האם דלקן משתלם?

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

דלק הוא מוצר צריכה בסיסי. רובנו משתמשים ברכבים שלנו ביום יום ולכן צורכים דלק על בסיס קבוע. לצערנו מחירי הדלק רק עולים ועולים עם השנים. מהסיבה הזאת, אנשים רבים מחפשים דרכים בהן יוכלו להנות ממחירים נוחים יותר. ב-2018 נכנסה לתוקף רפורמת הדלקן האוניברסלי ששינתה את החוקים וגרמה לאנשים רבים להתקין דלקן. אז האם דלקן משתלם? על כך נרחיב במאמר הבא.

מהי רפורמת הדלקן האוניברסלי?ב-2018 נכנסה לתוקף רפורמת הדלקן האוניברסלי ששינתה את החוקים וגרמה לאנשים רבים להתקין דלקן. אז האם דלקן משתלם

לפני שנבין האם דלקן משתלם כדאי להבין מהי רפורמת הדלקן האוניברסלי.

בשנת 2018, נכנסה לתוקף רפורמת הדלקן האוניברסלי. בזכות רפורמה זו כל תחנות הדלק בארץ חויבו להתקין עמדות תדלוק אוניברסאליות. הדלקן האוניברסאלי, הוא התקן תדלוק המאפשר לתדלק בכל תחנת דלק ללא הגבלה. כלומר, ניתן לתדלק גם בפז, בסונול, בדור אלון, בדלק, בTEN ועוד. מערכת הדלקן האוניברסאלי, המותקנת בכלי הרכב, מאפשרת לתדלק באופן אוטומטי ולא לחייב את הנהג ברגע התדלוק. בצורה זו, החברה מקבלת את פירוט החיובים פעם בתקופה, מה שמאפשר לה להתנהל בצורה מסודרת ונוחה ולפקח על ההוצאות של העובדים תוך הסקת מסקנות להמשך.

מלבד לתדלוק נוח יותר בכל תחנות דלק הקיימת, הדלקן האוניברסאלי מאפשר לנטר את התדלוקים בפועל. זאת מתאפשר על ידי החיבור למד האוץ (ספידומטר) או על ידי כרטיסי התדלוק. עליהם נרחיב בהמשך.

אז האם דלקן משתלם?לפני שנבין האם דלקן משתלם כדאי להבין מהי רפורמת הדלקן האוניברסלי.

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב אנשים שמעוניינים להתקין דלקן, היא האם דלקן משתלם. יש לדלקן מספר יתרונות בולטים:

  1. נוח ויעיל –התקנת דלקן אוניברסאלי בכלי הרכב  נחשבת לפתרון נוח מאוד ויעיל מאוד. ישראל היא מדינה שמתבססת בעיקר על רכבים פרטיים. התחבורה הציבורית, לצערנו, לא נוחה במיוחד ולכן לא משמשת הרבה אנשים. כך, השימוש בכלי רכב עולה והשימוש ברכבים אצל רוב האזרחים הוא קבוע. למעשה, ההבדל המרכזי בין ישראל לבין ארצות הברית ומדינות באירופה הוא השימוש בתחבורה הציבורית והמרחקים הארוכים בין מקום למקום. לכן, ישראל היא המדינה הראשונה שביצעה את מהפכת הדלקנים ברחבי העולם. כך, על ידי התקנת דלקן אוניברסאלי, החברות מאפשרות לעובדים שלהם לנוע בחופשיות עם הרכב ולחסוך את ההתעסקות הכרוכה בכך. השיטה הזו מאפשרת לתדלק בצורה הנוחה ביותר. כך לא צריך לחפש תחנת דלק ספציפית על מנת לתדלק. יכולים פשוט להגיע, לתדלק ולהמשיך בנסיעה.
  1. מחיר – שוק הדלק בישראל הוא יקר מאוד. בזכות הכניסה של שיטת הדלקן האוניברסאלי, כל נהג יכול לבחור היכן לתדלק וכךאחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב אנשים שמעוניינים להתקין דלקן, היא האם דלקן משתלם. י השיטה הפכה את המחירים של הדלק לנוחים יותר וזולים יותר. למעשה, כאשר אין הגבלה על תחנת דלק ספציפית, העובדים יכולים לבחור בתחנה הטובה יותר עבורם, הן מבחינת נוחות והן מבחינת מחיר. כך התחרות בין תחנות הדלק קיימת והמחירים מופחתים על מנת לגרום לנהגים לתדלק אצלן. תחנות הדלק השונות מציעות הסדרים מיוחדים, מבצעים, הטבות והנחות שונות על צריכת הדלק אל מול החברות שמתקינות את הדלקן האוניברסאלי. כך למעשה ניתן לבצע השוואת מחירים ולבחור בחברה האטרקטיבית ביותר.
  1. פיקוח ובקרה – בזכות הטבעת המותקנת על פתח התדלוק של הרכב, משאבת הדלק, בעת החיבור, קוראת את כלל הנתונים הנדרשים הן על הרכב והן על החברה. כך הנתונים מועברים באופן חודשי על ידי חשבונית המפרטת את החיובים ואת התדלוקים של העובדים. כך, למעשה נכנסים כל הפרטים הנדרשים כמו התחנה בה בוצע התדלוק, היום והשעה בהם בוצע התדלוק, כמות התדלוק שבוצעה וכמובן המחיר שיש לשלם. כך החברה יכולה לבדוק את כלל הנתונים הרלוונטיים על העובדים שלה, להסיק מסקנות, להבין אם יש צורך בשינוי, מה כמות צריכת הדלק של העובדים שלהם, מה אופן השימוש ברכב שבבעלות העובדים ועוד.

