למה צריך תוסף דלק?

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

יש כל מיני מצרים שמציעים בתחנות דלק ובמוסכים ולא תמיד יודעים במה הם תורמים לרכב. הפעם החלטנו להתמקד באחד המוצרים האלו – תוסף דלק

תוסף דלק הוא מסוג המוצרים שמוצעים למכירה בתחנות הדלק השונות ברחבי הארץ. ניתן להשיג את תוספי הדלק גם במוסכים השונים, אבל נשאלת השאלה מדוע יש צורך להוסיף חומרים כלשהם לדלק. האם הדלק שאנחנו רוכשים לא אמור להספיק כדי להניע את הרכב באופן מיטבי? ובכן, התשובה הקצרה היא לא. את התשובה הארוכה תוכלו לקרוא ממש מיד.

"תוסף דלק הוא אחד הדברים ששומרים על המנוע מבפנים בצורה הטובה ביותר", מסביר אבי, שבבעלותו מספר מגרשים למכירת רכב. "כאשר ממלאים דלק ונוסעים, לא כל הדלק נצרך על ידי המנוע. יש כל מיני חלקיקים קטנים ששוקעים ויוצרים משהו שדומה לבוצה. ככל שכמות הבוצה גדולה יותר, היא מתערבבת בדלק שהמנוע שואב, מה שגורם לעבודה פחות טובה של המנוע ולאורך זמן עלול לגרום להרס שלו. תוסף הדלק בעצם מסייע להמיס את אותם משקעים, כך שהדלק הנשאב למנוע שומר עליו ומאפשר לו להמשיך לתפקד באופן מיטבי".

אבי מציין עוד יתרון חשוב שיש לתוסף: "תוסף הדלק מאפשר להזרים למנוע דלק נקי יותר. במצב הזה גם אם נשאבו כבר חלקים לתוך המנוע, תוסף הדלק מנקה אותם, כך שהם יכולים להיפלט מהמנוע ולא להישאר בתוכו ולפגוע בתפקוד שלו. ההמלצה החד משמעית היא לשים תוסף דלק לפחות אחת לשנה, כדי לדאוג למנוע כמו שצריך. ללקוחות שלי אני אומר אפילו פעמיים בשנה לשים תוספי דלק. זה לא מזיק, זה רק יכול להוסיף והמחיר של זה הוא לא גבוה, אז לא מדובר בהוצאה שצריך לחשוב עליה יותר מידי".

רונה מחזיקה בבעלותה רכב כבר מספר רב של שנים. אחת לחצי שנה היא רוכשת תוסף דלק. "האמת היא שאני לא ממש סגורה על מה זה עושה, אבל קראתי הרבה כתבות שאומרות שזה משפר את הביצועים של המנוע. התייעצתי עם אבא של ועם אחים שלי איזה כדאי לקנות, וכולם אמרו פה אחד שם של מותג מסוים, אז הלכתי על זה. יש לי תזכורת בנייד וככה אני זוכרת לרכוש את התוסף. אחרת אין מצב שזה יהיה בראש שלי. מבחינתי להיכנס לתחנת דלק, למלא דלק ולהמשיך לסוע. אני נעזרת הרבה מאוד ברכב ביום יום, אז אם אני יכולה להאריך את חיי המנוע וככה לחסוך הוצאות מיותרות על טיפול ברכב, אני בעד".

כאשר הילדים של רונה הוציאו בעצמם רישיון, היא עשתה להם חפיפה גם על נושא התוספים. "באחת הפעמים הראשונות שהייתי נהגת מלווה עצרנו בתחנת דלק והבת שלי רכשה את התוסף וראתה מה עושים. מאוד חשוב לי שהילדים והיו עצמאיים וזה חלק מהעניין".

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!