מצברים לכל דגם רכב

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

מצבר לרכב הוא אחד האביזרים הכי חשובים לרכב של כל אחד מאתנו. בלי מצבר הרי אי אפשר בכלל להניע את הרכב – מערכת ההצתה של הרכב מתחילה במצבר – הסוללה – המספק כוח חשמל הן להצתה הראשונית של המנוע והן לכלל המערכות החשמליות של הרכב כמו פנסים, אורות לוח מחוונים, מנגנוני המגבים, הרדיו ועוד.

דאגה לשלום המצבר כל ימות השנה

זה ידוע שיש כמה דברים שאתם כנהגים יכולים לעשות על מנת לשמור על אורך חייו של המצבר – ובכך למנוע טיפול ותיקון מיותר שיכול לעלות לכם מאות שקלים נוספים. מצבר הוא למעשה הסוללה של הרכב – או יותר נכון, של המערכות החשמליות של הרכב ובעיקר זה שאחראי על ההצתה הראשונית, שאחריה המנוע עובד ומאפשר התחלת נסיעה. על מנת לשמור על סוללה תקינה, מומלץ מאוד להתאים את סוג המצבר לדגם של הרכב. יש מצברים המתאימים לרכבים גדולים וחזקים ויש מצברים קטנים עם אספקת כוח קטנה יותר, המתאימים לרכבים קטנים עם קיבולת מנוע קטנה יותר. תיאום בין סוג המצבר לסוג הרכב שומרת על איזון אופטימלי ושימוש מיטבי.

על מנת לדעת איזה סוג של מצבר מתאים לכל רכב, יש אותנו – איה מצברים. אצלנו תוכלו להזמין ולתקן מצבר איכותי וחזק עד בית הלקוח!

שומרים על מתח המצבר

עצה נוספת ומאוד חשובה על מנת לשמור על אורך חיים אופטימלי של המצבר היא לשמור על מתח אופטימלי במצבר, וזה אומר לא להשאיר את הרכב חונה זמן רב ללא הנעה. אז אם יוצא לכם למשל לעבוד תקופה ארוכה מהבית ללא שום צורך לנסוע, ראוי מאוד לכל הפחות להניע את הרכב לכמה דקות פעם בשבוע, וזה יהיה מספיק על מנת לחולל בו זרם מספיק כדי להטעין אותו מחדש.

החלפת מצברים עד בית הלקוח

מצבר בדרך כלל מחזיק מעמד ארבע או אפילו חמש שנים במקרה הטוב, גם אם אתם שומרים על הרכב שלכם ומקפידים על הכללים. אין מנוס מלהחליף מצבר אחת לחמש שנים, ולכן חשוב מאוד לבחור במצבר חזק שישמש אתכם לאורך זמן ולא יפתיע אתכם באמצע נסיעה למקום מרוחק. לכן, אם אתם זוכרים שהחלפתם לפני ארבע שנים מצבר חדש, או מצבר משומש לפני שנתיים או שלוש, כדאי מאוד לוודא את מצב תקינותו לפני שאתם עושים את הנסיעה הארוכה הבאה שלכם. דרך איה מצברים תוכלו להזמין שירותי החלפה והתקנת מצבר עד הבית איפה שאתם חונים – הכי פשוט שיש!

לבחור במצבר איכותי וטוב

כאן דרך איה מצברים תוכלו לבחור בין מצבר חדש לרכב ספציפית לדגם הרכב שלכם ובין מצבר משומש. ההפרש במחיר הוא כמה מאות בודדות של שקלים, ולכן כדאי מאוד לבחון כל מקרה לגופו עד כמה אתם מוכנים להשקיע והאם זה באמת כדאי. אם זה רכב חדש אישי שלכם, מומלץ מצבר חדש ואיכותי.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!