לתדלק אוראה בקלות עם מגנט לתדלוק אוראה

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

רכבים מסחריים בישראל נדרשים לתדלק אוראה יחד עם תדלוק הדלק הרגיל. מי שיש ברשותו לא מכיר את העניין הזה, אך כל מי שיש לו רכב גדול מודע לעובדה. הבעיה היא שתדלוק אוראה שונה מתדלוק של בנזין או סולר כפי שכולנו מורגלים אליו. בהתאם לכך ישנו מגנט לתדלוק אוראה שנועד לשנות את המציאות כולה. מהיום זה לא חייב להיות סיפור מעייף ומתיש לתדלק אוראה בכל פעם שיש בכך צורך. במרבית המקרים מדובר על תדלוק שנעשה אחת לכמה חודשים, בתדירות נמוכה מתדלוק בנזין או סולר. אך כאשר יהיה עליכם לעשות אותו, תרצו לדעת כי אינכם מבזבזים זמן או הופכים להיות מתוסכלים. אז מדוע כיצד לכם לרכוש מגנט מיוחד לתדלוק אוראה ברכב המסחרי שלכם?

מה זה אוראה?

אוראה הוא תוסף שמיועד לכל הרכבים החדשים שבהם מתדלקים סולר. השימוש באוראה נועד כדי למנוע את כמות החומרים המזהמים שנפלטים החוצה בזמן הנסיעה. המטרה של השימוש בתוסף הזה היא למנוע זיהום אוויר מאסיבי עד כמה שאפשר. זה לא אומר שהרכב כבר לא יזהם את האוויר, אך בצורה הרבה פחות דרסטית מרכבי סולר ישנים. כיום מדובר על דרישה בסיסית מכל יצרן רכב שמייצר רכבים מסחריים שמזהמים בצורה גבוהה. אם בעבר תדלוק אוראה לא היה קיים, כיום מדובר על עניין שצובר

במה עוזר מגנט לתדלוק אוראה?

לדעתם של אנשים רבים מגנט לתדלוק אוראה הוא מוצר מיותר שאין בו שימוש. נדגיש כי ישנה אפשרות לתדלק אוראה ברכב מסחרי, גם מבלי להשתמש במגנט. אך השימוש במגנט הופך את התדלוק עצמו להרבה יותר קל וידידותי עבורכם. קודם כל המגנט עצמו קטן וקומפקטי כך שתוכלו לאחסן אותו בתא הכפפות. השימוש במגנט יעשה רק כאשר תרצו לתדלק את הרכב עם אוראה, ולא לפני כן. לא מדובר על מגנט קבוע שיושב על פתח התדלוק של האוראה כמו שאולי נדמה לכם. מבחינתכם לא תצטרכו להשתמש או לראות את המגנט עד שלא תדלקו אוראה. כמו שאמרנו מדובר על תדלוק אחד כל כמה חודשים, בהתאם להיקף הנסיעות.

מעבר לעניין שאותו מגנט לתדלוק אוראה לא יפריע לכם, הוא חוסך את זמן התדלוק. תדלוק אוראה ללא המגנט המיוחד הזה לוקח זמן, הרבה יותר ממה שאתם מדמיינים לעצמכם. מי שכבר תדלק אוראה יכול לספר ממקור ראשון כמה זמן כל הפרוצדורה לוקחת. ברגע שאתם מחברים את המגנט לפני התדלוק, הפעולה עצמה לוקחת שניות ספורות. אחרי שתסיימו לתדלק את האוראה תוכלו לחזור לשגרת החיים הרגילה ללא הפרעה. כולנו נרצה להגיע למצב שבו התדלוק של הרכב באוראה נעשה בצורה קלה ופשוטה. אחרת יהיו כאלה שיעדיפו לנסות למרות שהנורה של האוראה נדלקה ומתריעה על כך שהגיע הזמן לתדלק.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!