דלקן מומלץ

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

לעומת הדלקן הרגיל, הדלקן האוניברסלי המומלץ מאפשר לתדלק בכל תחנת דלק ללא הגבלה. כלומר, אין צורך בהסכמים עם תחנת דלק ספציפית וניתן לתדלק גם בפז, בסונול, בדור אלון, בדלק, בTENיש לכם דלקן? רוצים להתקין דלקן? המאמר הבא הוא בשבילכם. בין אם אתם עובדים בחברה גדולה ובין אם אתם עסק עצמאי קטן, או אפילו משפחה עם מספר רכבים תוכלו להתקין דלקן. רפורמת הדלקן החדשה שנקראת רפורמת הדלקן האוניברסלי, מאפשרת לבעלי הדלקן האוניברסלי לתדלק בכל תחנות הדלק. מהו דלקן מומלץ? על כך במאמר הבא.

מהו דלקן מומלץ?

דלקן הוא האפשרות לתדלק בתחנת דלק כאשר ההוצאות יהיו על חשבון החברה המעסיקה. על פי המתכונת הקודמת, כל חברה הייתה עושה הסכם עם תחנת דלק ספציפית ורק בה העובדים היו רשאים לתדלק עם הדלקן. לדוגמא, כל העובדים של חברה מסוימת יכולים לתדלק רק בתחנות דלק של דור אלון. כיום, בזכות הדלקן האוניברסלי המצב השתנה.

בשנת 2018, נכנסה רפורמת הדלקן האוניברסלי וחייבה את כל תחנות הדלק בארץ להתקין עמדות תדלוק אוניברסאליות.

דלקן מומלץ – דלקן אוניברסלי

לעומת הדלקן הרגיל, הדלקן האוניברסלי מאפשר לתדלק בכל תחנת דלק ללא הגבלה. כלומר, אין צורך בהסכמים עם תחנת דלק ספציפית וניתן לתדלק גם בפז, בסונול, בדור אלון, בדלק, בTEN ועוד.

ברכבים מותקנת מערכת דלקן אוניברסלי המאפשרת לתדלק באופן אוטומטי ולא לחייב את הנהג ברגע התדלוק. בסוף החודש, החברה תקבל פירוט חיובים של כל עובד וכך תוכל להתנהל בצורה מסודרת ולפקח על ההוצאות של העובדים תוך הסקת מסקנות להמשך.

בנוסף, הדלקן האוניברסלי מאפשר לנטר את התדלוקים בפועל על ידי החיבור למד האוץ (ספידומטר) או על ידי כרטיסי התדלוק.

 

דלקן מומלץ – פתרון נוח ויעיל

ישראל היא מדינה שהתחבורה בה מתבססת בעיקר על רכבים פרטיים. התחבורה הציבורית, לצערנו, לא נוחה במיוחד, התדירות שלה לא נוחה לאנשים רבים ולכן לא משמשת הרבה אנשים. כך, משנה לשנה השימוש בכלי רכב עולה והשימוש ברכבים אצל רוב האזרחים הוא קבוע ויומיומי. למעשה, ההבדל המרכזי בין ישראל לבין ארצות הברית ומדינות באירופה הוא השימוש בתחבורה הציבורית והמרחקים הארוכים בין מקום למקום. לכן, ישראל היא המדינה הראשונה שביצעה את מהפכת הדלקן ברחבי העולם. כך, על ידי התקנה של דלקן אוניברסלי, החברות מאפשרות לעובדים שלהם לנוע בחופשיות עם הרכב וכך לחסוך את ההתעסקות הכרוכה בכך. בנוסף, ברגע שרוכשים דלק בכמויות גדולות, ניתן לקבל על כך הנחה משמעותית, מה שהופך את הדבר לאידיאלי גם עבור החברה עצמה.

