כמה עולה דלקן לרכב פרטי?

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

בזכות הדלקן ניתן לחסוך כסף, זמן ולהנות ממגוון הטבות נוספות. אך מהו דלקן וכמה עולה דלקן לרכב פרטי

דלק הוא אחד ממוצרי הצריכה הבסיסיים שלנו ביום יום. במיוחד בישראל בה התחבורה מתבססת על רכבים פרטיים. מחירי הדלק ממשיכים לעלות משנה לשנה. אחד הפתרונות לכך, הוא להתקין דלקן ברכב. דלקן מאפשר להנות מפתרונות תדלוק נוחים וזולים יותר. בזכות הדלקן ניתן לחסוך כסף, זמן ולהנות ממגוון הטבות נוספות. אך מהו דלקן וכמה עולה דלקן לרכב פרטי? על כך נרחיב במאמר הבא.

מה זה דלקן?

דלקן הוא התקן שמותקן על כלי הרכב ומאפשר לתדלק בלי להזין פרטים או להעביר כרטיס אשראי. על פי המתכונת הקודמת, חברות שהיו רוצות שלעובדים שלהם יהיה דלקן, או אנשים פרטיים שרצו דלקן היו צריכים לעשות הסכם עם תחנת דלק ספציפית. כיום, בזכות הדלקן האוניברסלי המצב השתנה.

בשנת 2018, נכנסה רפורמת הדלקן האוניברסלי וחייבה את כל תחנות הדלק בארץ להתקין עמדות תדלוק אוניברסאליות. דלקן אוניברסאלי מאפשר לתדלק בכל תחנת דלק ללא הגבלה. כלומר, אין צורך בהסכמים עם תחנת דלק ספציפית וניתן לתדלק בכל תחנות הדלק השונות. כך בזכות הדלקן האוניברסלי ניתן להנות מאפשרויות תדלוק בכל תחנות הדלק בארץ, ללא הגבלה.

דלקן אוניברסלי נועד לתת מענה לכל הלקוחות בכל תחנת דלק אפשרית וכך לקבל את ההטבות שמגיעות להם. בזכות דלקן אוניברסלי לא צריך לבחור תחנת דלק ספציפית לתדלוק הרכב, לא צריך לקחת בחשבון פרמטרים כמו מרחק מהבית או מהעבודה ולא צריך לחשוב מתי כדאי לתדלק. הדלקן האוניברסלי מאפשר לכם לתדלק מתי שאתם רוצים, איפה שאתם רוצים.

ברכבים בהם מותקנת מערכת דלקן אוניברסלי ניתן לתדלק באופן אוטומטי ולא לחייב את הנהג ברגע התדלוק. בסוף החודש, החברה תקבל פירוט חיובים של כל עובד וכך תוכל להתנהל בצורה מסודרת ולפקח על ההוצאות של העובדים תוך הסקת מסקנות להמשך. אך כמה עולה דלקן לרכב פרטי? על כך נרחיב בהמשך.

מה ההטבות של דלקן לרכב פרטי?לפני שנפרט כמה עולה דלקן לרכב פרטי, כדאי להבין מה ההטבות של דלקן לרכב פרטי. עלויות הדלק עולות יותר ויותר משנה לשנה. כפי שציינו, בישראל, רוב התחבורה מתבססת על רכבים פרטיים.

לפני שנפרט כמה עולה דלקן לרכב פרטי, כדאי להבין מה ההטבות של דלקן לרכב פרטי. עלויות הדלק עולות יותר ויותר משנה לשנה. כפי שציינו, בישראל, רוב התחבורה מתבססת על רכבים פרטיים. רוב האזרחים לא משתמשים בתחבורה ציבורית, ולכן בוחרים לנסוע ברכבים פרטיים. השימוש ברכבים פרטיים עולה וכך צריכת הדלק עולה.

מסיבה זו ישראל היא המדינה הראשונה שביצעה את מהפכת הדלקן ברחבי העולם. כך, על ידי התקנה של דלקן אוניברסלי, החברות מאפשרות לעובדים שלהם לנוע בחופשיות עם הרכב וכך לחסוך את ההתעסקות הכרוכה בכך. בנוסף, ברגע שרוכשים דלק בכמויות גדולות, ניתן לקבל על כך הנחה משמעותית, מה שהופך את הדבר לאידיאלי. כמו כן, הדלקן האוניברסלי מאפשר לחברות לפקח אחר הנסיעות של העובדים שלהן ולהתנהל בקלות ובנוחות מול תחנות הדלק השונות.

