלק את התשלומים בצורה שהוא מעדיף. חברות גדולות וגופים רבים במדינת ישראל משתמשים בדלקן באופן שוטף, חלק מן הגופים אשר משתמשים בדלקן הקלאסי באופן שוטף הם: צבא ההגנה לישראל, משטרת ישראל ועוד גופים ממשלתיים נוספים. 

יש יגידו כי הגופים הגדולים הללו תלויים בשימוש בדלקן ברמה מסוימת, הדלקן הוא זה שמקנה להם את האופציה לתדלק את הרכבים בהם הם משתמשים במהירות האפשרית הגבוהה ביותר ובמחיר המינימלי ביותר. השימוש בדלקן עוזר לאותם גופים לפעול בצורה יעילה ואפקטיבית יותר, במקרים רבים הגופים עליהם דיברנו צריכים לפעול במהירות המקסימלית, תהליך התדלוק יכול לגזול מהם זמן יקר בחלק מן המקרים, כאן הדלקן מצטרף לתמונה וגורם לתהליך התדלוק להיות קצר יותר ומהיר יותר. 

כלל הגופים הממשלתיים במדינת ישראל משתמשים בדלקן ברכבים שלהם, כתוצאה מן השימוש בדלקן אותם גופים חוסכים מאות אלפי שקלים מדי שנה. 

 

דלקן אוניברסלי לרכב פרטי – שחקן חדש בתמונה

לאחר שהבנו מהו הדלקן הקלאסי ומהם היתרונות שלו, כעת נוכל להבין בצורה הטובה ביותר מהו הדלקן האוניברסלי.  בשנת 2018 מדינת ישראל חייבה את כל תחנות הדלק במדינה להתקין עמדות המתאימות לדלקן אוניברסלי.  בואו נבין במה שונה הדלקן האוניברסלי מן הדלקן הקלאסי שכולם מכירים.  דלקן אוניברסלי הוא למעשה דלקן שמקנה לנו את האפשרות לתדלק את הרכב בכל תחנת דלק הקיימת במדינה, לא משנה אם נתדלק את הרכב בתחנת הדלק פז או אם נתדלק את הרכב בתחנת הדלק סונול.  בזכות הדלקן האוניברסלי אשר מותקן ברכב בעל הרכב יכול לתדלק בצורה אוטומטית והוא אינו צריך לשלם על התדלוק באותו רגע. באופן הזה החברה בה עובד הבעלים של הרכב מקבלת מדי חודש פירוט על החיובים השונים שנעשו במהלך אותו חודש על דלק, כך הם יכולים לעקוב אחר הנסיעות ואחר התדלוקים ולהבין כיצד ניתן לייעל את צריכת הדלק של אותו עובד. 

 

דלקן אוניברסלי לרכב פרטי – היכולת לתדלק בכל מקום

אין ספק כי הדלקן הקלאסי הוא יעיל ומוצלח מאוד, אך למרות זאת מדינת ישראל הבינה כי צריך לשנות את הדלקן הקלאסי ולייעל אותו. השימוש בדלקן האוניברסלי מקנה לבעלים את היכולת לתדלק בכל תחנת דלק שרק יבחר, זאת בשונה מן הדלקן הקלאסי אשר ניתן לתדלק איתו רק בסוג מסוים של תחנת דלק. 

מדינת ישראל דומה מאוד להתנהלות של מדינות אחרות בעולם עם העסקים שלהם במדינה ועם החברות במדינה, אך עדיין במדינת ישראל קיימים ארגונים רבים אשר משתמשים בכמות גדולה של רכבים לצורך נסיעות רחוקות לעיתים תכופות, קיימים גם בתי עסק רבים במדינת ישראל אשר עושים זאת ואפילו עובדים אשר נותנים שירות של נהיגה פרטית משתמשים ברכבים שלהם זמן רב במהלך היום. לעומת זאת חברות גדולות במדינות רבות ברחבי אירופה ובארצות הברית עושות שימוש בתחבורה הציבורית של המדינה על מנת להגיע מנקודה כזו לאחרת, פעולה זו נובעת מהמרחקים העצומים אשר קיימים במדינות הללו. ברוב המקרים רק משאיות גדולות במיוחד מבצעות נסיעות למקומות מרוחקים במדינות הללו. 

כיצד מתקינים דלקן אוניברסלי ברכב?

התקנת דלקן אוניברסלי ברכב הוא תהליך פשוט וקל, מדובר בתהליך קצר מאוד שאינו אורך יותר מרבע שעה. החברה ממנה תבחרו לקבל שירות של דלקן תתקין על מכסה תא הדלק של רכבכם התקן ייעודי בצורת טבעת, ההתקן מותקן בדיוק על פיית התדלוק של הרכב. 

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!