דלקן אוניברסלי השוואת מחירים

חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

*שיווק דלקים למגזר העסקי –
 התקנת דלקנים, כרטיסי תדלוק, תדלוקי שטח, נפט, סולר ואוריאה

נתחיל קודם ממה הוא הדלקן, הוא התקן שנותן לבעל הרכב אפשרות לתדלק את רכבו ללא תשלום במקום במזומן או אשראי. הדלקןהמחיר שמשולם לעיתים דחופות בדלקן אוניברסלי היו זול יותר מאשר בתחנות הדלק לצד היתרון המובהק שמאפשר כניסה לתחנת הדלק בלי יצירת אינטראקציה ותדלוק במהירות האפשרית. מותקן בהליך פשוט ביותר ואפשר להתקין אותו על כל כלי רכב, בין אם הוא משאית רכב חברה או פרטי, כלי רכב ציבוריים כמו אוטובוס או כל כלי אחר בעל מנוע בעירה פנימי שאפשר לתדלק בתחנת דלק. ההתקן ממוקם בצמוד לפתח התדלוק, וכאשר פעולת התדלוק מתבצעת הוא קורא את פרטי הרכב, על פי פרטים אלו חברת התחנה מעבירה חיוב לחשבון של בעל הדלקן. הדלקן הוא חלק מהחברה שלנו ללא ספק, כנראה בגלל אינספור היתרונות שלו שנותנים לבעליו מחיר קבוע ולא משתנה של דלק לרוב עם הנחה כזאת או אחרת, כך שהמחיר שמשולם לעיתים דחופות זול יותר מאשר בתחנות הדלק לצד היתרון המובהק שמאפשר כניסה לתחנת הדלק בלי יצירת אינטראקציה ותדלוק במהירות האפשרית. יתרון נוסף שמציע הדלקן הוא האפשרות לקבלת החובות על הדלק בנוחות והתשלומים עליהם, מאפשר לראות מספרים ברורים לאחר תקופת זמן מסוימת, הנוחות שבמעקב אחר כל רכב ורכב כמו בחברות לדוגמא נוח וקל מאוד, לאחר מכן גם קל לאותן חברות להשתמש בחשבוניות האלה בכדי להזדכות אתן ברשויות המיסים.

רוב החברה כיום לא תראה אותו דבר, כל החברות הגדולות, כל גופי הממשלה שביניהם הצבא והמשטרה במובן מסויים תלויות בהתקן הזה שמאפשרות לגופים הללו לקבל דלק במינימום זמן תדלוק, מינימום מחיר, מה שמגביר את יעילותם של גופים אלה ומטרתם שכן לפעמים הם חייבים לפעול בטווח של כמה דקות ותדלוק הינו בעיה שעלולה לעכבם, זאת לצד כמובן הכסף שנחסך בשימוש בהתקן, שכן הגופים הללו מקבלים הנחות משמעותיות ובכמויות האדירות שגופים אלה צורכים מדובר בכספים רבים. החברות הגדולות במשק גם הן היו נראות אחרת שכן היה להם קשה לעקוב אחרי הוצאות הדלק של עובדיהם, היה להם קשה לשלם על הדלק של עובדיהם ללא התקן זה מה שהיה מוריד מתנאי ההעסקה אצלם.

הרעיון לדלקן עלה לראשונה בשנת 1983 בחברת תדיראן, פיתוחו הושלם לאחר מכן בחברת אורפק בשנת 1991 ומאז הגיע גם לשאר העולם ומיליוני כלי רכב משתמשים בו כיום.

דלקן אוניברסלי או בשמו המלא, התקן תדלוק אוטומטי כללי הוא דלקן שמאפשר בשונה מדלקן רגיל לתדלק בכל תחנת דלק בכל אזור, בשונה מהדלקן הרגיל שבו לרוב התדלוק מוגבל רק לחברת תחנות אחת, דבר זה חשוב מאוד במצב שבו רמת הדלק ברכב נמוכה ותחנת הדלק של המותג שעבורו יש את הדלקן עבורו רחוק ולא ניתן להגיע אליו. באמצעות הדלקן האוניברסלי תוכלו לקבוע עם כל חברת תחנת דלק הסכם רכישה שבו יקבעו תנאים כמו מחירים וכו'.

הדלקן האוניברסלי גם מאפשר שיפור וייעול של דרכי נסיעה שכן אין סיבה לחפש תחנת דלק מסויימת, אשר עלולה להסיט אותנו מכיוון הנסיעה אלא אפשר להכנס לכל תחנה ולתדלק. ההתקן הזה גם יגרום לתחרות גדולה יותר בין חברות הדלק הענקיות שכל אחת רוצה שיתדלקו יותר אצלה, מה שיגרום אולי להורדת מחירים או פתיחת תחנות חדשות במקומות מסויימים.