דלקן מומלץ – יתרונות

  • נוחות- השיטה הזו מאפשרת לתדלק בצורה הנוחה ביותר, מבלי לחפש תחנת דלק ספציפית על מנת לתדלק. מגיעים, מתדלקים וממשיכים בנסיעה.
  • מחיר- שיטת הדלקן האוניברסלי מאפשרת לנהג יכול לבחור היכן לתדלק מה שהגביר את התחרות בין תחנות הדלק והפכה אתבזכות הדלקן האוניברסלי המומלץ, העובדים יכולים לנסוע במסלול הקצר ביותר בו קיימת תחנת דלק ולתדלק בה מבלי לחשוש וזמני הנסיעה מתקצרים המחירים של הדלק לנוחים יותר וזולים יותר. תחנות הדלק השונות מציעות הסדרים מיוחדים, מבצעים, הטבות והנחות שונות על צריכת הדלק אל מול החברות שמתקינות את הדלקן האוניברסאלי.
  • פיקוח ובקרה- כפי שציינו, הנתונים מועברים באופן חודשי על ידי חשבונית המפרטת את החיובים ואת התדלוקים של כלל העובדים. כך החברה יכולה לפקח על העובדים שלה, להסיק מסקנות, להבין אם יש צורך בשינוי.
  • סדר- הנתונים מועברים בצורה נוחה מאוד, לשני הצדדים. אין צורך לשמור קבלות וניתן לעקוב ולפקח אחר התדלוקים של העובדים בקלות ובנוחות.
  • קיצור זמני הנסיעה- בזכות הדלקן האוניברסלי העובדים יכולים לנסוע במסלול הקצר ביותר בו קיימת תחנת דלק ולתדלק בה מבלי לחשוש וזמני הנסיעה מתקצרים.
  • נהיגה בטוחה- כפי שציינו קודם, ניתן לחבר תוספת להתקן הדלקן האוניברסאלי למד האוץ של הרכב. על ידי הוספת התקן הדלקן למד האוץ, נהגים רבים שומרים על מהירות נסיעה תקינה על מנת לצרוך פחות דלק מה שהופך את הנהיגה שלהם לבטוחה יותר.
  • מתאים לכולם- בזכות הדלקן האוניברסלי, ניתן להתאים את התדלוק לצרכים ולרצונות שלכם וכל לקוח בכל סדר גודל יכול להתאים לרפורמה.

דלקן מומלץ – כיצד ואצל מי מתקינים?

התקנת דלקן אוניברסלי מתבצעת אצל חברות מורשות יצרניות דלקים אוניברסליים. ניתן לבצע התקנה של דלקן אוניברסלי גם בפנייה אל חברות הדלק ותחנות הדלק בעצמן. הבחירה תלויה בכם.

בישראל, קיימות שלוש חברות מורשות שנמצאות תחת פיקוח של משרד האנרגיה. החברות הללו הן-

  • אורפק טכנולוגיות בע"מ.
  • רוזמן חברה להנדסה בע"מ.
  • נתב שירותים בע"מ.

משנת 2018, נכנס רפורמה חדשה הנקראת רפורמת הדלקן האוניברסלי. רפורמה זו הביאה למגוון יתרונות בכל הנוגע לתדלוק רכבים עם דלקן והיא מאפשרת לבעלי הדלקן האוניברסלי לתדלק בכל תחנות הדלק. מהו דלקן אוניברסלי מומלץ? על כך במאמר הבא.

מהו דלקן אוניברסלי מומלץ?

דלקן הוא האפשרות לתדלק בתחנת דלק כאשר ההוצאות יהיו על חשבון החברה המעסיקה. על פי המתכונת הקודמת, כל חברה הייתהיתרונות דלקן אוניברסלי מומלץ-היתרון הראשון של הדלקן האוניברסלי הוא נוחות השימוש. השיטה הזו מאפשרת לתדלק בצורה הנוחה ביותר עושה הסכם עם תחנת דלק ספציפית ורק בה העובדים היו רשאים לתדלק עם הדלקן. לדוגמא, כל העובדים של חברה מסוימת יכולים לתדלק רק בתחנות דלק של דור אלון. כיום, בזכות הדלקן האוניברסלי המצב השתנה.