הדלקן האוניברסלי נותן ללקוחותיו מענה לבעיית מחירי הדלק וכך מאפשר לחסוך מאות שקלים בשנה. מלבד ליתרון המחירים, התקנתכל השיקולים שיש לקחת בחשבון למערכת גז דלקן מאפשרת להנות ממגוון יתרונות נוספים.

  • זמן- אחד היתרונות המרכזיים של דלקן הוא החיסכון בזמן. כאשר מתדלקים בדלקן אוניברסאלי מתדלקים בקלות, מבלי להזין פרטים אישיים או פרטי כרטיס אשראי. כל מה שצריך לעשות הוא לחבר את משאבת הדלק לפיית התדלוק של הרכב וכל הפרטים מוזנים באופן אוטומטי על ידי התקן הדלקן. כך מתדלקים מהר ומשלמים בקלות.
  • בחירה- כאשר אתם מתקינים דלקן יש לכם את זכות הבחירה היכן לתדלק. אתם לא מחויבים לתחנת דלק ספציפית וכך אתם יכולים להנות מהמבצעים השונים של תחנות הדלק השונות ואתם מגבירים את התחרות על מחירי הדלק.
  • סדר- כאשר מתקינים דלקן, החיבור לכרטיס התדלוק מתבצע באופן אוטומטי. כך אתם לא חייבים לשמור קבלות על התדלוק ואתם לא צריכים לטבוע בניירת שמצטברת מיום ליום. כרטיס התדלוק שומר לכם את פירוט החיובים באופן מסודר ואתם עוקבים אחר הפירוט אחת לחודש.
  • מחיר- כאשר אתם מתקינים דלקן אתם מגבירים את התחרות בין תחנות הדלק השונות. כך אתם יכולים להנות ממחירים נוחים. כמו כן, התקנת דלקן אוניברסלי מאפשרת לכם להנות ממחירים נוחים יותר.

אז כמה עולה דלקן לרכב פרטי?אז הגענו לשאלה המרכזית- כמה עולה דלקן לרכב פרטי. המחיר של דלקן אוניברסלי נקבע על פי מחיר ההתקנה שלו, שכן מחירי הדלק עצמם משתנים מעת לעת.

אז הגענו לשאלה המרכזית- כמה עולה דלקן לרכב פרטי. המחיר של דלקן אוניברסלי נקבע על פי מחיר ההתקנה שלו, שכן מחירי הדלק עצמם משתנים מעת לעת. כלומר, למעשה נדבר על המחיר עבור התקנת התקן הדלקן ברכב ולא על המחיר עבור הדלק הנרכש בתחנות הדלק.

מחיר ההתקנה הוא חד פעמי. כלומר ברגע שמתקינים את התקן הדלקן לא צריך להחליף אותו.

את התקן הדלקן ניתן להתקין על כל כלי רכב, כולל רכבים מסחריים. כמו כן, על ידי התקנת התקן דלקן תוכלו לקבל שירות מעקב ואיחוד חשבוניות ותשלומים, כך שתוכלו להנות מהדלק כהוצאה מוכרת.

אז כמה זה עולה?

מחיר ההתקן של דלקן נע בין חינם (כן כן, המחיר יכול להיות אפס שקלים), לבין 300 שקלים לכל התקנה, כלומר, לכל כלי רכב.

המחיר אינו חד משמעי שכן הוא מושפע מהגורמים הבאים-

  • כמות הרכבים- ככל שמתבצעת התקנה ליותר רכבים כך המחיר לכל התקנה יהיה נמוך יותר.
  • כמות הדלק- ככל שמתדלקים יותר ליטרים של דלק בכל חודש, כך ניתן לקבל הטבות והנחות.
  • החברה- אצל מי אתם מבצעים את ההתקנה ומה תנאי ההסכם שלכם איתה.
  • סוג הדלק- האם אתם מתדלקים בנזין או סולר?
  • סוג הרכב- האם מדובר ברכב פרטי? ברכב מסחרי? במשאית? באוטובוס? וכדומה.
  • סוג הדלקן- האם מדובר בדלקן פרטי עם קוד שיוך או בדלקן מסחרי ללא קוד שיוך?

