דלקן לכל החברות – הכירו את כל היתרונות הגדולים של של דלקן אוניברסלי

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

רוצים להפוך את חיי העובדים שלכם לקלים ונוחים יותר? דלקן לכל החברות הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. לא מעט מעסיקים בוחרים לפנק את כלל העובדים שלהם

רוצים להפוך את חיי העובדים שלכם לקלים ונוחים יותר? דלקן לכל החברות הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. לא מעט מעסיקים בוחרים לפנק את כלל העובדים שלהם בדלקן לכל החברות המאפשר תדלוק מהיר ונוח בכל תחנות הדלק הפרוסות ברחבי הארץ. מעסיקים רבים חושבים ארוכות על תגמול ראוי לעובדים שלהם וללא כל של ספק, דלקן לכל החברות הוא האפשרות הטובה ביותר. אם גם אתם חושבים כיצד תוכלו לתמרץ ולתגמל את העובדים שלכם, הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נגע ביתרונות הגדולים של תגמולים חיוביים, נסביר אודות האפשרות של דלקן לכל החברות ונציג מחירון של התקנת הדלקנים ברכבים השונים.

דלקן לכל עובדי החברה – הבטיחו את התנאים הטובים ביותר לעובדים שלכם

ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי אחת הדרכים הטובות ביותר לשימור עובדים איכותיים היא תגמולים חיוביים. בעלי חברות רבים עומלים רבות בשביל לתגמל את כלל העובדים, ליצור גיבושים חברתיים ולהבטיח את התנאים הטובים ביותר. בין כלל הדרכים לעשות זאת ניתן למנות שלל ערבי גיבוש, מופעים סגורים לכל עובדי החברה, זמן מנוחה במהלך יום העבודה, רכבי חברה וכמובן, דלקן לכל החברות. כלל הפעולות הללו מבטיחות שהעובדים ירגישו שמעריכים אותם, ישמחו להגיע למקום העבודה וירגישו בנוח להיעזר בעמיתיהם לכל צורך.

בעלי חברות רבים בוחרים להתקין דלקן ברכבי כל עובדי החברה

בעלי חברות רבים מבינים את החשיבות שבדבר ופועלים לתגמל את העובדים ללא הרף. התוצאות? מתגמלות חזרה! העובדים שוקדים על עבודתם, מתייחסים לכל מטרה בשיא הרצינות, רוצים להצליח לטובת החברה, מסתייעים בכלל העובדים לפיתרון כל בעיה ועוד. אז אם גם אתם מבינים שהעובדים שלכם הם פני החברה, חשוב שתכירו את אחת הדרכים הטובות ביותר לתגמל אותם – דלקן לכל החברות. חשוב להדגיש ולומר שגם ככה מרבית המעסיקים משלמים נסיעות לעובדים שלהם, מה שאומר שדלקן לכל החברות לא אמור לכלול הוצאות עתק שצפויות לערער את יציבות החברה.

דלקן לכל החברות – כך תוכלו לתדלק בכל תחנת דלק בכל רחבי הארץדלקן לכל החברות. כלל הפעולות הללו מבטיחות שהעובדים ירגישו שמעריכים אותם

עד לפני מספר שנים היו דלקנים לחברות ספציפיות בלבד. כלומר, דלקן של חברה x לא איפשר לבעליו לתדלק בחברה y. דלקנים אלה יצרו בעיה של ממש לכל הצדדים, הן לחברות הדלק והן לבעלי הדלקנים. מצד אחד, חברות הדלק הקטנות סבלו מאיבוד של לקוחות רבים שעושים שימוש בדלקנים. בודדים האנשים שבחרו לעשות דלקן לחברת דלק קטנה עם פריסת סניפים מוגבלת (זכרו, דלקן שאינו אוניברסלי מאפשר תדלוק אך ורק בחברת הדלק הנבחרת). מצד שני, גם בעלי הדלקנים סבלו מהאפשרות לתדלק בחברה אחת בלבד, גם אם היא החברה הגדולה ביותר בישראל. לכן, בנים האחרונות משרד האנרגיה קבע כי הדלקנים הנמכרים ישרתו את בעליהם בכל החברות בישראל ללא כל הגבלה.