השוואת מחירים לדלקן אוניברסליהשוואת מחירים לדלקן אוניברסלי בין אם מדובר באדם פרטי או חברה תדלוק הרכב או הרכבים היא הוצאה משמעותית

בין אם מדובר באדם פרטי או חברה תדלוק הרכב או הרכבים היא הוצאה משמעותית, שליטה נכונה או מחיר מוזל יגרום לחסכון של כסף רב ולכן הדלקן האוניברסלי הוא כלי נהדר, אך גם כשמגיעים להתקין אחד שווה מאוד להשוות מחירים קודם כדי לקבל את השירות והתמורה הטובים ביותר.

  • היתרון הברור שבהשוואה שכזאת היא במחיר, המחירים משתנים בין חברות הדלק השונות, ישנם הסכמי דלקנים שמאפשרים הנחה נוספת בתחנות מסוימות ונבחרות.
  • עוד יתרון להשוואה הוא דרך קבלת המידע אודות השימוש ברכב והדלקן, דלקנים מסויימים יפרטו יותר מידע ויש כאלה שלא, גם דרך קבלת החשבוניות והתשלום חשובה וכדאי שתהיה נוחה וטובה.
  • יתרון נוסף הוא השירות המוצע, מעבר למחיר חשוב גם שההסכם מול תחנת הדלק היא לא רק המחיר שכן תחנות מסוימות לא יציעו תחנות דלק קרובות לבית, לעבודה או למקומות חשובים נוספים, דבר שבדיעבד כנראה יעלה ביותר זמן שיתבזבז בנסיעה לתחנה רחוקה יותר, ובכסף שכן התדלוק נהיה גדול יותר.

התקנת הדלקן עצמו הינו הליך חד פעמי ואינו תהליך יקר, על פי פרופיל ההסכם שלכם שנוגע בכמה רכבים הדלקן מותקן, כמה דלק יהיה בשימוש ופרמטרים נוספים מחירו של ההתקנה עם ההתקן עצמו כמובן ישתנה מ300 שקלים לכל היותר ואפילו יכול להיות אפסי.

הדלק בארץ ומחיריו

הדלק בארץ נמצא במצב מוזר אשר מחירו תמיד זז ומושפע מגורמים רבים, המחירים בתחנות שונות ובמיקומים שונים אינו זהה. המרכיב הגדול ביותר על המחיר הוא המס המוטל על הדלק בארץ והוא מכונה מס "בלו", נכון ל2019 הוא מהווה 67% מהמחיר שאנחנו משלמים על הדלק. המחיר במקורו מושפע ממחיר הנפט ומחירו הממוצע של הדלק באירופה, גורמים אלה גם מושפעים בידי דברים רבים, דוגמא ממש מהעת הנוכחית ב2022, המלחמה בין רוסיה ואוקראינה משפיעה על מחירי הנפט בגלל הסנקציות שהטילה המערב על רוסיה, שאומרים שמדינות המערב אינם מוכנים לרכוש מרוסיה נפט, לצד דברים אחרים דבר שהוריד את היצע הנפט בעולם וגורם לעלייה במחירו לצד מחירי הדלק שעולים באירופה שכעת אינה יכולה לייבא דלק מרוסיה.

לסיכום, מחירי הדלק בארץ והשפעתם מגורמים רבים גורמים לדלקן להיות פתרון נפלא, שכן הוא מציע מחיר קבוע לדלק לתקופה המסוכמת, בנוסף ראינו שלדלקן האוניברסלי יתרונות רבים על פני הדלקן הרגיל באפשרויות שהוא מציע לחיסכון בזמן וכסף.

אז מה היה לנו בכתבה:

עולם הדלקנים

עולם הדלקנים

הדלקן האוניברסלי מהווה מהפכה בעולם התדלוק. מדובר במתקן מיוחד המותקן ליד פיית התדלוק של הרכב, ומאפשר לכם לתדלק באופן חופשי כאשר אתם משלמים על הדלק ביחד אחת לחודש. אצלנו "בעולם הדלקנים" תמצאו את השירות הטוב ביותר, באמצעות הדלקן תוכלו לתדלק בכל תחנות הדלק לבחירתכם ובכל השימושים הדרושים לכם (דלק פרטי, דלק צי עבודה וכו').
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!