אנו ממליצים לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות ובין תחנות הדלק השונות ולראות מה כל חברה מציעה עבור המחיר שהיא גובה וכך לפנות לחברה המשתלמת ביותר עבורכם.

מחירי הדלק בישראל עולים משנה לשנה. אנשים שרוצים להנות ממחירים נוחים יותר, יכולים להתקין דלקן אוניברסלי ברכב. הדלקן האוניברסלי מאפשר לבעליו לתדלק בכל תחנות הדלק השונות ולשלם על כך אחת לתקופה. ככל שתתקינו את הדלקן האוניברסלי ליותר רכבים כך תוכלו להנות ממחירים נמוכים יותר. במאמר הבא נרחיב על דלקן, על דלקן אוניברסלי ועל הגורמים המשפיעים על המחיר של הדלקן.

דלקן מחירים- מהו דלקן?

דלקן הוא האפשרות לתדלק בתחנת דלק כאשר ההוצאות יהיו על חשבון החברה המעסיקה. על פי המתכונת הקודמת, כל חברה הייתהעל פי המתכונת הקודמת, כל חברה הייתה עושה הסכם עם תחנת דלק ספציפית ורק בה העובדים היו רשאים לתדלק עם הדלקן בעוד שהמחירים קבועים מראש עושה הסכם עם תחנת דלק ספציפית ורק בה העובדים היו רשאים לתדלק עם הדלקן. לדוגמא, כל העובדים של חברה מסוימת יכולים לתדלק רק בתחנות דלק של דור אלון. כיום, בזכות הדלקן האוניברסלי המצב השתנה.

דלקן מחירים- מהו דלקן אוניברסלי?

בשנת 2018, נכנסה רפורמת הדלקן האוניברסלי וחייבה את כל תחנות הדלק בארץ להתקין עמדות תדלוק אוניברסאליות. לעומת הדלקן הרגיל, הדלקן האוניברסלי מאפשר לתדלק בכל תחנת דלק ללא הגבלה. כלומר, אין צורך בהסכמים עם תחנת דלק ספציפית וניתן לתדלק גם בפז, בסונול, בדור אלון, בדלק, בTEN ועוד.

ברכבים מותקנת מערכת דלקן אוניברסלי המאפשרת לתדלק באופן אוטומטי ולא לחייב את הנהג ברגע התדלוק. בסוף החודש, החברה תקבל פירוט חיובים של כל עובד וכך תוכל להתנהל בצורה מסודרת ולפקח על ההוצאות של העובדים תוך הסקת מסקנות להמשך.

בנוסף, הדלקן האוניברסלי מאפשר לנטר את התדלוקים בפועל על ידי החיבור למד האוץ. כאשר מתבצע החיבור, מתווסף נתון שמתקבל בעקבות הקשר בין מהירות הרכב לבין צריכת הרכב. למעשה, ככל שמהירות הנסיעה גבוהה יותר וכלל שמתבצעות יותר האצות במהלך הנסיעה, כך גוברת באופן משמעותי צריכת הדלק. על ידי חיבור למד האוץ, ניתן לפקח כיצד מהירות הנסיעה משפיעה על צריכה הדלק וכך להסיק מסקנות.

דלקן מחירים- למה כדאי?

הדלקן האוניברסלי נחשב לפתרון נוח ויעיל מאוד, במיוחד בישראל. לעומת מדינות אחרות ברחבי העולם, התחבורה בישראל מתבססתמחירי הדלקן האוניברסלי, הנחשב לפתרון נוח ויעיל מאוד, במיוחד בישראל. לעומת מדינות אחרות ברחבי העולם, התחבורה בישראל מתבססת על רכבים פרטיים על רכבים פרטיים. התחבורה הציבורית לא מתאימה לרוב אוכלוסיית המדינה ולכן רבים בוחרים לנסוע ברכב הפרטי שלהם מאשר להסתמך על התחבורה הציבורית. רוב הציבור  משתמש ברכבים הפרטיים באופן יומיומי ומשנה לשנה השימוש בכלי רכב בישראל עולה.