במילים אחרות, התקנת דלקן לכל החברות תבטיח לכלל העובדים שלכם אפשרות תדלוק חופשית בכל חברות הדלק בישראל ללא כל מגבלה. חושבים לתגמל את העובדים? חשוב שתכירו מספר יתרונות בבחירת התקנת דלקנים.

היתרונות בבחירת דלקן לכל החברות:במילים אחרות, התקנת דלקן לכל החברות תבטיח לכלל העובדים שלכם אפשרות תדלוק חופשית בכל חברות הדלק בישראל ללא כל מגבלה

  1. החברה משלמת נסיעות – כלל המעסיקים משלמים נסיעות לכל העובדים שלהם. התקנת דלקן לכל החברות לא תשפיע מאוד על המאזן הכלכלי של החברה, שהרי על אף הוצאת הדלקים לכלל העובדים, היא תחסוך את תשלומי הנסיעות הקבועים שהיו קודם לכן. במילים אחרות, מדובר בתגמול יחסית זול לחברה.
  2. נוחות שימוש – דלקן לכל החברות מבטיח לכל העושים בו שימוש תדלוק נוח, יעיל, מהיר ופשוט במיוחד. מעבר לכך, העובדים שלכם יהנו מתדלוק רכבם ללא תשלום, תחושה שתזכיר להם מידי תדלוק כמה הם מוערכים במקום עבודתם.
  3. מעקב אחרי נתונים – אחד היתרונות הגדולים של דלקן לכל החברות הוא העובדה שניתן לעקוב אחרי כל נתוני התדלוק מידי חודש. בעזרת הדלקן ניתן לראות נתונים רבים כמו צריכת דלק, כמות תדלוקים, כמות נסיעות ועוד. הדלקן כולל רכיב המאפשר מעקב מלא אחרי כלל הנתונים הללו וקבלתם בדו"ח מסודר מידי חודש.

רוצים גם? כיום ישנן לא מעט חברות המציעות שירותי התקנת דלקנים. ישנן חברות המאפשרות התקנות בבית הלקוח או במקום החברה, מה שיכול לחסוך לכם לא מעט זמן יקר ופרוצדורה מורכבת. חשוב להדגיש ולומר כי הדלקן אינו עולה כסף בעת התדלוק. העלות שתידרשו לשלם עליו היא בעת ההתקנה בלבד.

כמה זה עולה? מחירי ההתקנה נעים בין 0 שקלים ועד 300 שקלים לכל היותרדלקן לכל החברות הוא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. כך העובדים שלכם יזכרו כמה הם מוערכים במקום העבודה שלהם בכל פעם שהם מתדלקים את הרכב. תגמול זה יביא לשיפור תפוקת העבודה כך שכל הצדדים יצאו נשכרים.

עלות ההתקנה משתנה מאוד בהתאם לשלל משתנים שמיד נציג מטה. המחירים נעים בין 0 שקלים ועד 300 שקלים. המחיר משתנה בהתאם לסוג הרכב, סוג הדלק, בעלות הרכב, מספר רכבים בהם מותקן הדלקן, הסכם עם בעלי החברה ועוד. כלל המשתנים הללו משפיעים באופן ישיר על המחירים. חשוב להדגיש כי עלות ההתקנה הינה חד פעמית. לאחר ההתקנה כל עובד יוכל לתדלק בקלות ובמהירות בעזרת הדלקן ללא כל תשלום נוסף על כך.

לסיכום, בעלי חרבות רבות בוחרים לתגמל את העובדים שלהם בשלל דרכים. אחת הדרכים השכיחות ביותר היא התקנת דלקן לכל החברות אשר מבטיח שכל עובד יוכל לתדלק בכל תחנות הדלק באופן חופשי. חשוב להדגיש וחומר כי עלות הדלקן נחשבת זולה – שהרי גם לפני הדלקנים החברה שילמה נסיעות לכל עובדיה. עלות הדלקן היא בהתקנתו בלבד, תשלום חד פעמי הנע בין 0 שקלים ועד 300 שקלים לכל היותר. רוצים לתגמל את העובדים שלכם? דלקן לכל החברות הוא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. כך העובדים שלכם יזכרו כמה הם מוערכים במקום העבודה שלהם בכל פעם שהם מתדלקים את הרכב. תגמול זה יביא לשיפור תפוקת העבודה כך שכל הצדדים יצאו נשכרים.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!