דלקן לאוטו – כל מה שחשוב שתכירו על הדלקנים החדשים מהשנים האחרונות

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

לא מעט אנשים כיום בוחרים להרכיב דלקן לאוטו ונהנים מלא מעט יתרונות. אם גם אתם רוצים דלקן לאוטו, הגעתם למקום הנכון.

לא מעט אנשים כיום בוחרים להרכיב דלקן לאוטו ונהנים מלא מעט יתרונות. אם גם אתם רוצים דלקן לאוטו, הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נגע בשינויים הגדולים שחלו בדלקנים השונים בשנים האחרונות, ביתרונות הבולטים של דלקן על פני תדלוק רגיל וכן בסיבות בגינן בעלי חברות רבות בוחרים להעניק דלקנים לכלל העובדים שלהם. אז ראשית, חשוב להדגיש ולומר כי ניתן לחבר דלקן לכל סוגי כלי הרכב, לרבות אופנועים, אוטובוסים, רכבים פרטיים ועוד. בעזרת דלקן לאוטו ניתן לתדלק בקלות, בנוחות ובמהירות ולכן הדלקנים הפכו שכיחים במיוחד בשנים האחרונות.

השינוי הגדול בעולם הדלקנים – בעלי דלקנים יכולים לתדלק בכל תחנות הדלק בישראל!

עד לפני מספר שנים לא רבות דלקן לרכב, דלקן לאופנוע או דלקן לכל כלי הרכב איפשר לבעליו לתדלק בחברה אחת בלבד. תחנות הדלק השונות לא כיבדו את כל הדלקנים, מה שהצריך מכל המשתמשים לחפש ארוכות את תחנת הדלק המתאימה עבורם. מעבר לחיסרון זה, צמצום אפשרויות השימוש לחברה בודדת פגע קשות בתחנות הדלק הקטנות. כל משתמשי הדלקנים בחרו את חברות הדלק הגדולות ביותר בפריסה נרחבת על מנת לאפשר לעצמם לתדלק בתחנות רבות בכל רחבי הארץ. נתון זה פגע קשות בכל תחנות הדלק הקטנות שלא נהנו מכל משתמשי הדלקנים. לכן, משרד האנרגיה החליט בשנים האחרונות לחולל שינוי משמעותי בעולם הדלקנים וקבע כי כל דלקן יחשב לדלקן אוניברסלי.

דלקן אוניברסלי – מטיב עם בעלי הדלקנים וכן עם תחנות הדלק הקטנות

הדלקן האוניברסלי מאפשר לכלל הבוחרים בו לתדלק בכל תחנות הדלק ללא יוצא מן הכלל. נתון זה גרם לאנשים רבים בשנים האחרונות להחליט שהם מתקינים דלקן לאוטו ונהנים ממיטב היתרונות תוך אפשרות לתדלק בכל תקנה שיבחרו. שינוי זה מטיב הן עם הלקוחות והן עם תחנות הדלק הקטנות שחזרו ליהנות מכלל העושים שימוש בדלקנים. רוצים גם? ריכזנו עבורכם את כל היתרונות הבולטים ביותר של דלקן לאוטו.

קבלת דו"ח מפורט הכולל את כל פעילות התדלוק – כך תישארו במעקב צמוד אחרי התדלוקים שלכםהדלקן האוניברסלי מאפשר לכלל הבוחרים בו לתדלק בכל תחנות הדלק ללא יוצא מן הכלל. נתון זה גרם לאנשים רבים בשנים האחרונות להחליט שהם מתקינים דלקן לאוטו ונהנים ממיטב היתרונות תוך אפשרות לתדלק בכל תקנה שיבחרו.

תחילה חשוב לדעת כי כל העושים שימוש בדלקן לאוטו יכולים לקבל דו"ח מפורט הכולל את כל התדלוקים שבוצעו בדלקן. ללא דלקן, קשה מאוד לעקוב אחרי כל התדלוקים אז אם חשוב לכם להישאר במעקב, הדלקן מאפשר לכם לעשות זאת בקלות רבה. שנית, הדלקנים מסייעים לבעלי חברות רבים לתגמל את כלל העובדים ללא הוצאות עתק. בעלי חברות רבים כיום בוחרים להתקין דלקן לאוטו של כלל העובדים כאות הערכה לעבודתם הקשה. רוצים לשמר עובדים איכותיים? חשוב שתראו להם שאתם מעריכים את עבודתם. כיום חברות רבות מקפידות לערוך ערבי חברה למטרות גיבוש חברתי, שיפור תנאים והענקת שלל הטבות שונות למשיכת אנשי הצוות האיכותיים ביותר. בעלי חברות המעניקים לעובדים שלהם יחס חם הכולל תנאים מיטביים והערכה תמידית מבטיחים את שיפור תפוקת העבודה ואיכותה לאורך זמן.

