מחיר התקנת דלקן

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

כדי לדעת מחיר התקנת דלקן עליכם לקחת בחשבון מספר רב של פרמטרים. דלקן מעניק לנו אפשרות לתדלק בתחנות דלק כאלה ואחרות על חשבון המעסיק. יש הסכם ברור בין שני הצדדים לגבי תחנות הדלק שם יהיה ניתן לתדלק את הרכב עם הדלק, לדוגמא יש חברה שעובדת עם תחנת דלק דור אלון ומצד שני, יש חברות שעובדות עם תחנת דלק השייכת לחברה אחרת. עם זאת, היום יש לנו אפשרות של דלקן אוניברסלי וכל הקלפים השתנו.

מה זה דלק אוניברסלי?כדי לדעת מחיר התקנת דלקן עליכם לקחת בחשבון מספר רב של פרמטרים. דלקן מעניק לנו אפשרות לתדלק בתחנות דלק כאלה ואחרות על חשבון המעסיק

מחיר התקנת דלקן משתנה גם בהתאם לבחירה שלכם בסוג הדלקן. היום האפשרות הבולטת ביותר שייכת לרפורמה שנכנסה בשנת 2018 – רפורמת הדלקן האוניברסלי. על פי הרפורמה הזאת ניתן לתדלק עם דלקן בכל תחנת דלק ללא שום הגבלה, אין צורך לעשות הסכם מול חברה מסוימת של תחנות דלק. ניתן לתדלק בכל תחנות הדלק שקיימות בארץ. ברכבים החדשים יש אפשרות של מערכת של דלקן אוניברסלי שעובדת בצורה אוטומטית, אבל מה קורה כאשר אין לנו אחד מהרכבים החדשים? בדיוק בגלל זה אנחנו יכולים להתקין דלקן אוניברסלי באופן עצמאי באמצעות חברות אשר מוכרות בתחום. באמצעות התקנת דלקן, החברה תקבל את החיובים שלה בסוף החודש כולל פירוט של עובד וניתן לעבוד בצורה מסודרת יותר.

האם זה משתלם?

דלקן אוניברסלי נחשב לפיתרון הטוב ביותר עבור רכבים בישראל. בישראל התחבורה הציבורית לא עובדת בצורה כמו שהיא עובדת בחו"ל וכמו שזה נראה, אנחנו לא קרובים לעבור לתחבורה ציבורית בשנים הקרובות. רוב החברות נעזרות בשירותים של רכבים, אם מדובר על רכבי התקנה ובין אם מדובר על רכב מנהלים לצורך פגישות. בדיוק בגלל הסיבה הזאת, מדינת ישראל היא מבין החלוצות הראשונות אשר פסקו את החוק של מהפכת הדלקן ברחבי העולם. בדרך הזאת, כל חברה מאפשרת לעובדים שלה לנוע באופן חופשי (בהתאם להסדר של החברה) ולא לחשוש כל פעם היכן הם עומדים לתדלק ואם מיקום הפגישה נמצא בקרבת תחנת דלק מתאימה. כמו כן, ברגע בו אתם צורכים כמות דלק גדולה, ניתן יהיה לקבל הנחה משמעותית לפי צריכת הדלק. והיתרון הגדול ביותר, עבור מחיר התקנת דלקן אנחנו יכולים לשלם מחירים שונים המשתנים בהתאם לסוג הדלקן אותו בחרנו. היום יש דלקנים אוניברסליים מעולים אשר יכולים גם לבחור את מהירות הנסיעה שלכם באמצעות חיבור למד האוץ. בדרך הזאת, יוכל בעל העסק לבקר על אפשרויות חיסכון בהתאם לנסיעת הנהג.

מהו מחיר התקנת דלקן?עבור מחיר התקנת דלקן אנחנו יכולים לשלם מחירים שונים המשתנים בהתאם לסוג הדלקן אותו בחרנו.