כמו כן, בזכות כרטיס התדלוק שמעביר את הנתונים באופן אוטומטי לחברה, הנתונים מסודרים ומועברים בצורה נוחה מאוד, לשניהאם דלקן משתלם? התשובה היא כן, התקנת דלקן יכולה להפוך את החיים שלכם לקלים יותר ואת התדלוק שלכם לזול יותר ופשוט יותר. הצדדים. אין צורך לשמור קבלות וניתן לעקוב ולפקח אחר התדלוקים של העובדים בקלות ובנוחות. כך הלקוח, כלומר החברה, יכולה להתנהל בנוחות מול תחנות הדלק ולבצע את התשלום בקלות.

  1. קיצור זמני הנסיעה –בעבר, כאשר הדלקן היה מוגבל לתחנות דלק ספציפיות איתן יש לחברה הסכם, חלק גדול מזמן הנסיעה של העובדים היה מחושב גם לנסיעה לתחנת הדלק הספציפית לצרכי תדלוק. כך הם יכלו להאריך את מסלול הנסיעה שלהם, רק על מנת לתדלק בתחנת דלק בה הדלקן שלהם פעיל. בזכות רפורמת הדלקן החדשה, העובדים יכולים לנסוע במסלול הקצר ביותר בו קיימת תחנת דלק ולתדלק בה מבלי לחשוש. כך זמני הנסיעה מתקצרים ומתייעלים, לוח הזמנים נשמר במיוחד בעת פגישות עם לקוחות שמצריכות נסיעה הכוללת תדלוק והעבודה מתייעלת.
  1. נהיגה בטוחה – כפי שציינו קודם, ניתן לחבר תוספת להתקן הדלקן האוניברסאלי למד האוץ (הספידומטר) של הרכב. על ידי כך, נוסף נתון המקשר בין מהירות הרכב לבין צריכת הרכב. כפי שציינו קודם, ככל שמהירות הנסיעה גבוהה יותר וככל שמתבצעות יותר האצות, כך צריכת הדלק גוברת. על ידי הוספת התקן הדלקן למד האוץ, נהגים רבים שומרים על מהירות נסיעה תקינה על מנת לצרוך פחות דלק. מה שהופך את הנהיגה שלהם לבטוחה יותר, הן עבורם והן עבור שאר הנהגים בכביש.
  1. מתאים לכולם – אתם חברה גדולה? אתם עסק קטן עם מספר עובדים מצומצם? אתם עובד עצמאי שמבצע נסיעות רבות ממקום למקום? אתם משפחה עם מספר נהגים ומספר מכוניות? יכול להיות שיהיה לכם משתלם הרבה יותר להתקין דלקן אוניברסאלי. בזכות רפורמת הדלקן האוניברסאלי, ניתן להתאים את התדלוק לצרכים ולרצונות שלכם. כך כל לקוח בכל סדר גודל יכול להתאים לדלקן האוניברסאלי ולהצטרף לאחת מהחברות המתקינות דלקן אוניברסאלי.

לסיכום,

האם דלקן משתלם? התשובה היא כן, התקנת דלקן יכולה להפוך את החיים שלכם לקלים יותר ואת התדלוק שלכם לזול יותר ופשוט יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!