בעלי חברות רבים מעניקים דלקנים לעובדים איכותיים שרוצים לשמר

אחת הדרכים הטובות ביותר להביע הערכה לעובדים היא באמצעות דלקן לאוטו. דלקן לאוטו יזכיר לעובדים בכל פעם שהם יעצרו בתחנת הדלק, כמה מעריכים את עבודתם. מעבר לכך, חשוב להדגיש התקנת דלקן לאוטו בכל רחבי העובדים בחברה אינה מצריכה הוצאת עתק שעשויה לערער את היציבות הכלכלית של החברה כולה. כל מעסיק משלם לעובדיו נסיעות, כך שההוצאה עבור הדלקנים אינה צפויה להשפיע על תזרים המזומנים של החברה.

מחיר ההתקנה – בין 0 שקלים ל 300 שקלים לכל היותר

כמה עולה כל התענוג? בין 0 שקלים ל 300 שקלים לכל היותר. חשוב להדגיש כי התשלום הינו חד פעמי עבור ההתקנה של הדלקן בלבד. כיום יש לא מעט חברות המציעות שירותי התקנה לכל סוגי הרכבים. לא קיים הבדל מהותי בין החברות השונות, אך מומלץ לערוך בדיקה קצרה טרם הבחירה. כל שאתם נדרשים לעשות זה לאתר מספר חברות המציעות שירותי התקנת דלקנים. חפשו ברשת כמה שיותר מידע/המלצות אודות החברות השונות וסמנו את הטובות ביותר. צרו קשר עם כולן וערכו השוואת מחירים שתאפשר לכם לבחור נכון את החברה המקצועית והמשתלמת ביותר. ישנן חברות שמוכנות להגיע עד לבית הלקוח להתקנת הדלקן, מה שיכול לחסוך לא מעט זמן יקר ופרוצדורות סבוכות.

מעסיקים שליחים? דלקן לאופנוע יוכל להתאים לכםחנויות רבות העובדות עם משלוחים מתקינות דלקן לאוטו או לאופנוע השליח. דלקן זה מבטיח שהם יקבלו את כל המידע אודות נסיעות השליח, לרבות מועדי תדלוק

חנויות רבות העובדות עם משלוחים מתקינות דלקן לאוטו או לאופנוע השליח. דלקן זה מבטיח שהם יקבלו את כל המידע אודות נסיעות השליח, לרבות מועדי תדלוק, עלויות תדלוק, קילומטראז' נסיעה ועוד. כלל הנתונים הללו מאפשרים לבעלי החנות לעקוב אחר נסיעותיו של השליח ולהישאר בבקרה תמידית אודות השליחויות השונות. אם גם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות הללו, כל שאתם נדרשים לעשות זה להתקין דלקן לאוטו ולהתחיל לעקוב מקרוב אחרי כל פעילות התדלוקים שלכם.

התקינו דלקנים והתחילו ליהנות מכל יתרונותיהם

לסיכום, עולם הדלקנים עבר לא מעט שינויים בשנים האחרונות. עד לפני מספר שנים לא רבות הדלקנים איפשרו לבעליהם לתדלק בחברות בודדות בלבד. נתון זה פגע הו בבעלי הדלקנים והן בתחנות הדלק הקטנות ים פריסה מוגבלת בכל רחבי הארץ. לכן, בשנים האחרונות חל שינוי בדבר וכיום בעלי דלקנים יכולים לתדלק בכל תחנות הדלק השונות ללא כל מגבלה. אחד היתרונות הגדולים ביותר של דלקן לאוטו הוא האפשרות לקבל דו"ח מסודר הכולל את כל פעילות התדלוק. מקפידים לעקוב אחרי ההוצאות? דלקן לאוטו יסייע לכם לעקוב מקרוב אחרי כל התדלוקים שלכם. בעלי חברות רבים וכן בעלי חנויות המציעים משלוחים בוחרים להתקין דלקנים ברכבים או בקטנועים של עובדיהם. מחיר התענוג נע בין 0 שקלים ועד 300 שקלים לכל היותר, עבור ההתקנה בלבד. תשלום זה הינו תשלום חד פעמי, אחריו תוכלו להתחיל לתדלק ב-לות ובמהירות בעזרת הדלקן החדש ללא צורך בתשלום על כך.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!