מסיבה זו ישראל היא המדינה הראשונה שביצעה את מהפכת הדלקן ברחבי העולם. כך, על ידי התקנה של דלקן אוניברסלי, החברות מאפשרות לעובדים שלהם לנוע בחופשיות עם הרכב וכך לחסוך את ההתעסקות הכרוכה בכך. בנוסף, ברגע שרוכשים דלק בכמויות גדולות, ניתן לקבל על כך הנחה משמעותית, מה שהופך את הדבר לאידיאלי גם עבור החברה עצמה. כמו כן, הדלקן האוניברסלי מאפשר לחברות לפקח אחר הנסיעות של העובדים שלהן ולהתנהל בקלות ובנוחות מול תחנות הדלק השונות.

 

דלקן מחירים- איך זה עובד?

על מנת להנות מיתרונות הדלקן יש להתקין התקן דלקן אוניברסלי ברכב. במידה שהיה לכם התקן דלקן ישן יש להחליף אותו בהתקן החדש.

להתקן דלקן אוניברסלי יש שני רכיבים עיקריים:

  • טבעת המותקנת סביב פתח התדלוק של הרכב- בדרך כלל הטבעת תהיה בצבע שחור. משאבת הדלק מתחברת לטבעת זו ובעת המפגש ביניהן, יתחיל התדלוק באופן אוטומטי מבלי שתצטרכו להזין פרטים או להעביר כרטיס אשראי.
  • כרטיס תדלוק- יותקן בדרך כלל באזורים נסתרים של הרכב שנמצאים סמוך למיכל הדלק. דוגמא נפוצה היא התקנת כרטיס התדלוק בתא המטען. כרטיס התדלוק מהווה למעשה אמצעי תשלום ומקודדים בו פרטי הרכב ופרטי החברה שאחראית על הדלקן. במקרה שמדובר בכלי רכב אישי לנהג, יקודדו גם פרטיו האישיים של הנהג. את כרטיס התדלוק תוכלו להגדיר לפי הצרכים שלכם ולבחור בין תדלוק ללא הגבלה, תדלוק המוגבל לימי העבודה, לשעות ספציפיות, כמות דלק מוגבלת, הגבלת מיקומים גאוגרפיים בהם ניתן לתדלק ועוד. כך ניתן לפקח על התדלוק ועל הנסיעות שמבצעים העובדים שלהם.

 

דלקן מחירים – כמה זה עולה?

המחיר של דלקן אוניברסלי נקבע על פי מחיר ההתקנה שלו, שכן מחירי הדלק עצמם משתנים מעת לעת. כלומר, למעשה נדבר על המחירהמחיר של דלקן אוניברסלי נקבע על פי מחיר ההתקנה שלו, שכן מחירי הדלק עצמם משתנים מעת לעת. עבור התקנת התקן הדלקן ברכב ולא על המחיר עבור הדלק הנרכש בתחנות הדלק.

מחיר ההתקנה הוא חד פעמי. כלומר ברגע שמתקינים את התקן הדלקן לא צריך להחליף אותו.

אז כמה זה עולה?

מחיר ההתקן של דלקן נע בין חינם (כן כן, המחיר יכול להיות אפס שקלים), לבין 300 שקלים לכל התקנה, כלומר, לכל כלי רכב.

המחיר אינו חד משמעי שכן הוא מושפע מהגורמים הבאים-

  • כמות הרכבים- ככל שמתבצעת התקנה ליותר רכבים כך המחיר לכל התקנה יהיה נמוך יותר.
  • כמות הדלק- ככל שמתדלקים יותר ליטרים של דלק בכל חודש, כך ניתן לקבל הטבות והנחות.
  • החברה- אצל מי אתם מבצעים את ההתקנה ומה תנאי ההסכם שלכם איתה.
  • סוג הדלק- האם אתם מתדלקים בנזין או סולר?
  • סוג הרכב- האם מדובר ברכב פרטי? ברכב מסחרי? במשאית? באוטובוס? וכדומה.
  • סוג הדלקן- האם מדובר בדלקן פרטי עם קוד שיוך או בדלקן מסחרי ללא קוד שיוך?

אנו ממליצים לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות ובין תחנות הדלק השונות ולראות מה כל חברה מציעה עבור המחיר שהיאניתן לבצע התקנה של דלקן אוניברסלי ולהנות ממחירו גם בפנייה אל חברות הדלק ותחנות הדלק בעצמן גובה וכך לפנות לחברה המשתלמת ביותר עבורכם.