כאשר אנחנו מסתכלים על מחיר ההתקנה, מחיר התקנת דלקן יכול להשתנות בהתאם לפרמטרים שונים, בין היתר מחירי השוק. מדובר על הוצאה חד פעמית וברגע בו התקנתם את הדלקן, אין צורך להחליף אותו. בכל הנוגע לטיפולים, אתם ממשיכים כרגיל בטיפולי הרכב וזהו תוסף שנבדק גם כן בעת הבדיקות השגרתיות. לשמחתכם, המחיר יכול להיות חינמי לעיתים ובחברות אחרות המחיר יכול להגיע לכ-300 ש"ח לכל היתר להתקנה בודדת. המחיר יכול להשתנות כאשר מדובר על חברה עם מספר רב של רכבים, המחיר משתנה בהתאם לכמות ההתקנות הרצויות. כמו כן, ככל שאתם מתדלקים בתדירות גבוהה יותר, ככה אתם יכולים להיות זכאים למחיר התקנה נמוך יותר.

 

מחיר התקנת דלקן משתנה גם בהתאם לחברה אצלה אתם בוחרים להתקין את הדלקן. שימו לב, המחיר גם משתנה בין רכבים מסחריים, רכבים פרטיים, אוטובוסים וכן הלאה. הדרך הנכונה ביותר היא לערוך השוואת מחירים אשר מייחסת לא רק למחיר, אלא גם לכל התנאים אותם החברה מציעה לכל מי שנכנס תחת שירותיה.

היכן מומלץ להתקין דלקן לרכב?

כאשר אתם בוחרים מקום עבור התקנת דלקן, עליכם לא להתייחס רק למחיר אלא לעסקה הכוללת. התקנת דלקן אוניברסלי מתבצעת אך ורק אצל חברות מורשות. יש מקרים בהם תוכלו לבצע את ההתקנה בתחנת דלק עצמה תחת אותה חברה של תחנת דלק או אצל מקצועות פרטיים אך מקצועיים. החברה מציעה פתרונות תדלוק יעילים אשר מאפשרים לכל נהג לחסוך מאות עד אלפי שקלים בשנה. החברה נחשבת למבין החברות הגדולות ביותר בתחום וכמו כן, גם האמינות ביותר.

לא רק עבור עסקיםמחיר התקנת דלקן משתנה גם בהתאם לחברה אצלה אתם בוחרים להתקין את הדלקן. חברת פאמפי היא מבין החברות המובילות והמקצועיות ביותר בתחום התקנות דלקן.

מחיר התקנת דלקן אינו מיועד רק לחברות גדולות, אלא גם לשוק הפרטי. כאשר אנחנו בתור נהגים פרטיים חושבים אם כדאי לנו או מתאים לנו להתקין דלקן אוניברסלי או בכלל, חשוב להדגיש שזאת בחירה חכמה וחסכונית. בתור התחלה, היתרון הבולט ביותר של התקנת דלקן לשוק הפרטי הוא נוחות שימוש. אתם לא צריכים לשלם במקום ולצאת מהרכב בקור, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לתדלק ולנסוע, לאחר מכן אתם תקבלו את החשבונית. כמו כן, מי שמתדלק בצורה הזאת זוכה לשלם פחות עבור הדלק. לבסוף, יש לכם בקרה מושלמת לגבי ההוצאות שלכם, בדרך הזאת תוכלו לראות היכן נכון לכם יותר לחסוך, מתי תדלקתם וכמה זה עולה לכם בכל מקום. פירוט התדלוקים מגיעים אל הלקוח (בעל הרכב) באופן אוטומטי. כאשר אתם עובדים בתור עצמאיים, אתם יכולים בעזרת החשבונית הזאת גם לקבל החזר מס מטעם רשות המיסים (תלוי בסוג העבודה שלכם).

לכן, כאשר אתם חושבים על דלקן להתקנה, אין לחשוב רק על מחיר התקנת דלקן, אלא על כל האפשרויות שיש לכם. גם אם אתם חושבים למכור את הרכב שלכם בעוד שנתיים, המחיר אותו אתם משלמים הוא מופחת ואתם תחסכו הרבה יותר מאשר תוציאו על תדלוק רגיל.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!