בשנת 2018, נכנסה רפורמת הדלקן האוניברסלי וחייבה את כל תחנות הדלק בארץ להתקין עמדות תדלוק אוניברסאליות. לעומת הדלקן הרגיל, הדלקן האוניברסלי מאפשר לתדלק בכל תחנת דלק ללא הגבלה. כלומר, אין צורך בהסכמים עם תחנת דלק ספציפית וניתן לתדלק גם בפז, בסונול, בדור אלון, בדלק, בTEN ועוד.

ברכבים מותקנת מערכת דלקן אוניברסלי המאפשרת לתדלק באופן אוטומטי ולא לחייב את הנהג ברגע התדלוק. בסוף החודש, החברה תקבל פירוט חיובים של כל עובד וכך תוכל להתנהל בצורה מסודרת ולפקח על ההוצאות של העובדים תוך הסקת מסקנות להמשך.

בנוסף, הדלקן האוניברסלי מאפשר לנטר את התדלוקים בפועל על ידי החיבור למד האוץ (ספידומטר) או על ידי כרטיסי התדלוק.

כיצד עובד דלקן אוניברסלי מומלץ?

השימוש בדלקן אוניברסלי מצריך התקנה של התקן הדלקן בכלי הרכב בהם הוא יפעל. שימו לב שאם ברכב שלהם הותקנה מערכתשיטת הדלקן האוניברסלי המומלץ מאפשרת לנהג יכול לבחור היכן לתדלק. על ידי כך השיטה הגבירה את התחרות בין תחנות הדלק והפכה את המחירים של הדלק לנוחים יותר וזולים יותר הדלקן הקודמת יש להחליף אותה על מנת להתקין התקן דלקן אוניברסלי.

להתקן דלקן אוניברסלי יש שלושה רכיבים עיקריים

  • טבעת המותקנת סביב פתח התדלוק של הרכב- בדרך כלל הטבעת תהיה בצבע שחור. משאבת הדלק מתחברת לטבעת זו ובעת המפגש ביניהן, יתחיל התדלוק באופן אוטומטי מבלי שתצטרכו להזין פרטים או להעביר כרטיס אשראי.
  • כרטיס תדלוק – יותקן בדרך כלל באזורים נסתרים של הרכב שנמצאים סמוך למיכל הדלק. דוגמא נפוצה היא התקנת כרטיס התדלוק בתא המטען. כרטיס התדלוק מהווה למעשה אמצעי תשלום ומקודדים בו פרטי הרכב ופרטי החברה שאחראית על הדלקן. במקרה שמדובר בכלי רכב אישי לנהג, יקודדו גם פרטיו האישיים של הנהג. את כרטיס התדלוק תוכלו להגדיר לפי הצרכים שלכם ולבחור בין תדלוק ללא הגבלה, תדלוק המוגבל לימי העבודה, לשעות ספציפיות, כמות דלק מוגבלת, הגבלת מיקומים גאוגרפיים בהם ניתן לתדלק ועוד. כך ניתן לפקח על התדלוק ועל הנסיעות שמבצעים העובדים שלהם.
  • מד האוץ – ניתן לחבר את התקן הדלקן למד האוץ של הרכב (הספידומטר). כאשר מתבצע החיבור, מתווסף נתון שמתקבל בעקבות הקשר בין מהירות הרכב לבין צריכת הרכב. למעשה, ככל שמהירות הנסיעה גבוהה יותר וכלל שמתבצעות יותר האצות במהלך הנסיעה, כך גוברת באופן משמעותי צריכת הדלק. על ידי חיבור למד האוץ, ניתן לפקח על מהירות הנסיעה ולהסיק מסקנות.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!