 

דלקן מחירים – איפה מתקינים?

התקנת דלקן אוניברסלי מתבצעת אצל חברות מורשות יצרניות דלקים אוניברסליים. ניתן לבצע התקנה של דלקן אוניברסלי גם בפנייה אל חברות הדלק ותחנות הדלק בעצמן. הבחירה תלויה בכם.

בישראל, קיימות שלוש חברות מורשות שנמצאות תחת פיקוח של משרד האנרגיה. החברות הללו הן-

  • אורפק טכנולוגיות בע"מ.
  • רוזמן חברה להנדסה בע"מ.
  • נתב שירותים בע"מ.

דלקן פרטי מחיר הדלקן הפרטי הוא למעשה התקן אשר פועל בצורה אוטומטית ובזכותו אנו יכולים לתדלק את רכבנו הפרטי בתחנות הדלק השונות הפרוסות ברחבי מדינת ישראל, כמו כן השימוש בדלקן פרטי נותן לנו את האפשרות לא לשלם על התדלוק בכרטיס אשראי או בכסף מזומן באותו רגע.  את הדלקן הפרטי אפשר להתקין על כל רכב כזה או אחר, לא משנה מה הסוג שלו. התקנה של דלקן פרטי מחיר היא פשוטה מאוד ואורכת זמן קצר. גם אנשים פרטיים וגם חברות גדולות יכולים להשתמש בדלקן הפרטי, חברות גדולות משתמשות בדלקן פרטי עקב מספר סיבות, אחת מהן היא היכולת לעקוב בצורה מסודרת אחר ההוצאות של החברה על תדלוק רכבי החברה. 

במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע החיוני ביותר בנוגע לדלקן פרטי לרכב. 

 

כיצד מתבצע תהליך ההתקנה של דלקן פרטי מחיר ?

כאמור, התקנה של דלקן פרטי מחיר  היא פשוטה וקלה מאוד, התהליך אינו אורך יותר מחמש עשרה דקות. כאשר תבחרו בחברה מסוימת לקבל ממנה שירות של דלקן, היא תבצע את תהליך התקנת הדלקן הפרטי ברכבכם באופן הבא: החברה בה תבחרו תתקין על מכסה תא הדלק ברכב שלכם התקן מיוחד בצורה של טבעת, את התקן הטבעת החברה תתקין בדיוק על פיית התדלוק של הרכב שלכם. אנו ממליצים לכם לבדוק את החברה אליה אתם פונים כדי לקבל שירות של דלקן, חשוב מאוד לבחור בחברה איכותית בעלת ניסיון ומוניטין בתחום כדי למנוע בעיות עתידיות. 

תדלוק רכב עם דלקן פרטי מחיר – איך עושים זאת?

אין ספק כי תהליך תדלוק באמצעות דלקן פרטי לרכב הוא נוח וקל הרבה יותר מאשר תדלוק רגיל. כאשר דלקן פרטי יהיה מותקן ברכב שלכם כל מה שתצטרכו לעשות זה להגיע אל תחנת הדלק הקרובה אליכם, לבחור בדלק מתאים לתדלוק הרכב שלכם, להכניס את צינור התדלוק אל פיית התדלוק אשר נמצאת ברכב שלכם, לחכות רגעים אחדים עד שמשאבת הדלק תזהה את התקן הדלקן אשר נמצא ברכב שלכם ולהתחיל בתדלוק של הרכב, בסוף התהליך יהיה עליכם להחזיר את צינור התדלוק למקומו ובזה סיימתם את כל תהליך התדלוק. 

אין צורך בתשלום על הדלק בכסף מזומן או בכרטיס אשראי, תוכלו למצוא את כל הפירוטים על התדלוקים שביצעתם בדו"ח מסודר שתקבלו בסוף החודש מחברת הדלקן בה אתם חברים. רק תארו לעצמכם את כמות הזמן היקר שתוכלו לחסוך באמצעות שימוש בדלקן פרטי מחיר ברכב שלכם. 

קראו עוד: דלקן אוניברסלי לרכב פרטי

דלקן פרטי מחיר  – למה הוא יעיל כל כך?

נכון לשנת 2022, מרבית החברות הגדולות ביותר בעולם עושות שימוש נרחב בדלקן, גופים גדולים מאוד במדינת ישראל כמו: צבא ההגנה לישראל ומשטרת ישראל משתמשים בדלקן בכל הרכבים בהם הם עושים שימוש. כל הגופים הללו בוחרים להשתמש בדלקן רכבים שלהם בזכות היתרונות הרבים שהוא מציע. מהם היתרונות של השימוש בדלקן אתם שואלים את עצמכם? מייד נספר לכם.  

  • תדלוק במהירות המקסימלית – אם בעבר יצא לכם לצפות בתהליך התדלוק של רכב אשר מותקן בו דלקן, אנו בטוחים כי הבחנתם בהבדל המשמעותי שקיים בין תהליך התדלוק עם דלקן לבין תהליך התדלוק ללא דלקן המותקן ברכב. הדבר הראשון שמקל על תהליך התדלוק הוא שאנחנו לא צריכים להחזיק באמצעי תשלום באותו רגע מכיוון שהתשלום על התדלוק נעשה בסוף החודש. הדבר היחיד שעלינו לעשות הוא לגשת אל תחנת הדלק שאנו רוצים, לבחור בדלק המתאים, לתדלק את הרכב ולהמשיך הלאה. מדובר ביתרון משמעותי מאוד אשר חוסך זמן רב ויקר בטווח הארוך. בנוסף על כך, בזכות השימוש בדלקן אנו מקטינים את הסיכויים שלנו לאבד את כרטיס האשראי ואנו נמנעים ממצבים בהם אין בידינו מספיק כסף מזומן כדי לשלם על הדלק. 
  • מעולם התשלום לא היה פשוט יותר – ברגע שתסגרו הסכם עם אחת מחברות הדלקן השונות בארץ, אתם תוכלו לקבוע מראש כיצד יתבצע התשלום, אם אתם עובדים תחת חברה כלשהי אשר משלמת עבורכם את הוצאות הדלק, היא זו אשר תקבע כיצד יתבצע התשלום.  כאשר אנו מתדלקים עם דלקן, החיוב מתבצע בצורה אוטומטית באמצעות משאבת הדלק דרכה אנו מתדלקים את הרכב, בסופו של החודש אתם תקבלו את כל החשבוניות אשר נוגעות לתדלוקים שביצעתם במהלך החודש.  גם יתרון זה הוא יתרון חשוב ויעיל במיוחד, בזכות הדלקן אנחנו לא צריכים לשמור את כל חשבוניות התדלוק שלנו במשך כל החודש על מנת לבצע חישוב מול החברה בסוף החודש, אלה מכם שמתעסקים עם חשבוניות בוודאי ידעו לומר עד כמה זה מטריח וקשה לשמור על כל החשבוניות החודשיות בצורה מסודרת מבלי שיאבדו.
  • הוזלה במחיר הדלק – ממצאים רבים מראים כי השימוש בדלקן פרטי ברכב עוזר לחסוך עד כ-12% מההוצאות החודשיות על דלק. חלק מן הממצאים השונים מראים כי שימוש בדלקן פרטי גורם לתהליך התדלוק להיות יעיל יותר במידה מסוימת, כמו כן בזכות השימוש בדלקן פרטי אנו מונעים מצבים בהם אנו חשופים להונאות וגביות מיותרות מצד חברות הדלק. 
  • עוזר לנו להתייעל – כל אחד מן האנשים אשר משתמשים בדלקן פרטי יאמר לכם בפה מלא כי השימוש בדלקן פרטי עוזר לו להתייעל ולשלוט טוב יותר בכמות הדלק שהוא צורך במהלך כל חודש.  בזכות השימוש בדלקן פרטי אנו מבטיחים כי תהליך תדלוק יתבצע רק ברכב שמתאים לכך.  בנוסף על כך, כאשר אדם משתמש בדלקן פרטי ברכבו הוא יכול לקבל פרטים מדויקים לגבי צריכת הדלק ברכב שלו, בזכות כך הבעלים של הרכב יכול ללמוד מן הפרטים שהוא מקבל כל חודש ולהתייעל לפעמים הבאות.

קראו עוד: כמה עולה דלקן לרכב פרטי?

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!